majki84 Napisano 18 Listopada 2009 Zgłoś Napisano 18 Listopada 2009 (edytowane) Odlaczylem glosniki na 3dni remontu mieszkania, po tym czasie odpalam glosniki i ekran panelu sterowania glosnikow mial jakby skoki napiecia czy cos, bo sie przyciemnial i rozjasnial, potem gasl coraz bardziej, az teraz wogole podswietlenie nie dziala (dioda standby/power dziala normalnie). Glosniki graja normalnie, jest moc, na ekranie widac informacje z tym ze kiepsko, bo nie dziala podswietlenie ekranu. Sprzet kupilem w navidata, a dzisiaj widze ze tego sklepu chyba juz nie ma, zostala tylko droga mailowa do nich, ale nie odpisuja mi narazie. Czy w razie problemow ze sklepem moge dzwonic bezposrednio do logitech polska? Jak wyglada kwestia wysylania sprzetu, caly zestaw czy tylko panel? Na koszt wlasny czy jest moze gwara door2door od logitecha? Czytalem na innym forum, ze przez ups mozna wyslac na koszt serwisu(?), albo na wlasny przez innego kuriera, a odsylaja juz na wlasny koszt. Jeszcze gdzies czytalem niezla historyjke, ze logitech kaze zniszczyc swoj zestaw i udokumentowac to a oni wysylaja nowy zestaw. Jak to wyglada? Edytowane 18 Listopada 2009 przez majki84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Art385 Napisano 18 Listopada 2009 Zgłoś Napisano 18 Listopada 2009 bardzo częsty bajer nie przejmuj się a doceń w nocy nie będzie walić ci podświetlanie po oczach. I jak chcesz wymieniać możesz dzwonić do Logitecha tam dostaniesz info co trzeba zrobić aby dostać nowy egzemplarz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majki84 Napisano 18 Listopada 2009 Zgłoś Napisano 18 Listopada 2009 A glupie pytanie, zna ktos nr do logitecha? Te podane na ich polskiej stronie nie dzialaja: Kontakt z działem wsparcia * Infolinia o produktach i wsparcie techniczne: Piloty Uniwersalne Harmony: 00800 441 18 33 Pozostałe produkty 00 800 441 17 19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Art385 Napisano 18 Listopada 2009 Zgłoś Napisano 18 Listopada 2009 http://www.fixit.pl/logitech/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majki84 Napisano 18 Listopada 2009 Zgłoś Napisano 18 Listopada 2009 dzieki art385, a powiedzcie mi jeszcze gdzie moge sprawdzic nr seryjny glosnikow? Nigdzie ich nie widze na sprzecie ani na kartonie, w paragonie rowniez nie mam. Na spodzie glosnikow mam tylko nr PID:R826, ale to napewno nie to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-=YoGi=- Napisano 18 Listopada 2009 Zgłoś Napisano 18 Listopada 2009 (edytowane) dzieki art385, a powiedzcie mi jeszcze gdzie moge sprawdzic nr seryjny glosnikow? Nigdzie ich nie widze na sprzecie ani na kartonie, w paragonie rowniez nie mam. Na spodzie glosnikow mam tylko nr PID:R826, ale to napewno nie to.PID -> Product ID :cool: Edytowane 18 Listopada 2009 przez -=YoGi=- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...