vinoo Opublikowano 18 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2009 Witam Przyszły do mnie dzisiaj G.Skills Ripjaws 2x2Gb 1600Mhz cl9 i po bliższych oględzinach zauważyłem, że w obydwu pamięciach po jednej stronie radiatory nie przylegają do kości. Czy przerwa między radiatorami a modułami pamięci nie będzie powodować przegrzewania się pamiątek? W sumie to nie planuję nie wiadomo jakiego OC, zmienię jedynie def. napięcie z 1.5V na 1.65V i spróbuję z nich wycisnąć ile się da. Niestety po próbach dociskania radiatorów klej nie chce ich trzymać ;/ Patrząc na łączenie radiatorów coś mi się wydaje, że chyba większość Ripjaws ma podobny problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobota Opublikowano 18 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2009 Generalnie takiego przypadku nie powinno być, na niskim napiciu i w miarę dobrej wentylacji nic się nie stanie. PS: W jakim sklepie kupowałeś ram, mam nadzieje że nie w ESC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 18 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2009 (edytowane) Ramy zakupione w bachcomp. Lipa, bo na gwarancje coś takiego się nie nadaje a zdjęcie radiatorów i próba wymiany taśmy spowoduje (chyba) jej utratę ;/ Co do wentylacji budy, to mam zdjęte obydwie ścianki, z tym że komp z lewej strony sąsiaduje z deską biurka w odległości ok. 7cm (żadnych wentyli) Edytowane 18 Listopada 2009 przez Vinoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 18 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2009 Czemu niby sie nie nadaje na wymiane gwarancyjna? Pamiec posiada defekt i wg mnie powinna zostac wymieniona na wolna od wad, kupowales przez internet moze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 18 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2009 Tak wywnioskowałem z jakiegoś tematu, gdzie serwis/sklep nie chciał uznać gwarancji na podstawie odklejonego radiatora, ale to mógł być jakiś ekstremalny przypadek. Tak, zakupiona w sklepie internetowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 18 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2009 To jak nie uplynelo jeszcze 10 dni to po prostu oddaj je, bo masz takie prawo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 19 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2009 Położyłem na nie lekkie obciążenie i zostawiłem na noc, jednak klej chwycił. Jutro albo pojutrze powinienem dostać proca i płytę to wtedy obczaje czy po wygrzaniu dalej będzie trzymał klej. Jeśli odklei się to wysyłam na gware, oby przyjeli.. :unsure: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuri21 Opublikowano 19 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2009 Bardzo dobrze sprawdzają się w takich przypadkach spinacze do ubrań :0 i to wcale nie jest żart. Załóż sobie najlepiej takie żeby się dopasowały kolorystycznie i wymiatasz, a Twoje pamiątki maja się bardzo dobrze :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 19 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2009 Położyłem na nie lekkie obciążenie i zostawiłem na noc, jednak klej chwycił. Jutro albo pojutrze powinienem dostać proca i płytę to wtedy obczaje czy po wygrzaniu dalej będzie trzymał klej. Jeśli odklei się to wysyłam na gware, oby przyjeli.. :unsure: A po co tak kombinujesz? Od razu oddaj i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 19 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2009 eee, elki nie przepadają za gorącem. Spinacze - koniecznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Dzisiaj dopiero rozstrzygnął się temat. Dostawa reszty sprzętu lekko się opóźniła i dopiero teraz mogłem sprawdzić czy pamięci w ogóle są sprawne. Towaru zwrócić nie mogłem, ponieważ ich stan nie jest jak sprzed wysłania (odklejone radiatory) a towar musi być nienaruszony, by można było go zwrócić. Jak się okazało, po rozmowie na gg z przedstawicielem sklepu bachcomp.pl, pamięci nie mogę reklamować, ponieważ jako formę przesyłki wybrałem paczkę za pobraniem realizowaną przez pocztę polską a sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru wynikłe podczas realizacji wysyłki przez pocztę... Równoznacznie utraciłem wieczystą gwarancję na pamięci... :angry: Miałem wziąć kuriera (koszt niby 16zł), ale jak przyszło do płatności to wyszło szydło z worka i już nie 16 a 27 kosztował... więc poleciała opcja za pograniem poczta za 17zł ;/ Przy ograniczonych funduszach, zamawiając w paru różnych sklepach podzespoły trzeba było ciąć koszta i teraz jest mega nauczka... Szczęście w nieszczęściu, że pamięci po memteście nie wywalają błędów. Jakich spinek/spinaczy użyć? Wstępnie próbowałem spinek do włosów, ale nie za bardzo chciały się trzymać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Nie no bachkomp to po prostu są przekręciarze jakich mało. Już było o tym na forum. Możesz zwrócić się do rzecznika praw konsumenta w twoim mieście to zmienią gadkę. Ściągają takie pamięci z UE/DE i później są problemy. Tak szczerze to w normalnej dystrybucji z gwarancją nie ma prawa być problemów. Problemy są jak się właśnie ciągnie tak na lewo i kupuje w lewych sklepach. Na pocieszenie powiem tylko, że jakbyś wybrał kuriera ( co sam zresztą zawsze polecam) to wmówili by ci, że nie sprawdziłeś przesyłki przy kurierze podczas dostawy i tak czy siak sytuacja byłaby ta sama. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gkar Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 @Vinoo, koleś w tym sklepie spławił cię abyś nie zawracał mu głowy. P.S. Ja kupując ripjawksy skorzystałem z listy resellerów na stronie G Skilla i za zestawik 2x2 GB 1866 MHz CL9 zapłaciłem 335 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Jutro postaram się zajść do rzecznika. Nie znam się na prawie, natomiast faktem jest, że maja na stronie adnotacje typu "Firma Bachcomp nie odpowiada za jakość usług Poczty polskiej. Nie odpowiadamy za ewentualne uszkodzenia spowodowane przez Pocztę polską.", co przeoczyłem ;/ » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "Dla zainteresowanych rozmowa z gg" 13:21:14 vinoo (7208541) Witam Chciałem się zapytać czy rozklejone radiatory w pamięci G.Skill Ripjaws są podstawą do realizacji gwarancji? Odrazu po rozpakowaniu zauważyłem, że w obydwu kośćiach radiatory z jednej strony nie przylegaja do układów pamięci. Wolałbym zapobiec uszkodzeniu ich poprzez przegrzanie i wysłać teraz na gwarancję , póki są jeszcze sprawne Tak wygląda sprawa http://img121.imageshack.us/img121/9726/dsc01790q.jpg 13:21:22 vinoo (7208541) pisałem wcześniej , ale nikt nie odpisał 13:22:18 bachcomp (1958501) czołem 13:22:20 bachcomp (1958501) w jakiej sprawie? 13:22:38 vinoo (7208541) w powyższej sprawie 13:22:43 vinoo (7208541) gwarancji pamieci g.skill 13:22:46 vinoo (7208541) tekst powyżej 13:23:09 vinoo (7208541) Pamięci niedawno kupione w Państwa sklepie 13:24:27 vinoo (7208541) jeszcze raz wkleje tekst jak nie dostał Pan 13:24:37 vinoo (7208541) 13:21:13 vinoo (7208541) Witam Chciałem się zapytać czy rozklejone radiatory w pamięci G.Skill Ripjaws są podstawą do realizacji gwarancji? Odrazu po rozpakowaniu zauważyłem, że w obydwu kośćiach radiatory z jednej strony nie przylegaja do układów pamięci. Wolałbym zapobiec uszkodzeniu ich poprzez przegrzanie i wysłać teraz na gwarancję , póki są jeszcze sprawne 13:26:31 bachcomp (1958501) one nie mogą być rozklejone 13:26:49 bachcomp (1958501) musiał Pan je uszkodzić, to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega reklamacji 13:27:14 vinoo (7208541) Niech mi Pan powie jak mogłem je uszkodzić jak świeżo po otwarciu paczki były rozklejone?.... 13:27:18 vinoo (7208541) to raczej wina transportu 13:27:28 vinoo (7208541) jak wysłane zostały tylko w kopercie bez usztywnienia 13:27:39 bachcomp (1958501) jak bez usztywnienia? 13:27:40 vinoo (7208541) widział Pan zdjęcie, które dałem? 13:27:47 bachcomp (1958501) w opakowaniu, 13:28:23 bachcomp (1958501) luzem pamięci nie wysyłamy, zawsze w opakowaniu, typu box 13:28:47 vinoo (7208541) tak w opakowaniu, ale na poczcie dzieją się różne rzeczy, a opakowanie z pamięćiami zostało wysłane w zwykłej kopercie, nawet nei bąbelkowej 13:28:57 vinoo (7208541) http://img121.imageshack.us/img121/9726/dsc01790q.jpg 13:29:02 vinoo (7208541) proszę zoabczyć te zdjęcie 13:29:11 bachcomp (1958501) zapłaciłby Pan za to to byśmy Panu wysłali nawet samolotem 13:29:14 vinoo (7208541) jak wygładały pamięci tóż po rozpakowaniu 13:29:31 bachcomp (1958501) za 15 zł nie ma takiego luksusu 13:29:47 bachcomp (1958501) pozatym to pierwszy taki przypadek od 3 lat 13:31:34 vinoo (7208541) Czyli chce mi Pan wmówić, że to ja uszkodziłem pamięci i specjalnie rokleiłem jedną strone? 13:31:42 vinoo (7208541) sytuacja jest w obydwu kościach 13:32:30 vinoo (7208541) Może pierwzy raz bo ludzie starają sobie radzić z taką sytuacją żeby nie wysyłać na gwarancje i oczekiwać na nowe pamięci 13:33:02 vinoo (7208541) a mi się nie chce bawić w używanie jakichś spianczy by radiator przylegal do kości, przynajmniej tak mi radzili na forum 13:33:15 vinoo (7208541) płace za produkt i chciałbym żeby było z nim wszystko OK 13:33:42 bachcomp (1958501) za produkt Pan zapłacił, wybrał wysyłkę pocztą polską 14 zł 13:33:50 bachcomp (1958501) więc pretensje może mieć tylko do siebie 13:34:42 bachcomp (1958501) ja nie uszkodziłem tych pamięci a wysłałem ty czym Pan chciał 13:39:45 vinoo (7208541) zapłacłem za przesyłke pobraniową 17zł, gdzie Pana kosztowała 13zł (cena z listu) nie zamierzam sie sprzeczać o koszta, ale pakowanie pamięci mogło zostać czymś usztywnione, choćby kawałkiem kartonu, czymkolwiek. Pozatym nie twierdze, że pamięci mają odklejone radiatory z winy transportu 13:40:42 bachcomp (1958501) zostało zapakowane w oryginalne opakowanie od G.skill lecz za jakość uslug poczty nie odpowiadam 13:40:55 bachcomp (1958501) nie wiem co mogę Panu jeszcze napisać 13:43:00 vinoo (7208541) Więc gwarancji to nie podlega? Co w przypadku gdy pamięci się uszkodza poprzez przegrzanie? Zdjęcie radiatorów równa się z utratą gwarancji, natomiast klej który jest po stronie odklejonej nie chce trzymać 13:44:50 vinoo (7208541) Między radiatorem a układami jest przestrzeń gdzie powietrze będzie srtasznie się nagrzewać i z czasem pewnie doprowadzi to do uszkodzenia kości... 13:45:58 bachcomp (1958501) uszkodzenia fizyczne z winy poczty polskiej nie podlegajągwarancji 14:03:10 vinoo (7208541) Równie dobrze mógłby Pan wysłać mi uzkodzone pamięci i potem tłumaczyć się, że nie odpowiadacie za uszkodzenia wynikłe przez transport poczty polskiej... Niezła polityka sklepu. Na stronie w zakłądce "o sklepie" widnieje wpis "Kurier UPS z ubezpieczeniem tylko 16 zł (Przelew)", po dodaniu do koszyka produktu, jak przychodzi do płatności wynika, że kurier do 5kg kosztuje 27zł... Kupowałęm w różnych sklepach różne produkty i jeśli był już jakis problem do żaden sklep nie zasłaniał się formą dostawy sprzętu, gwarancja to gwarancja... teraz Pan mi daje do zrozumienia, że właśnie utraciłem gwarancje na świeżo zakupiony produkt. konkretne prodejście... 14:03:37 vinoo (7208541) Dziękuję za rozmowę, już się postaram wystawić wam dobrą opinię... 14:03:42 vinoo (7208541) Dowidzenia 14:04:00 bachcomp (1958501) ja też wystawię odpowiednią 14:04:08 bachcomp (1958501) nigdy nie wysyłam uszkodzonych 14:04:28 bachcomp (1958501) wystarczy przeczytać komentarze 14:04:44 bachcomp (1958501) pozatym zapłącił Pan nędzne grosze za transpoer i się Pan czepia 14:04:58 bachcomp (1958501) 17 zł za pocztę, priorytet z pobraniem, 14:05:02 bachcomp (1958501) żal 14:05:19 bachcomp (1958501) ma Pan pretensje do "garbatego" że ma dzieci proste, 14:05:55 bachcomp (1958501) jakby Pan zapłacił za transport np lotniczy to bym i samolotem Panu wysłał 14:34:09 vinoo (7208541) tymi "nędznymi groszami" w innych sklepach płaci się za normalną przesyłkę, gdzie sklep nie zasłania się usługami firmy transportowej. Kto Panu będzie płacił prawie 30zł za przesyłke za towar nie wiele warty ponad 300zł. Zamawiając w paru sklepach różne podzespoły, przy tak wielkich kosztach przesyłki konkretna suma by się uzbierała. Gdybym powiedział, że po tygodniu użytkowania radiatory się odkleiły to co wtedy? Pewnie spotkałbym się z odpowiedzią, że to niemożliwe, i że sam musiałem je uszkodzić ( rozkleić próbując się dobrać do układów)... Bądź po dłuższym czasie niż tydzień gdybym tak napisał. Może wtedy też by mi Pan odpisał, że to wina transportu i mam po gwarancji?.. 14:34:29 vinoo (7208541) Pamięci te są trudno dostępne a jeżeli już się znajdzie to cenowo łądnie poszły w górę 14:35:26 vinoo (7208541) a Pana sklep oferował naprawdę dobrą cenę, w okresie gdy je zamówiłem 14:35:46 bachcomp (1958501) ale to nie ma znaczenia 14:35:50 vinoo (7208541) teraz widzę, że cena już podskoczyła 14:35:52 bachcomp (1958501) pamięci są bez wad 14:36:00 bachcomp (1958501) problemem okazała się poczta 14:36:08 bachcomp (1958501) sposób wysyłki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Po pierwsze takie uszkodzenie nie moglo wyniknac z winy PP, po drugie paczke przy kurierze mozesz sprawdzic tylko i wylacznie gdy sa widoczne jakiekolwiek uszkodzenia opakowania w ktorym paczka zostala nadana. A tak wogole to mogles je po prostu oddac tak jak mowilem na samym poczatku a nie zaczac kombinowac po swojemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 (edytowane) W ustawie dotyczącej zwrotu towaru zakupionego na odległość zapisane jest, że zwrotowi może zostać poddany jedynie towar w stanie niezmienionym/nienaruszonym. Odklejone radiatory niestety przekreślają możliwość zwrotu, mimo iż uszkodzenie to nie zaszło z mojej winy. Nawiasem mówiąc nie zostałem poinformowany o możliwości zwrotu, co automatycznie wydłuża okres 10 dni do 3 miesięcy (ani na stronie nie widnieje informacja o możliwości zwrotu w ciągu 10 dni wynikłych z praw konsumenta, ani w mailu potwierdzającym zakup nie zostałem o tym poinformowany, na dowodzie zakupu podobnie) Edytowane 30 Listopada 2009 przez Vinoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIBOR Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Ja też nabyłem te pamięci tylko że w ESC.pl i też były tak jak na zdjęciu ale wziołem 3 spinacze do bielizny + szuszarka do włosów i podgrzałem trochę i jak na razie trzyma się wszystko kupy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushwacker Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Ja kupiłem w Reaktorze, póki co pięknie banglają i nic się nie rozkleja :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Drugie zdanie w rozmowie i od razu widać jakie bachkomp ma podejście do klienta. Wogóle już u nich nie kupujcie: "musiał Pan je uszkodzić, to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega reklamacji" W każdym przypadku zakładaj, że rozklejone wyszły od nich ze sklepu i po sprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lancer Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Sam prowadzę sklep internetowy (akurat z zupełnie innej branży ;) i takie podejście do klienta jest dla mnie nie do pomyślenia. Każde, najgłupsze nawet uszkodzenie sprzedawca może podciągnąć na siłę pod uszkodzenie spowodowane przez klienta, ale przecież nie o to chodzi. To co gada ten gość, powinieneś mieć w (_|_). Jeśli nie chcesz pamiątek samodzielnie sklejać, odeślij mu towar jako niezgodny z umową, wrzuć kartkę z wypisanymi paragrafami i już. A to, że facet wysłał towar w zwykłej kopercie, to już zakrawa na niesmaczny żart. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darusiak Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 17zł za wysłanie pamięci w zwykłej kopercie ? przecież wysłanie w kopercie bąbelkowej to koszt ~6zł !! pozatym sam posiadam pamięci przy których radiator jest z jednej strony odklejony we wszystkich 4 kościach( crucial ballistix ddr2 dwustronne), Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witto Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2009 Dostałem zamówione Ripjawsy i martwiłem się o te odklejające sie radiatory, ale całe szczęscie wszystko jest ok :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lockin Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2009 Moje tez delikatnie się roklejały na starcie (miałem 2 komplety), po ściśnieciu jest ok, chodzą do dziś ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witto Opublikowano 10 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2009 Pochwaliłem dzień przed zachodem... wczoraj montowałem nowe chłodzenie na proca i musiałem wyjąc płytę i przy okazji pamięci. Po dokładnym przyjrzeniu się widać że radiator z jednej strony lekko się odkleja (w obydwu kościach), chyba trzeba zastosować terapię "na spinacze", nie spodziewałem się takich "akcji" z G.Skill'ami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izm Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2010 Dobrze wiedziec ze robia takie kombinacje z gwarancja w Bachcompie bo mialem zamowic u nich właśnie pamięci ale teraz kupię w Reactorze. Pz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2010 To skad zamawiasz nie uchroni Cie przed tym czy radiatory beda przylegac dobrze czy zle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izm Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2010 W Reactorze moge odebrac osobiscie bo jest w okolicy i na miejscu sprawdzic> Jezeli w Bachcompie faktycznie jest tak jak Vinoo pisze ze utracil gwarancje na pamieci bo wybral przesyłkę Pocztą Polską to dziękuje bardzo za taki sklep.W przypadku gdy trafia mi sie pamieci ktore nie działają a przy okazji beda miec odklejone radiatory to co nie uznaja mi wtedy gwarancji i bede musial kupic nowy komplet bo chciałem oszczedzic pare złotych. pz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KiMR Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2010 (edytowane) Mam je z reactora i u mnie się nie odklejają. ( Yamo.pl jest oficjalnym dystrybutorem na Polskę a Reactor.pl jest oficjalnym resellerem, gwarancje dostajesz od yamo) PS. Towar który został sprzedany w stanie uszkodzonym podlega wymianie na nowy lub zwrocie pieniędzy i sklep pokrywa koszt przesyłki. Edytowane 10 Stycznia 2010 przez KiMR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaczyXP Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2010 Dorzucę swoje 3 grosze odnośnie zwrotu zakupionego towaru. Wiem co nieco na ten temat gdyż raz już zdarzyło mi się niemal zakończyć sprawę z pewną firmą na stopie sądowej. Zanim to jednak się stało dobrze porozmawiałem sobie z prawnikiem (na szczęście znajomy - więc było za free :)). W skrócie: Wg ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DzU nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami) możemy odstąpić od umów zawartych: - poza lokalem przedsiębiorstwa (np. zakup od akwizytora, na prezentacji podczas wycieczki), - na odległość (m.in. sprzedaż wysyłkowa, zakupy przez Internet). Co do zasady, na odstąpienie od tak zawartej umowy sprzedaży mamy 10 dni – przed upływem tego terminu należy wysłać list polecony z informacją o rezygnacji z produktu. Termin ten liczony jest od: - dnia zawarcia umowy, gdy dotyczy ona kontraktu poza lokalem przedsiębiorstwa lub usługi na odległość, - dnia wydania towaru (otrzymania go przez kupującego), gdy umowa dotyczy np. sprzedaży na odległość. Co najważniejsze nie ma znaczenia co zostało zapisane w gwarancji czy powiedziane przez sprzedawce, czy też co tam podpisałeś czy zaakceptowaleś na stronie przy zakupie. To prawo jest nadrzędne i nie ma od niego odstępstw. Nieuczciwi sprzedawcy często zbywają klientów mając nadzieję na to że Ci nie znają swoich praw !!! Wierz mi - jeśli byś zadzwonił do tej firmy i podał im numer Dziennik Ustaw oraz zacytował to co tutaj przytoczyłem - zwrot byłby bez problemowy. Trzeba tylko zadbać o własny 'tyłek' i zachować sobie wszelką dokumentację. A na marginesie: moja sprawa dotyczyła zakupu przez żonę odkurzacza Rainbow coś tam za 10tyś zł !!! Nie zrozumiała się ze sprzedawcą który podał cenę 1000zł... a reszta na raty . Oczywiście po wysłanie pisma - przyjechał przedstawiciel firmy z potwierdzeniem przelewu 1000zł oraz anulowaniem umowy ratalnej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witto Opublikowano 11 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2010 Moje Ripjawsy przyjechały do mnie całe i zdrowe, nic się nie odklejało. Po kilku dniach użytkowania zaczęły się lekko rozklejać. Zamontowałem na nich spinacze do bielizny na 2 tygodnie i jak na razie się nie rozklejają i mam nadzieję że nie będą. KaczyXP Swoje prawa dobrze znać :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...