Skocz do zawartości
vinoo

Ddr3 G.skill Ripjaws I5/i7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przyszły do mnie dzisiaj G.Skills Ripjaws 2x2Gb 1600Mhz cl9 i po bliższych oględzinach zauważyłem, że w obydwu pamięciach po jednej stronie radiatory nie przylegają do kości. Czy przerwa między radiatorami a modułami pamięci nie będzie powodować przegrzewania się pamiątek? W sumie to nie planuję nie wiadomo jakiego OC, zmienię jedynie def. napięcie z 1.5V na 1.65V i spróbuję z nich wycisnąć ile się da. Niestety po próbach dociskania radiatorów klej nie chce ich trzymać ;/ Patrząc na łączenie radiatorów coś mi się wydaje, że chyba większość Ripjaws ma podobny problem.

 

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ramy zakupione w bachcomp. Lipa, bo na gwarancje coś takiego się nie nadaje a zdjęcie radiatorów i próba wymiany taśmy spowoduje (chyba) jej utratę ;/ Co do wentylacji budy, to mam zdjęte obydwie ścianki, z tym że komp z lewej strony sąsiaduje z deską biurka w odległości ok. 7cm (żadnych wentyli)

Edytowane przez Vinoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Położyłem na nie lekkie obciążenie i zostawiłem na noc, jednak klej chwycił. Jutro albo pojutrze powinienem dostać proca i płytę to wtedy obczaje czy po wygrzaniu dalej będzie trzymał klej. Jeśli odklei się to wysyłam na gware, oby przyjeli.. :unsure:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Położyłem na nie lekkie obciążenie i zostawiłem na noc, jednak klej chwycił. Jutro albo pojutrze powinienem dostać proca i płytę to wtedy obczaje czy po wygrzaniu dalej będzie trzymał klej. Jeśli odklei się to wysyłam na gware, oby przyjeli.. :unsure:

A po co tak kombinujesz? Od razu oddaj i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dopiero rozstrzygnął się temat. Dostawa reszty sprzętu lekko się opóźniła i dopiero teraz mogłem sprawdzić czy pamięci w ogóle są sprawne. Towaru zwrócić nie mogłem, ponieważ ich stan nie jest jak sprzed wysłania (odklejone radiatory) a towar musi być nienaruszony, by można było go zwrócić. Jak się okazało, po rozmowie na gg z przedstawicielem sklepu bachcomp.pl, pamięci nie mogę reklamować, ponieważ jako formę przesyłki wybrałem paczkę za pobraniem realizowaną przez pocztę polską a sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru wynikłe podczas realizacji wysyłki przez pocztę... Równoznacznie utraciłem wieczystą gwarancję na pamięci... :angry: Miałem wziąć kuriera (koszt niby 16zł), ale jak przyszło do płatności to wyszło szydło z worka i już nie 16 a 27 kosztował... więc poleciała opcja za pograniem poczta za 17zł ;/ Przy ograniczonych funduszach, zamawiając w paru różnych sklepach podzespoły trzeba było ciąć koszta i teraz jest mega nauczka... Szczęście w nieszczęściu, że pamięci po memteście nie wywalają błędów.

 

Jakich spinek/spinaczy użyć? Wstępnie próbowałem spinek do włosów, ale nie za bardzo chciały się trzymać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no bachkomp to po prostu są przekręciarze jakich mało. Już było o tym na forum. Możesz zwrócić się do rzecznika praw konsumenta w twoim mieście to zmienią gadkę.

 

 

Ściągają takie pamięci z UE/DE i później są problemy. Tak szczerze to w normalnej dystrybucji z gwarancją nie ma prawa być problemów. Problemy są jak się właśnie ciągnie tak na lewo i kupuje w lewych sklepach.

 

Na pocieszenie powiem tylko, że jakbyś wybrał kuriera ( co sam zresztą zawsze polecam) to wmówili by ci, że nie sprawdziłeś przesyłki przy kurierze podczas dostawy i tak czy siak sytuacja byłaby ta sama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro postaram się zajść do rzecznika. Nie znam się na prawie, natomiast faktem jest, że maja na stronie adnotacje typu "Firma Bachcomp nie odpowiada za jakość usług Poczty polskiej. Nie odpowiadamy za ewentualne uszkodzenia spowodowane przez Pocztę polską.", co przeoczyłem ;/

 

 

» Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "Dla zainteresowanych rozmowa z gg"
13:21:14 vinoo (7208541)

Witam

Chciałem się zapytać czy rozklejone radiatory w pamięci G.Skill Ripjaws są podstawą do realizacji gwarancji? Odrazu po rozpakowaniu zauważyłem, że w obydwu kośćiach radiatory z jednej strony nie przylegaja do układów pamięci. Wolałbym zapobiec uszkodzeniu ich poprzez przegrzanie i wysłać teraz na gwarancję , póki są jeszcze sprawne

 

Tak wygląda sprawa http://img121.imageshack.us/img121/9726/dsc01790q.jpg

13:21:22 vinoo (7208541)

pisałem wcześniej , ale nikt nie odpisał

13:22:18 bachcomp (1958501)

czołem

13:22:20 bachcomp (1958501)

w jakiej sprawie?

13:22:38 vinoo (7208541)

w powyższej sprawie

13:22:43 vinoo (7208541)

gwarancji pamieci g.skill

13:22:46 vinoo (7208541)

tekst powyżej

13:23:09 vinoo (7208541)

Pamięci niedawno kupione w Państwa sklepie

13:24:27 vinoo (7208541)

jeszcze raz wkleje tekst jak nie dostał Pan

13:24:37 vinoo (7208541)

13:21:13 vinoo (7208541)

Witam

Chciałem się zapytać czy rozklejone radiatory w pamięci G.Skill Ripjaws są podstawą do realizacji gwarancji? Odrazu po rozpakowaniu zauważyłem, że w obydwu kośćiach radiatory z jednej strony nie przylegaja do układów pamięci. Wolałbym zapobiec uszkodzeniu ich poprzez przegrzanie i wysłać teraz na gwarancję , póki są jeszcze sprawne

13:26:31 bachcomp (1958501)

one nie mogą być rozklejone

13:26:49 bachcomp (1958501)

musiał Pan je uszkodzić, to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega reklamacji

13:27:14 vinoo (7208541)

Niech mi Pan powie jak mogłem je uszkodzić jak świeżo po otwarciu paczki były rozklejone?....

13:27:18 vinoo (7208541)

to raczej wina transportu

13:27:28 vinoo (7208541)

jak wysłane zostały tylko w kopercie bez usztywnienia

13:27:39 bachcomp (1958501)

jak bez usztywnienia?

13:27:40 vinoo (7208541)

widział Pan zdjęcie, które dałem?

13:27:47 bachcomp (1958501)

w opakowaniu,

13:28:23 bachcomp (1958501)

luzem pamięci nie wysyłamy, zawsze w opakowaniu, typu box

13:28:47 vinoo (7208541)

tak w opakowaniu, ale na poczcie dzieją się różne rzeczy, a opakowanie z pamięćiami zostało wysłane w zwykłej kopercie, nawet nei bąbelkowej

13:28:57 vinoo (7208541)

http://img121.imageshack.us/img121/9726/dsc01790q.jpg

13:29:02 vinoo (7208541)

proszę zoabczyć te zdjęcie

13:29:11 bachcomp (1958501)

zapłaciłby Pan za to to byśmy Panu wysłali nawet samolotem

13:29:14 vinoo (7208541)

jak wygładały pamięci tóż po rozpakowaniu

13:29:31 bachcomp (1958501)

za 15 zł nie ma takiego luksusu

13:29:47 bachcomp (1958501)

pozatym to pierwszy taki przypadek od 3 lat

13:31:34 vinoo (7208541)

Czyli chce mi Pan wmówić, że to ja uszkodziłem pamięci i specjalnie rokleiłem jedną strone?

13:31:42 vinoo (7208541)

sytuacja jest w obydwu kościach

13:32:30 vinoo (7208541)

Może pierwzy raz bo ludzie starają sobie radzić z taką sytuacją żeby nie wysyłać na gwarancje i oczekiwać na nowe pamięci

13:33:02 vinoo (7208541)

a mi się nie chce bawić w używanie jakichś spianczy by radiator przylegal do kości, przynajmniej tak mi radzili na forum

13:33:15 vinoo (7208541)

płace za produkt i chciałbym żeby było z nim wszystko OK

13:33:42 bachcomp (1958501)

za produkt Pan zapłacił, wybrał wysyłkę pocztą polską 14 zł

13:33:50 bachcomp (1958501)

więc pretensje może mieć tylko do siebie

13:34:42 bachcomp (1958501)

ja nie uszkodziłem tych pamięci a wysłałem ty czym Pan chciał

13:39:45 vinoo (7208541)

zapłacłem za przesyłke pobraniową 17zł, gdzie Pana kosztowała 13zł (cena z listu) nie zamierzam sie sprzeczać o koszta, ale pakowanie pamięci mogło zostać czymś usztywnione, choćby kawałkiem kartonu, czymkolwiek. Pozatym nie twierdze, że pamięci mają odklejone radiatory z winy transportu

13:40:42 bachcomp (1958501)

zostało zapakowane w oryginalne opakowanie od G.skill lecz za jakość uslug poczty nie odpowiadam

13:40:55 bachcomp (1958501)

nie wiem co mogę Panu jeszcze napisać

13:43:00 vinoo (7208541)

Więc gwarancji to nie podlega? Co w przypadku gdy pamięci się uszkodza poprzez przegrzanie? Zdjęcie radiatorów równa się z utratą gwarancji, natomiast klej który jest po stronie odklejonej nie chce trzymać

13:44:50 vinoo (7208541)

Między radiatorem a układami jest przestrzeń gdzie powietrze będzie srtasznie się nagrzewać i z czasem pewnie doprowadzi to do uszkodzenia kości...

13:45:58 bachcomp (1958501)

uszkodzenia fizyczne z winy poczty polskiej nie podlegajągwarancji

14:03:10 vinoo (7208541)

Równie dobrze mógłby Pan wysłać mi uzkodzone pamięci i potem tłumaczyć się, że nie odpowiadacie za uszkodzenia wynikłe przez transport poczty polskiej... Niezła polityka sklepu. Na stronie w zakłądce "o sklepie" widnieje wpis "Kurier UPS z ubezpieczeniem tylko 16 zł (Przelew)", po dodaniu do koszyka produktu, jak przychodzi do płatności wynika, że kurier do 5kg kosztuje 27zł... Kupowałęm w różnych sklepach różne produkty i jeśli był już jakis problem do żaden sklep nie zasłaniał się formą dostawy sprzętu, gwarancja to gwarancja... teraz Pan mi daje do zrozumienia, że właśnie utraciłem gwarancje na świeżo zakupiony produkt. konkretne prodejście...

14:03:37 vinoo (7208541)

Dziękuję za rozmowę, już się postaram wystawić wam dobrą opinię...

14:03:42 vinoo (7208541)

Dowidzenia

14:04:00 bachcomp (1958501)

ja też wystawię odpowiednią

14:04:08 bachcomp (1958501)

nigdy nie wysyłam uszkodzonych

14:04:28 bachcomp (1958501)

wystarczy przeczytać komentarze

14:04:44 bachcomp (1958501)

pozatym zapłącił Pan nędzne grosze za transpoer i się Pan czepia

14:04:58 bachcomp (1958501)

17 zł za pocztę, priorytet z pobraniem,

14:05:02 bachcomp (1958501)

żal

14:05:19 bachcomp (1958501)

ma Pan pretensje do "garbatego" że ma dzieci proste,

14:05:55 bachcomp (1958501)

jakby Pan zapłacił za transport np lotniczy to bym i samolotem Panu wysłał

14:34:09 vinoo (7208541)

tymi "nędznymi groszami" w innych sklepach płaci się za normalną przesyłkę, gdzie sklep nie zasłania się usługami firmy transportowej. Kto Panu będzie płacił prawie 30zł za przesyłke za towar nie wiele warty ponad 300zł. Zamawiając w paru sklepach różne podzespoły, przy tak wielkich kosztach przesyłki konkretna suma by się uzbierała. Gdybym powiedział, że po tygodniu użytkowania radiatory się odkleiły to co wtedy? Pewnie spotkałbym się z odpowiedzią, że to niemożliwe, i że sam musiałem je uszkodzić ( rozkleić próbując się dobrać do układów)... Bądź po dłuższym czasie niż tydzień gdybym tak napisał. Może wtedy też by mi Pan odpisał, że to wina transportu i mam po gwarancji?..

14:34:29 vinoo (7208541)

Pamięci te są trudno dostępne a jeżeli już się znajdzie to cenowo łądnie poszły w górę

14:35:26 vinoo (7208541)

a Pana sklep oferował naprawdę dobrą cenę, w okresie gdy je zamówiłem

14:35:46 bachcomp (1958501)

ale to nie ma znaczenia

14:35:50 vinoo (7208541)

teraz widzę, że cena już podskoczyła

14:35:52 bachcomp (1958501)

pamięci są bez wad

14:36:00 bachcomp (1958501)

problemem okazała się poczta

14:36:08 bachcomp (1958501)

sposób wysyłki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze takie uszkodzenie nie moglo wyniknac z winy PP, po drugie paczke przy kurierze mozesz sprawdzic tylko i wylacznie gdy sa widoczne jakiekolwiek uszkodzenia opakowania w ktorym paczka zostala nadana.

 

A tak wogole to mogles je po prostu oddac tak jak mowilem na samym poczatku a nie zaczac kombinowac po swojemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ustawie dotyczącej zwrotu towaru zakupionego na odległość zapisane jest, że zwrotowi może zostać poddany jedynie towar w stanie niezmienionym/nienaruszonym. Odklejone radiatory niestety przekreślają możliwość zwrotu, mimo iż uszkodzenie to nie zaszło z mojej winy. Nawiasem mówiąc nie zostałem poinformowany o możliwości zwrotu, co automatycznie wydłuża okres 10 dni do 3 miesięcy (ani na stronie nie widnieje informacja o możliwości zwrotu w ciągu 10 dni wynikłych z praw konsumenta, ani w mailu potwierdzającym zakup nie zostałem o tym poinformowany, na dowodzie zakupu podobnie)

Edytowane przez Vinoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drugie zdanie w rozmowie i od razu widać jakie bachkomp ma podejście do klienta. Wogóle już u nich nie kupujcie:

 

"musiał Pan je uszkodzić, to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega reklamacji"

 

 

W każdym przypadku zakładaj, że rozklejone wyszły od nich ze sklepu i po sprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam prowadzę sklep internetowy (akurat z zupełnie innej branży ;) i takie podejście do klienta jest dla mnie nie do pomyślenia.

Każde, najgłupsze nawet uszkodzenie sprzedawca może podciągnąć na siłę pod uszkodzenie spowodowane przez klienta, ale przecież nie o to chodzi. To co gada ten gość, powinieneś mieć w (_|_). Jeśli nie chcesz pamiątek samodzielnie sklejać, odeślij mu towar jako niezgodny z umową, wrzuć kartkę z wypisanymi paragrafami i już.

A to, że facet wysłał towar w zwykłej kopercie, to już zakrawa na niesmaczny żart.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17zł za wysłanie pamięci w zwykłej kopercie ? przecież wysłanie w kopercie bąbelkowej to koszt ~6zł !!

pozatym sam posiadam pamięci przy których radiator jest z jednej strony odklejony we wszystkich 4 kościach( crucial ballistix ddr2 dwustronne),

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pochwaliłem dzień przed zachodem... wczoraj montowałem nowe chłodzenie na proca i musiałem wyjąc płytę i przy okazji pamięci. Po dokładnym przyjrzeniu się widać że radiator z jednej strony lekko się odkleja (w obydwu kościach), chyba trzeba zastosować terapię "na spinacze", nie spodziewałem się takich "akcji" z G.Skill'ami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Reactorze moge odebrac osobiscie bo jest w okolicy i na miejscu sprawdzic> Jezeli w Bachcompie faktycznie jest tak jak Vinoo pisze ze utracil gwarancje na pamieci bo wybral przesyłkę Pocztą Polską to dziękuje bardzo za taki sklep.W przypadku gdy trafia mi sie pamieci ktore nie działają a przy okazji beda miec odklejone radiatory to co nie uznaja mi wtedy gwarancji i bede musial kupic nowy komplet bo chciałem oszczedzic pare złotych.

 

pz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam je z reactora i u mnie się nie odklejają. ( Yamo.pl jest oficjalnym dystrybutorem na Polskę a Reactor.pl jest oficjalnym resellerem, gwarancje dostajesz od yamo)

 

PS. Towar który został sprzedany w stanie uszkodzonym podlega wymianie na nowy lub zwrocie pieniędzy i sklep pokrywa koszt przesyłki.

Edytowane przez KiMR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę swoje 3 grosze odnośnie zwrotu zakupionego towaru. Wiem co nieco na ten temat gdyż raz już zdarzyło mi się niemal zakończyć sprawę z pewną firmą na stopie sądowej. Zanim to jednak się stało dobrze porozmawiałem sobie z prawnikiem (na szczęście znajomy - więc było za free :)).

 

W skrócie:

 

Wg ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DzU nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami) możemy odstąpić od umów zawartych:

- poza lokalem przedsiębiorstwa (np. zakup od akwizytora, na prezentacji podczas wycieczki),

- na odległość (m.in. sprzedaż wysyłkowa, zakupy przez Internet).

 

Co do zasady, na odstąpienie od tak zawartej umowy sprzedaży mamy 10 dni – przed upływem tego terminu należy wysłać list polecony z informacją o rezygnacji z produktu. Termin ten liczony jest od:

- dnia zawarcia umowy, gdy dotyczy ona kontraktu poza lokalem przedsiębiorstwa lub usługi na odległość,

- dnia wydania towaru (otrzymania go przez kupującego), gdy umowa dotyczy np. sprzedaży na odległość.

 

 

Co najważniejsze nie ma znaczenia co zostało zapisane w gwarancji czy powiedziane przez sprzedawce, czy też co tam podpisałeś czy zaakceptowaleś na stronie przy zakupie. To prawo jest nadrzędne i nie ma od niego odstępstw. Nieuczciwi sprzedawcy często zbywają klientów mając nadzieję na to że Ci nie znają swoich praw !!!

 

Wierz mi - jeśli byś zadzwonił do tej firmy i podał im numer Dziennik Ustaw oraz zacytował to co tutaj przytoczyłem - zwrot byłby bez problemowy. Trzeba tylko zadbać o własny 'tyłek' i zachować sobie wszelką dokumentację.

 

A na marginesie: moja sprawa dotyczyła zakupu przez żonę odkurzacza Rainbow coś tam za 10tyś zł !!! Nie zrozumiała się ze sprzedawcą który podał cenę 1000zł... a reszta na raty :damage_wall: . Oczywiście po wysłanie pisma - przyjechał przedstawiciel firmy z potwierdzeniem przelewu 1000zł oraz anulowaniem umowy ratalnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje Ripjawsy przyjechały do mnie całe i zdrowe, nic się nie odklejało. Po kilku dniach użytkowania zaczęły się lekko rozklejać. Zamontowałem na nich spinacze do bielizny na 2 tygodnie i jak na razie się nie rozklejają i mam nadzieję że nie będą.

 

KaczyXP

Swoje prawa dobrze znać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...