LukIT Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2009 Mam prośbę o pomoc przy rozwiązaniu poniższego zadania. Zdefiniuj klasę punkt Klasa powinna zawierać: - Pola prywatne x,y typu całkowitego (współrzędne punktu) - Konstruktor bezparametrowy inicjujący wartość początkowe pól(wybrać dowolne) - Metodę publiczną dajX - zwracającą wsp. X - Metodę publiczną dajY - zwracającą wsp. Y Zdefiniuj funkcje porównaj - porównującą współrzędne dwóch punktów (czy punkty sie nakładają) Jeśli ktoś był by tak uprzejmy to bardzo dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2009 http://forum.purepc.pl/Programowanie-f35/Z...amu-t76305.html Dokształć się trochę i wróć z kawałkiem kodu. Wtedy możemy pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukIT Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2009 Dlaczego na forum są takie rygorystyczne zasady? Ja chętnie rozwiązał bym za kogoś jakiś problem jeżeli oczywiście był by z dziedziny którą potrafię... Jestem jeszcze na uczelni a tu nie mam kompilatora, jak będę w domu to coś wyklepie i umieszczę ale może ktoś w miedzy czasie coś by wymyślił. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2009 A po co Ci kompilator do tego? Kod programu można pisać na serwetce w restauracji. Poczytaj jakiś kurs C# i spróbuj naskrobać przynajmniej ogólny zarys. Nikt nie każe Ci się bawić w #include itd. Sama budowa klasy to chyba prosta sprawa. 3 sekundy w Google i mam przykładową klasę dla C++: class DereferencedEqual { public: DereferencedEqual(const T* p) : p_(p) { } bool operator() (const T* p2) const { return *p_ == *p2; } private: const T* p_; }; W dobie Netu naprawdę każdy może szybko i łatwo nauczyć się praktycznie wszystkiego. Wystarczy odrobinę chęci. Jeśli chcesz mieć dobre oceny, to zdecydowanie lepiej dość do rozwiązania samemu, niż czekać na gotowca. A nóż spodoba Ci się programowanie i za parę lat skrobniesz własną aplikację, na której zarobisz miliony... ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moe Opublikowano 23 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2009 masz leniu wstretny class Punkt { private int x=0; private int y=0; public static Punkt p = new Punkt(); public int dajX() { Console.WriteLine("Podaj X"); if (Int32.TryParse(Console.ReadLine(), out x)) { return x; } else { Console.WriteLine("nie podales liczby?"); dajX(); } return x; } public int dajY() { Console.WriteLine("Podaj Y"); if (Int32.TryParse(Console.ReadLine(), out y)) { return y; } else { Console.WriteLine("nie podales liczby?"); dajY(); } return y; } static void Main(string[] args) { porownaj(p.dajX(), p.dajY()); Console.ReadKey(); } static void porownaj(int _x, int _y) { if (_x == _y) { Console.WriteLine("porowano - nakladaja sie"); } else { Console.WriteLine("nie nakladaja sie"); } porownaj(p.dajX(), p.dajY()); } } pamietaj ze to consolowka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drainer Opublikowano 23 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2009 (edytowane) nie znam c# i nie wiem czy tak sie w nim pisze, ale pelen szacun moe, ja bym nigdy na takie cos nie wpadl :) Edytowane 23 Listopada 2009 przez Drainer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukIT Opublikowano 6 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2009 Wielkie dzięki stary, zaraz wezmę ten przykład na warsztat, przeanalizuję go i może coś z tego w końcu zrozumiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...