Maciek26 Opublikowano 23 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2009 (edytowane) Witam wszystkich... mam dosc powazny problem, poniewaz chcialem dzisiaj uruchomic system a tu zonk.. Vista wywala problem.. W komunikacie jest cos na temat problemu z plikiem winload.exe, jakis tam kodzik blkedu i instrukcja.. Stosuje sie do zalecen i wkladam plte instalacyjna visty i ku mojemu zaskoczeniu, po zaladowaniu sie plikow (ten taki bialy pasek ktory idzie okolo minuty) system sie restartuje, i tak w kolko.. Nie mam pojecia co teraz zrobic, jestem kompletnie zielony :( Licze na wasza pomoc :( Dodam tylko (pewnie to nie istotne) ze mam phenoma x3 720BE @4 rdzenie krecony na 3,4GhZ (sprawdzalem, jest stabilny) oraz gtx260 ktorego niedawno lekko podkrcilem z poziomu visty (kartarowniez stabilna, nie obciazalem jej barzo).. POMOCY Edytowane 23 Listopada 2009 przez Maciek26 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demczog Opublikowano 23 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2009 To że sprzęt masz kręcony jest bardzo istotne.Odkręć procka na czas naprawy.Stawiam na ram,na 90%.Ram na nominalne taktowanie i napięcie.Jeśli nie pomoże to zabawa z pojedynczymi kośćmi.Spróbuj odpalić najpierw na jednej a jeśli nie pomoże to na drugiej.Jak dalej będzie problem to będziesz musiał załatwić jakiś inny ram i jeszcze raz spróbować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...