Skocz do zawartości
Kszysiu

Gg Poprawia Płynność:p

Rekomendowane odpowiedzi

Napisałem że nei widać... ale mi chodziło w tym filmiku o to że podczas tego jak się pojawia nie ma przycięć.... i że on nie "nadrabia" to co było jak sie komunikat pokazał tylko zwieksza się wydajność... z frapsem to już tragicznie bedzie to uchwycić:D bo grać na frapsie nie mam ochoty:D:D:D z 5fps bedzie może max:D mogę spróbować ustawić aparat tak, że bedzie widać wskaźnik fps

 

 

 

Na tym filmiku widać fps... specjalnie prosiłem kolegę, żeby zmieniał status:P

http://www.youtube.com/watch?v=iEU23osX0T4

Edytowane przez Kszysiu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sterowniki do Sempa pod sA to naciągana teoria.

 

Brak poprawy przy wyłączonym V-Sync to zła informacja.

 

Natomiast framelimiter to opcja dostępna tylko w niektórych grach. W tej akurat może jej nie być.

 

Muszę się przespać z tym całym tematem. Myślę jednak, że jest możliwe napisanie aplikacji, która będzie działać w podobny sposób jak komunikat z GG (przyspieszać działanie gry), nie zasłaniając przy tym ekranu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego że zakładałem s939 a tam te sterowniki miały nieraz duży wpływ w zależności od gry.

 

Ja tu nie widzę rozwiązań innych nich te na poprzedniej stronie z tańcem deszczu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość adas123

Chłopie, czas najwyższy zmienić komputer

Takie komentarze przyprawiaja mnie o zlosc...pomysl kolego ze nie kazdego stac na super maszyne za 3000zl...Pamietaj ze lepiej miec to niz nic!

 

A co do kolegi z problemem moze formacik? :unsure:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę jak źle napisanym programem jest gadu-gadu strzelam że powiadomienie wyłącza niektóre efekty DirectX, na przykład wielokrotnym wywołaniem. OpenGL ma szereg zabezpieczeń przed błędami działającymi właśnie w ten sposób (tzn. ignoruje konkretny efekt przy błędzie) więc zapewne DirectX również.

 

Moja teoria - powiadomienie gadu-gadu używa elementów DirectX albo OpenGL (nie wiem czego używa ta gra) co powoduje wyłączenie ich w grze (zabezpieczenie przed błędami albo zwykły bug) i subiektywny wzrost wydajności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy widać wyraźnie przyspieszenie gry, płynność itp..?

Według mnie sama gra nie przyśpiesza, a liczba klatek zwiększą się bo w tym momencie gg jest procesem nadrzędnym i liczba klatek dotyczy tych gg. No chyba że gra zaczyna chodzić płynnie :)

Może niech kolega coś napisze w tedy cały czas powinno ci gg migać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki, że nie odpisywałem, ale jestem chory i niemam dostępu do internetu (dziś pożyczyłem laptopa od siostry)

 

Sprubuje odpowiedzieć na wszystkie pytania...

 

 

"W sumie na filmiku nie bardzo widać, aby przyspieszała sama gra. Wyraźnie natomiast widać przyspieszenie licznika klatek.

Czy widać wyraźnie przyspieszenie gry?"

 

Gra w tym czasie chodzi suuper... kurde przecież o tym cały czas piszę... jak by pokazywał 30 a byłoby 15 to chyba bym to widział(i olał jako błąd programu)... z resztą, najpierw to zauważyłem potem dopiero sprawdziłem różnice frapsem... niestety nie mam kamery, a to było kręcone aparatem fotograficznym... a tak to byście sami zobaczyli różnice...

 

"A próbowałeś może odpalać grę z różnymi opcjami powyłączanymi przez program 3d Analyze?"

 

mógłbyś mi wytłumaczyć o co chodzi??

 

"A co do kolegi z problemem moze formacik?"

 

niestety chyba nie... niedawno był... mogę co najwyżej spróbować zdefragmentować dysk...

 

 

 

ps. jeśli są błędy ortograficzne to bardzo przepraszam, u siebie mam opere 10 (ze sprawdzaniem ortografii) a tu jest jakaś 9.x

 

 

 

EDIT

 

 

"Biorąc pod uwagę jak źle napisanym programem jest gadu-gadu strzelam że powiadomienie wyłącza niektóre efekty DirectX, na przykład wielokrotnym wywołaniem. OpenGL ma szereg zabezpieczeń przed błędami działającymi właśnie w ten sposób (tzn. ignoruje konkretny efekt przy błędzie) więc zapewne DirectX również."

 

Pierwsza moja myśl była podobna - przez gg nie ma jakiś efektów albo coś.. ale nie widać żadnej różnicy...

 

EDIT2

 

Próbowałem z tym 3d analyze... jak bym nawet tam nic nie ruszył i wezmę run, to dysk jakby pracuje z sekundę, proc obciążony na maxa przez sekundę... po czym przestaje i nic się nie uruchiamia....;/

 

 

 

 

 

EDIT3

 

 

 

 

Coś mi się zdaje że problem nie leży po stronie karty tylko........ procesora;/ Ile bym tej karty nie podciągał (nawet z 350/800 na 450/1000 - mimo że na takich ustawieniach po chwili następuje zwis) to i tak fps się nie zmienia (w tym samym miejscu...) to trochę dziwne... bo na pudle pisze "procesor Intel lub AMd 2ghz".... więc powinno działac.....

Edytowane przez Kszysiu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...