wanka Opublikowano 5 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2009 Memtest86 wykazał błąd jednej z kostek pamięci OCZ DDR3 1333 Platinium Edition. Mam pytanie, czy te kości mają wieczną gwarancję i jak ją zrealizować. Chodzi o to, że nie ma już tego sklepu w którym nabyłem pamięć, oraz czy możliwe jest jakby co dokupienie drugiej kostki, choć pewnie trudno będzi dobrać odpowiednią do duala. Proszę o pomoc :unsure: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobota Opublikowano 5 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2009 Realizacja gwary to pewnie będzie wysłanie do przedstawicielstwa OCz w Polsce po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
\\ MarcO // Opublikowano 12 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2009 Jak sprawdzałeś Memtest'em86_3.5 to jest on beznadziejny , juz na samym początku ma kłopoty z 2 rdzeniowymi procesorami i na dodatek błednie wykrywa pamięć. Zupełnie inaczej (lepiej) jest na Memtest86+_4.00, nie mylić z tym wczesniejszym gdyż jest to program zupełnie innego twórcy. Testowałeś kosć w pojedynke ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k33l Opublikowano 13 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2009 Nie ma czegoś takiego jak "wieczna gwara" jest gwarancja wieczysta i działa ona w taki sposób że jest ona uznawana przez okres produkcji danej pamięci a nie że po 20 latach jak nam padnie kość to możemy ją oddać na gwarancję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...