Jump to content
ryba

Prawie 11 Rekordów świata Na Amd

Recommended Posts

hejka z samego rana :lol:

 

Co tu duzo mowic, trzeba bylo wylac troche ln2, bo jakies nudy ostatnio, a i ze za zimno nie jest, to trzeba bylo sobie troche pomoc. 200L ln2 przez 3 dni, paleta prockow i jakies wyniki sie pyklo.

 

Ale zacznijmy od gniota, jakim jest Sempron 140. Z racji tego, ze Milans mnie meczyl o udzial w Country Cup i do 5 stage potrzebowalismy single core, on wynalazl ze Sempron 140 z plyta GBT leci wysoko... no ok, on sobie zrobil 5.5GHz, Chaos 5GHz z innym prockiem na CIIIF, to ja co moglem zrobic?

 

Dołączona grafika

 

Trzeba bylo sobie wybrac jakiegos. Zaczynajac od lewej: najlepszy single core z calej stawki, ale bez mozliwosci odblokowania mnoznika; drugi dal sie odblokowac, ale dzialal niestabilnie niezaleznie od napiec/temperatur; pozostale trzy byly juz niemal identyczne i wszystkie daly sie odblokowac.

 

A oto wyniki, 1 core na pierwszym z lewej, wprime na srodkowym:

 

VALIDACJA GDYBY KTOS ZNOWU PRZEOCZYL

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Ok, koniec zartow z sempronem ;) to byla szybka akcja na 2-3h zabawy. Prawdziwy benching to byl Phenom 965. Paletki prockow nie zobaczycie, ale bylo ich +20 ;) Po 3 dniach zabawy i przerzucania prockow w te i we wte, wybralem sobie dwa, z ktorych jeden to istny kozak na valida i single core, ale mierny do 3D. Natomiast drugi to twardziej jesli chodzi o 3D/wPrime. Narazie pokaze wyniki z 2D, 3D wlasnie zaczynam robic.

 

Jako plyty uzylem nowiutkiej GBT 790FXTA UDP5. Plytka bardzo przyjemna, lecz z racji nowosci BIOS jeszcze nie jest dopracowany, wydajnosc troche odstaje od innych plyt i czasami sa problemy z uzyskaniem wysokich MHz, ale po niezliczonych probach udalo sie uzyskac WR w ogolnej kategorii AMD.

 

Dołączona grafika

 

Zasilacz to nowiutki Antec Quattro 1200W, bydle like hell.

 

Dołączona grafika

 

Pifast Kingpina zostalo pobite na 200MHz nizej taktowanym procku i tylko z ln2, a nie z lhe.

 

Dołączona grafika

 

Plyta GBT w tej chwili nie nadaje sie jeszcze do 1M, a szkoda, by bylyby duze szanse na zblizenie sie do rownych 10 sekund.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Ok, to narazie na tyle, dewar pelny wiec mozna zaczac sesje 3D. Do pozniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ta tajwańska cola to tez selekt ? ;)

Procz ryzu, zaczelem tez importowac tez CC i inne skosnookie produkty ;)

 

Nie no wyniki Super.

Czekam na wyniki z Sesji 3D.

 

Pochwal się gdzie jesteś.

 

Szkoda że mój Q9550 nie jest w rękach ryby bo WR było by Gwarantowane.

Sorry, ale ja juz nie powracam do staroci, bo z tego nic dobrego nie wychodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra, to pochwale sie nieskromnie wynikami 3D. 03 jak obiecalem, pobilem wszystkich na AMD z grafami na stockowym chlodzeniu ;)

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Szkoda jedynie, ze tak piekny zestaw 3x5870 sie marnowal :sad: jedna z graf miala problem z tolerowaniem temperatury ponizej 0*C takze taktowanie max 1100 na rdzeniu udalo sie wyciagnac... czego oczywiscie nie zapisalem :damage_wall: wyniki tylko na stocku.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

No, to rekord polandu znowu w moich lapkach ;) chyba ponownie mam komplet, nie chce mi sie sprawdzac.

Share this post


Link to post
Share on other sites





×
×
  • Create New...