darman Opublikowano 13 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witam. Ostatnio zainstalowałem Nortona Internet Security 2010, oryginałkę. Tego samego dnia wchodzę na Mozillę Thunderbird, chcę wysłać maila i tu pojawia mi się error mówiący mi, że thunderbird nie mógł się połączyć z serwerem STMP i prosi, żeby sprawdzić jego ustawienia. Oczywiście wszystkie ustawienia są dobrze wpisane w samym thunderbirdzie, serwer też jest dostępny, ponieważ mogę wysłać maila za pomocą przeglądarki. Pocztę mam z onetu, tą zwykłą, standardową, poczta.onet.pl Problem ten pojawił się bezpośrednio po zainstalowaniu Nortona, przed zainstalowaniem nigdy takiego czegoś nie miałem. Gdy wyłączę wszystkie funkcje Nortona, czyli zaporę, antywirusa etc... błąd dalej jest. Maile mogę odbierać, ale nie mogę ich wysyłać, co jest bardzo męczące. Mój system to Windows XP SP2. Mozilla Thunderbird wersja najnowsza. Norton IS 2010 uaktualniany na bieżąco. Próbowałem sobie z tym problemem poradzić, ale niestety... nie udało się, więc zwracam się do Was, może będziecie mieć jakiś pomysł. Jakbym czegoś istotnego nie dopowiedział, to pytajcie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 13 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2009 Nie masz przypadkiem neostrady? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darman Opublikowano 13 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2009 Tak, mam neostradę, to coś zmienia? Dodam, że router mam inny, niż ten, który dodają z neo. Mam model EDIMAXA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tagasu Opublikowano 13 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2009 Dodaj w loginie do neostrady prefiks "PODSTAWOWY-" (bez cudzysłowu) lub spróbuj ustawić w programie pocztowym port 587 zamiast 25. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 13 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2009 (edytowane) Zmienia... UWAGA! Od 1 grudnia 2009 r. Telekomunikacja Polska SA wprowadziła blokadę portu 25 dla ruchu wychodzącego. Oznacza to, że wszyscy użytkownicy Neostardy powinni niezwłocznie dokonać zmian w konfiguracji swoich programów pocztowych. Należy zmienić numer portu serwera poczty wychodzącej (SMTP) z 25 na 587. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się tutaj. Edytowane 13 Grudnia 2009 przez SGJ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darman Opublikowano 13 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2009 Pomogło :) Bardzo dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...