Skocz do zawartości
Włodi

Spowolnienia W Trakcie Wyświetlania Dymu W Grach

Rekomendowane odpowiedzi

Zadałem to pytanie w topicu o GTX-ach lecz tam chyba nikt nie wie o co chodzi.

Zauważyłem tendencję mojej karty (MSI GTX 280 OC) do dosyć gwałtownego zdychania w trakcie gdy w grze występują takie efekty jak dym, krew itd. Najlepiej chyba widać to w grze Devil May Cry, ale też np. w Prince Of Persia (ten najnowszy) zdycha w momentach jak gosc stawia kroki i leci mu kurz spod nóg. W Devilu widać to super wyraźnie gdyż sama gra chodzi ultra płynnie, jednak gdy pojawi się dymek od razu animacja spowalnia (takie płynne spowolnienie). Jest to uciążliwe.

Dawniej chyba ten efekt dymów itd.(płaskich bitmap) był w 3dmarku 2k i 2k1 nazywany jako fillrate. Nie wiem jak jest teraz.

W każdym razie karta wyraźnie nie radzi sobie z tego typu efektami. Czy to normalne?

Mam Vistę x64.

 

EDIT:

Testowałem devil may cry na w7 i najnowszych sterownikach - dalej to samo.

EDIT2:

Nagrałem filmik przedstawiający opisywany problem. Trochę słabo to widać, gdyż moja komórka nakręca max 30fpsów a w grze było 60. Zwróćcie uwagę na krew.

http://www.youtube.com/watch?v=2JVYOhOWrB0

Edytowane przez Włodi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...