sir_romanek Opublikowano 24 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2009 Witam serdecznie Planuję zakup telewizora i im więcej zaczynam przeglądać oferty tym większy mam problem z wyborem bardzo waz proszę w tej kwestii o pomoc bo chyba oszaleje na końcu^^ Więc tak telewizor ma być do pokoju dla dziecka w cenie do 800 - 900 zł, nie mam pojęcia jaki wybrać czy LCD czy plazma czy bóg wie co jeszcze. Chcę pod ten telewizor podłączyć cyfrowy polsat hd, jak również myślałem nad podłączeniem komputera PC o ile jest to możliwe (jestem laikiem w tych sprawach) no i xboxa360 a w przyszłości PS3. Jeszcze raz proszę was o pomoc jaki model najlepiej wybrać czym się sugerować czy w ogóle kupię coś ciekawego za te pieniądzę Pozdrawiam i zdrowych i wesołych świąt:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mhrok Opublikowano 24 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2009 (edytowane) A jakiej wielkości ma być? nie mam pojęcia jaki wybrać czy LCD czy plazma czy bóg wie co jeszcze.Na 100% LCD I jeżeli chcesz podłączać konsole i tv w hd to HDMI też musi być. Jak będzie HDMI, to i każdy nowszy komputer podłączysz. Jednym kablem i dźwięk i obraz w HD :) Edytowane 24 Grudnia 2009 przez Mhrok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sir_romanek Opublikowano 24 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2009 Nie podałem jeszcze kilku szczegółów: Pokój jest niewielki mniej więcej 2m na 3m planuję powiesić tv nad biurkiem tak więc dziecko będzie oglądało mniej więcej w odległości 1m. Jeśli chodzi o nasłonecznienie to w ciągu dnia można niemal całkowicie wyciemnić pokój jak i bardzo rozjaśnić. Planowałem wydać 800 zł jednak jestem w stanie wydać więcej jeśli będzie trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...