Leogict Opublikowano 15 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2010 Witam, napisałem grę w C++ polegająca na dojściu od startu do mety. Tryb tekstowy. Rozmiar planszy dowolny (ale może się krzaczyć wyświetlanie jak wpiszemy duży rozmiar planszy bo za małe okienko konsoli jest i brzydko to wygląda powyżej ok. 30). Program napisany obiektowo. Plansza jest listą 4-kierunkową (np. pole wewnątrz planszy ma wskaźniki do lewego elementu, prawego, górnego i dolnego). Sterowanie: WSAD, można wpisać całą sekwencję ruchów naraz (np sssdd oznacza 3 ruchy w dół i 2 w prawo), do gry dorobiłem drobną fabułę, przejścia między polami są punktowane (od każdego pola w 4 strony nie liczba skrajnych pól gdzie można iść w 2 lub 3 kierunkach). Jak wyjdziemy poza planszę, to game over. Jak 2 razy wejdziemy na to samo pole, to game over (jak w snake'u), ruchy w górę i w lewo są punktowane podwójnie (utrudnienie bo meta jest w prawym dolnym rogu i żeby zdobyć dużo pkt trzeba się trochę nakombinować). Kod źródłowy Binarka Czekam na komentarze, oceny, uwagi, ogólnie chciałbym wiedzieć co robię źle, co można poprawić (może nie tyle w samej grze ale jeżeli chodzi o mój styl pisania bo wiem że jest daleki od ideału), będę bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 15 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2010 Spoko loko. Po pierwsze wprowadź zmianę, aby nie trzeba było potwierdzać kierunku enterem. Da się to zrobić bodajże getch(). Coś w ten deseń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leogict Opublikowano 16 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2010 Kilka poprawek: - poprawione odświeżanie (czyszczenie ekranu po każdym ruchu); - dodane pułapki na 10% pól; - zapętlenie gry; Kod źródłowy Binarka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 16 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2010 Najpierw popraw to, co Ci napisałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...