ghostdog70 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2010 nie chce tu uprawiac kryptoreklamy ale zastanawiam sie dlaczego skoro taki dell ma usluge serwisowa door to door i sie im to oplaca to czemu inni producenci nie moga tego robic...imo to najlepszy sposob jak dbac o klienta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinii Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2010 (edytowane) akodo napisał(a): Martinii: fragment regulaminiu jednego ze sklepów internetowych i jest to coraz częściej spotykana praktyka: MOMENT ZAWARCIA WIĄŻĄCEJ UMOWY SPRZEDAŻY 9. W przypadku wyboru przez klienta opcji wysyłki towaru, umowę sprzedaży uważa się za zawartą w chwili pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki. W przypadku odbioru towaru w netPunkcie umowę uważa się za zawartą w momencie wystawienia faktury lub paragonu przez sprzedawce Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji powoduje utworzenie w obu przypadku czasowej rezewacji towaru dla klienta. QrVicH napisał(a): Niestety wtedy 10 dni prawnie już nie obowiązuje.Nie, to jest bezprawny zapis tego sklepu. Ten punkt narusza art. 70 par. 1 kodeksu cywilnego, ktory mowi, ze w razie watpliwosci uwaza sie umowe za zawarta w chwili otrzymania przez kupujacego oswiadczenia o jej przyjeciu, a jezeli dojscie do kupujacego oswiadczenia o jej przyjeciu nie jest potrzebne - w chwili przystapienia przez sprzedajacego do wykonania umowy. Z tego wynika, ze w przypadku dokonywania zakupow przez Internet momentem zawarcia umowy jest chwila otrzymania przez konsumenta oswiadczenia sklepu internetowego o przyjeciu zlozonej przez konsumenta oferty lub chwila przystapienia przez sklep internetowy do wykonania umowy. Potwierdzenie zamowienia = zawarcie umowy. Edytowane 28 Stycznia 2010 przez Martinii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...