Skocz do zawartości
Twój Pan

F1 Sezon 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, że najwyższa pora na temat o zbliżającym się sezonie 2010.

 

Składy zespołów oraz podstawowe informacje o bolidzie, aktualne w czasie pisania owego posta:

Dołączona grafika

zródło: wikipedia

 

Kalendarz 2010, na żółto tory nowe lub powracające:

Dołączona grafika

zródło: wikipedia

 

Podstawowe zmiany w porównaniu do 2009:

- zakaz tankowania podczas wyścigu

- zwiększona masa minimalna z 605kg na 620kg

- nowy system punktowania, odpowiednio 25-20-15-10-8-6-5-3-2-1

- nowe zasady kwalifikacji - w pierwszych dwóch częściach odpada po 8 zawodników, a w ostatniej jest możliwość startu z dowolna ilością paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka teraz będzie długość wyścigu?

O ile wzrośnie pojemność baku na paliwo?

- nowe zasady kwalifikacji - w pierwszych dwóch częściach odpada po 8 zawodników, a w ostatniej jest możliwość startu z dowolna ilością paliwa.

Czyli podejrzewam że każdy będzie startował na oparach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, w kwalifikacjach będą jeździć na oparach. Na starcie każdy zatankowany na tyle ile potrzeba do końca, większe znaczenie będzie miała teraz jakość pitów, bo nie ma tego zapasu czasu który pozostawał na czas w którym lało się paliwo.

Edytowane przez michu98

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szkoda, ze nie dali urozmaicenia w tych kwalfikacjach. wczesniej przynajmniej byli ciezsi i lzejsi.

szkoda, bo byla jedna genialna propozycja na qfalki. zostaje najlepsza dziesiatka debesciakow i wszyscy sie razem sciagaja - kto najgorszy czas ten odpada. marzy mi sie ten pomysl wcielony w zycie. ale nie jest zle. beda super ciekawe pit stopy tak wiec im moge wybaczyc 1roczne opoznienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka teraz będzie długość wyścigu?

O ile wzrośnie pojemność baku na paliwo?

Dlugość wyścigu nie powinna sie zmienić. Co do baków, to słyszałem ze rozne zespoly maja po 175, 185 i 195 litrów, choc to wszystko spekulacje i plotki ;)

 

„Mercedes to bardzo interesujący zespół, ale nadal nie mamy podpisanej umowy” mówił Theuerzeit, dla serwisu Motorsport-total.com.

 

Kontrakt Heidfelda z Mercedesem jest wielce prawdopodobny, jednak nadal nie ma oficjalnego potwierdzenia tej informacji.

http://www.formula1.pl/F1_news-7805-Menadz..._zaprzecza.html Edytowane przez MaSell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Dziwne jakby Heidfeldowi odpowiadała rola kierowcy testowego, chyba że liczy iż Schumacher nie wytrzyma kondycyjnie wszystkich wyścigow.

 

Tak to chyba lepsza była by posada kierowcy w każdym innym teamie, a dziwne gdyby zupełnie nikt go nie chciał. Wolne miejsca jeszcze są, wiec może.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Lotus is in the game!

No w końcu kolejna marka robiąca samochody z duszą sportowca. Szczerze to nie mogę patrzeć na Renault ( F1), Citroeny (WRC) i tym podobne które wygrywają w sportach a ich samochody seryjne nie mają nic wspólnego ze sportem.

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne jakby Heidfeldowi odpowiadała rola kierowcy testowego, chyba że liczy iż Schumacher nie wytrzyma kondycyjnie wszystkich wyścigow.

 

Tak to chyba lepsza była by posada kierowcy w każdym innym teamie, a dziwne gdyby zupełnie nikt go nie chciał. Wolne miejsca jeszcze są, wiec może.

Cos mi sie wydaje ze on stawial nierealne wymagania. W koncu to "quick" Nick i zawsze powtarzal jaki to on nie jest szybki itepe itede, ze zdobywa punkty (to fakt) wiec mozna stwierdzic ze solidny z niego kierowca, ale nie zmiania to faktu ze nigdy nie wygral wyscigu :)

 

Ze wszystkich opcji jakie pozostaly chcialbym go widziec u boku Kubicy, niz jakiegos przepchnietego przez sponsorow zoltodzioba co F1 ogladal tylko w TV. W przeciwienstwie do BMW, tu raczej Kubicy sie nikt nie sprzeciwi i w koncu bedzie prawdziwym numerem 1 w zespole, on ma to "cos" i dzieki niemu Renault moze milo zaskoczyc, ale moze tez niemilo rozczarowac jesli sie okaze ze Francuzi jak zwykle podniosa rece do gory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

No chyba nawet ładniejsze barwy od McLarena, a te mi sie najbardziej podobały do tej pory.

 

Mam też nadzieję że Renault zrobi pszczółkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Szkoda tylko niestety że aerodynamika została ta sama. Bolidy do 2008 roku włącznie były piękne, a te obecne to kaszana straszna. Każda inna seria open wheel ma bez porównania ładniejsze konstrukcje. Nie wiem kto wymyślił takie dysproporcje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko niestety że aerodynamika została ta sama. Bolidy do 2008 roku włącznie były piękne, a te obecne to kaszana straszna. Każda inna seria open wheel ma bez porównania ładniejsze konstrukcje. Nie wiem kto wymyślił takie dysproporcje.

w 2K10 pewnie będzie zmieniona i pójdą na kompromis, (waga bolidu, docisk aero), to wszystko na bank wpłynie na tzw. wygląd

ostatni stint (eliminacyjny) uwidoczni tempo na końcu wyścigu

taktyka i zużycie paliwa + opon = sukces

małe co nie co jak ja to widzę

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś o 10:30 zobaczymy jak będzie wyglądać tegoroczna księżniczka ;)

 

Link do live meetingu:

 

http://formula1.ferrari.com/

 

 

Czy nowy nos czegoś Wam nie przypomina? ;)

 

 

Dołączona grafika

 

 

Porównanie F2009 z F2010:

 

http://www.f1fanatic.co.uk/2010/01/28/2010...i-f60-pictures/

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...