Racuch Opublikowano 22 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2010 Grimlock zapodaj na PW źródło takich rozdziałek , na tapete jak znalazł :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 22 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2010 Формула 1 - Новини, Публикации, Снимки, Видео, Живо излъчване, Видео архив от състезанията, квалификациите и тренировките - вече и с високо качество! | f1.f-e-n.net Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2010 Tutaj chodzi o cisnienie w dyfrze. Trzeba pamietac ze gorace powietrze jest rzadsze niz chlodne co ma wplyw na airflow i turbulencje. Jest to wlasnie moje pytanie w konkursie renaultF1team ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2010 (edytowane) Grimlock zapodaj na PW źródło takich rozdziałek , na tapete jak znalazł :) Generalnie nie mam takiego konkretnego miejsca. Ale tą fotkę i inne RB6 znalazłem na www.f1technical.net View topic - Red Bull RB6 - F1technical.net Przy okazji znalazłem dwa zdjęcia ewolucji wydechu i tylnego zawieszenia "RB szóstki". Faktycznie rozrzedzone powietrze wpływa na pracę dyfuzora. Na innych zdjęciach widać, że rury są skierowane na dyfer, a nie w kierunku opon :) I ciekawostka w przednim skrzydle - myślałem, że ten mechanizm jest prostszy ;) W ogóle polecam przejrzeć cały temat - można tam znaleźć sporo interesujących informacji i zdjęć :) http://www.f1technical.net.vs03001.virtualserver.priorweb.be/forum/viewtopic.php?f=12&t=7658&sid=50c9dca5923fa282bd8462b5d8b8ce2e Wadliwa obręcz: http://www.f1technical.net.vs03001.virtualserver.priorweb.be/forum/viewtopic.php?f=12&t=7495&sid=50c7024093ba6b2917b546a5407da923&start=2100 Hamilton w Hiszpanii: Kovalainen też w Hiszpanii: Edytowane 23 Maja 2010 przez Grimlock Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 23 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2010 Kolejna kwestia takiego zamontowania wydechu ktora nalezy poruszyc pewnie aczkolwiek na mechanice sie nie znam, tyle co z discovery i yntylygencji ;p 3 kwestie: a) Spaliny maja wieksza predkosc niz powietrze w dyfrze? b) Spaliny maja wieksza predkosc niz powietrze w dyfrze, ale sa rzadsze? c) Spaliny maja mniejsza predkosc niz powietrze w dyfrze, ale sa rzadsze? Ciezkie pytanie, bo bardzo techniczny i precyzyjne, ale na pewno ma wplyw na sily docisku. W ogole w tym sezonie widac ze sporo kierowcow na kretych dohamowaniach dociska lekko gaz. Na pewno kwestia techniki jazdy, ale pewnie takze tego ze wtedy zwieksza sie takze docisk. Silnik na luzie to i predkosc spalin mniejsza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2010 (edytowane) chłop ma jaja jak kule armatnie ! http://www.mototube.pl/film/4539/robert-kubica-onboard-monaco-2010-fp1/ http://www.mototube.pl/film/4560/robert-kubica-all-fp2-onboards-monaco-2010/ Edytowane 24 Maja 2010 przez Racuch Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2010 Fajnie jakby tak doczekać czasów kiedy w TV będzie można sobie wybrać feed z dowolnego bolidu czy kamery na torze (i to sie tyczy innych dyscyplin). Podczas treningu fajnie by pooglądać dłużej jakiegoś kierowcę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2010 swego czasu canal+ nadawał z paru kamer Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2010 Podobno "dawno" temu coś w ten deseń było na Canal+, że można było się przełączać między paroma różnymi ujęciami. Najlepiej by było jakby stworzyli odpowiednią aplikację, gdzie można by sobie wybierać co się chce oglądać. Oczywiście nie za darmo, bo w tym sporcie nic za darmo nie będzie :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 24 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2010 chłop ma jaja jak kule armatnie ! Robert Kubica Onboard Monaco 2010 FP1 Robert Kubica All FP2 Onboards Monaco 2010 Bez wątpienia! Prawie się ocierał :) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2010 tutaj: Mark Webber Onboard Pole Lap Monaco 2010 Weber zupełnie inna jazda (bez 101%, łagodnie, subtelne różnice ale jednak) RBR jest o 2 klasy lepszy od reni 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2010 (...)Oczywiście nie za darmo, bo w tym sporcie nic za darmo nie będzie :P Oczywiście w Polsce :wink: W UK w trakcie wyścigu można wybrać kamerę w bolidu. Nie jest to jeden bolid tylko losowo przełączają się co jakiś czas. To wszystko w państwowej/darmowej TV, więc można :) pzdr 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2010 Niby jak mozna wybierac ta kamere? 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2010 zapewne zmieniajac kanal ;) f1 chyba nadaja na kilku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2010 BBC1, o innych nie wiem, ale z checia sprawdze jesli ktos poda inne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2010 Oczywiście w Polsce :wink: W UK w trakcie wyścigu można wybrać kamerę w bolidu. Nie jest to jeden bolid tylko losowo przełączają się co jakiś czas. To wszystko w państwowej/darmowej TV, więc można :) pzdr No ale w PL, raczej na coś takiego bym nie liczył <_< dlatego jedyną szansę widzę w Internecie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2010 Może jak w 2011 zaczną transmisje HD to się coś ruszy w tym temacie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2010 Ogólnie to chodziło mi o czasy kiedy będzie można sobie wybrać dowolną kamerę. Zapewne technologia do tego kiedyś dojdzie, tylko czy my będziemy żyć, i czy jeszcze będzie istniał sport wtedy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2010 (edytowane) Od 2012 beda wyscigi w USA, wybudują nowy tor :) Ciekawe fotki Formula 1 2010 news, photos, videos and race results at GPUpdate.net Edytowane 25 Maja 2010 przez MaSell Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 25 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2010 Fajna sprawa, tylko żeby poszli po rozum do głowy i zrobili taki tor gdzie będzie się dało wyprzedzać :rolleyes: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenSo Opublikowano 26 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2010 Tylko że problemem nie jest tor, tylko sama konstrukcja bolidu którego aerodynamika niejako uniemożliwia efektywne wyprzedzanie poza paroma wyjątkami. Przykładem Valencia na której bolidy się męczą z wyprzedzaniem, a np. klasa FIA GT1/2 śmiga naokoło siebie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 26 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2010 Ciekawe fotki Formula 1 2010 news, photos, videos and race results at GPUpdate.net Zadziwiające, że ruszył na piasku :D Zdjęcia miejskie też fajne - chyba pozowane, trochę trudno uwierzyć aby dzieciaki tłumnie nie otoczyły takiego autka stojącego tuż pod sklepem ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 26 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2010 Problemem jest zarowno konstrukcja bolidu (dyfuzor) jak i konstrukcja toru, kazdy nowy tor zrobiony przez Hermanna Tilke to porazka w kwestii wyprzedzania, ale jest widowiskowy i dlatego Bernie dalej go zatrudnia co jest smieszne jak i samo podejscie Berniego do bardzo wielu kwestii. Wolny zakret ale nie szykana poprzedzajacy dluga prosta ktora konczy sie szykana na ktorej trzeba wyhamowac do ~80km/h to idealne miejsce do wyprzedzania a takich brakuje na wielu wielu torach, gdyby w Hiszpanii pierwszy i drugi zakret byly ostra szykana bylo by tam wiele wyprzedzania, ale niestety sa zakrety przejezdzana na 3 biegu i nie ma jak sie tam wcisnac nie powodujac niebezpiecznych sytuacji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 26 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2010 Lekko sarkastycznie ;) : Obecnie w F1 nie jest ważne wyprzedzanie, tylko kasa. Nowe tory są jakie są, bardzo ważne jest bezpieczeństwo kierowców i nikt nie chce dawać im możliwości do ryzykowania. Jaki sponsor chciałby inwestować w zespół, w którym samoochody dojeżdzają do mety w co trzecim wyścigu, po całym torze są porozrzucane elementy bolidu z logo owego sponsora, a w sezonie ginie conajmniej jeden z kierowców. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 26 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2010 Niby jak mozna wybierac ta kamere? Red button :) A plusika masz ode mnie :D pzdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 Preview lap w rFactorze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 :blink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 :blink: wymagająca cześć toru przyczepność mechaniczna + nastawy na ten sektor = Vmax. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 (edytowane) Top speed Red Bulli mnie nie dziwi - Adrian Newey ;) Ale Roberto powoli zaczyna mieć bolid, który pozwala mu pokazać na co go stać. Czyżby to nowe skrzydło i F-duct? :) Balast? Edytowane 28 Maja 2010 przez Grimlock Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 28 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2010 jaka przyczepnosc mechaniczna? na tym zakrecie jedyne co sie liczy to przyczepnosc aerodynamiczna. albo szybko tutaj, albo szybko na prostych. ma ktos porownanie predkosci na prostych? bo tam mclaren powinien zostawic wszystkich w tyle. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...