^BerZerK^ Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2010 W moim odczuciu Senna jednak byl inny, inaczej rznal przeciwnikow. Jakos tak w stylu brazylijskim a nie jak niemiec czolgiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Mam o Vettelu podobne zdanie: zaczął zajmować czołowe miejsca i już jest ponad wszytkimi, król F1 i hołota wokół niego. Przykro aż na takich ludzi patrzeć. Można być w czymś znakomitym, nawet wybitnym ale należy umieć przyznać się do błedu i mieć szacunek do przeciwników, jacykolwiek by nie byli. Moim zdaniem, oczywiście. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Lewis Hamilton: Secret Life film niezły, oczywiście nie mogło zabraknąć sterowanego samochodzika ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 ten chłopak o silikonowych usteczkach przyniesie jeszcze wiele $ dla siebie i swego menago ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Czyli co? Morał taki, że jeśli jesteś czarny i lubisz kraść obrazy to rób to w butach Reebok? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Odzyskiwać uprzednio skradzione, raczej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Odzyskiwać uprzednio skradzione, raczej. Chyba nie załapałeś ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 (edytowane) Niestety ale akurat Ty nie załapałeś. ;-) Lewis’s secret activities have been noticed by the Intelligence Service. Now he has to recover an abstract painting stolen from an embassy - without causing a diplomatic incident. Robert też finansowo daje rady. Pił ktoś tego jego żółto-czarnego energy drinka? Edytowane 8 Sierpnia 2010 przez Sysak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Niestety ale akurat Ty nie załapałeś. ;-) Robert też finansowo daje rady. Pił ktoś tego jego żółto-czarnego energy drinka? Zwykły, nic nadzwyczajnego. Standardowy landrynkowy smak... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Tiger w innym opakowaniu (bo ten sam producent). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Formula 1™ - The Official F1™ Website Jak był w BMW to mówił że nie czyta książek ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Nick Heidfeld w Toyocie 2009 podczas testów Pirelli na Mugello. F1: First photos of the Pirelli-shod Toyota F1 car | Auto123.com Ciekawe jak tam Quick Nickowi szło dogrzewanie opon? ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2010 (edytowane) Nick Heidfeld w Toyocie 2009 podczas testów Pirelli na Mugello. F1: First photos of the Pirelli-shod Toyota F1 car | Auto123.com Ciekawe jak tam Quick Nickowi szło dogrzewanie opon? ;) Testowali juz te nowe opony w lipcu, na bolidzie GP2 na 2011 Edytowane 19 Sierpnia 2010 przez MaSell Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Renault z kanałem F Nareszcie! Może wreszcie nie będą tyle tracić na prostych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Sierpnia 2010 (edytowane) Oby, mam nadzieję, że Renault będzie miało więcej szczęścia z wdrożeniem kanału F niż RedBull, który dopiero po kilku GP wypracował skuteczną wersję. Myślę, że GP Belgii zdominuje Ferrari jeśli ich elastyczne skrzydło przejdzie nowe testy FIA. Mają mocniejszy silnik niż Redbulle co na podjazdach może mieć kluczowe znaczenie. McLaren dzięki najlepszej koncepcji kanału F też wygląda groźnie i silnikowi Mercedesa. To chyba nie będzie weekend Redbulla. Jak to kiedyś powiedział Enzo Ferrari: "Aerodynamics are for people who can't build engines" ;) Pamiętacie jak tuż po starcie pod górkę Raikkonen dzięki KERSowi łyknął Fisico? Po prostu tajfun ;) Edytowane 20 Sierpnia 2010 przez Grimlock 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Deszczowe SPA, test F-duct przez Renault chyba im sie nie bardzo udaly w tych warunkach. Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps 1 8 Fernando Alonso Ferrari 2:00.797 17 2 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 2:01.567 0.770 7 3 11 Robert Kubica Renault 2:02.081 1.284 14 4 5 Sebastian Vettel RBR-Renault 2:02.450 1.653 11 5 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 2:02.646 1.849 14 6 1 Jenson Button McLaren-Mercedes 2:02.913 2.116 6 7 6 Mark Webber RBR-Renault 2:02.926 2.129 11 8 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 2:03.401 2.604 17 9 9 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 2:03.424 2.627 7 10 3 Michael Schumacher Mercedes GP 2:03.489 2.692 9 11 7 Felipe Massa Ferrari 2:03.601 2.804 17 12 10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 2:03.649 2.852 17 13 4 Nico Rosberg Mercedes GP 2:03.654 2.857 6 14 22 Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 2:03.851 3.054 17 15 15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 2:04.145 3.348 12 16 17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 2:04.250 3.453 16 17 12 Vitaly Petrov Renault 2:04.690 3.893 15 18 16 Sebastien Buemi STR-Ferrari 2:05.680 4.883 6 19 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 2:05.697 4.900 18 20 25 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 2:06.695 5.898 14 21 18 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 2:07.189 6.392 15 22 21 Bruno Senna HRT-Cosworth 2:07.737 6.940 13 23 19 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 2:07.955 7.158 15 24 20 Sakon Yamamoto HRT-Cosworth 2:10.507 9.710 18 I to co powinno nas interesowac najbardziej - speed trap.... i jest wolno, nawet bardzo :D ale deszcze i te sprawy, poczekajmy na lepsze warunki, moze w drugiej sesji bedzie lepiej i bardziej miarodajnie Pos No Driver Time of Day Speed 1 2 Lewis Hamilton 10:46:03 277.2 2 7 Felipe Massa 11:29:15 277.0 3 3 Michael Schumacher 10:49:10 275.7 4 14 Adrian Sutil 10:30:11 274.5 5 8 Fernando Alonso 10:49:38 272.2 6 22 Pedro de la Rosa 10:28:41 271.5 7 23 Kamui Kobayashi 11:29:28 269.7 8 15 Vitantonio Liuzzi 11:30:00 269.1 9 4 Nico Rosberg 10:46:33 268.6 10 6 Mark Webber 10:43:30 268.3 11 5 Sebastian Vettel 10:42:37 266.9 12 11 Robert Kubica 11:31:06 265.9 13 24 Timo Glock 11:29:33 263.0 14 9 Rubens Barrichello 11:29:40 262.6 15 17 Jaime Alguersuari 10:48:47 259.4 16 21 Bruno Senna 10:40:54 258.1 17 10 Nico Hulkenberg 10:29:47 257.3 18 12 Vitaly Petrov 11:30:16 254.3 19 1 Jenson Button 10:34:45 253.4 20 18 Jarno Trulli 11:28:39 253.2 21 25 Lucas di Grassi 10:41:32 251.3 22 16 Sebastien Buemi 10:24:05 249.9 23 20 Sakon Yamamoto 11:24:07 247.0 24 19 Heikki Kovalainen 11:26:50 243.0 Best sector times Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Chyba lepiej jakby lało cały weekend, Kubica wyraźnie sobie radzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Kubica ma w sobie coś z dawnego Schumiego, jest dobry technicznie i im trudniej na torze tym większą klase pokazuje. ... I to co powinno nas interesowac najbardziej - speed trap.... i jest wolno, nawet bardzo :D ale deszcze i te sprawy, poczekajmy na lepsze warunki, moze w drugiej sesji bedzie lepiej i bardziej miarodajnie ... 10 6 Mark Webber 10:43:30 268.3 11 5 Sebastian Vettel 10:42:37 266.9 12 11 Robert Kubica 11:31:06 265.9 ... 19 1 Jenson Button 10:34:45 253.4 ... Ale i tak nie ma się czego wstydzić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 W zeszłym roku na speed trapie Badoer miał nawet 355kmh, a jak był wynik zmagań tego kierowcy - każdy widział. A przepuszczenie innego zawodnika podczas wyjeżdżania z pitlane było iście gentelmeńskie z jego strony, jak to ujął Borowczyk ;) Po humorze Roberta ocenimy jak spisuje się R30 z F-Ductem :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Speed trap podczas drugiej sesji praktyk (20min do konca) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 (edytowane) No i RedBull na czele, pomimo, że to tylko trzeci trening to widać ukrywali swoją formę. Kubika blisko, różnice małe, będzie ciekawie: Poz. Kierowca Zespół Czas Okr. 1 M.Webber Red Bull 1:46.106 10 2 L.Hamilton McLaren 1:46.223 17 3 S.Vettel Red Bull 1:46.396 12 4 J.Button McLaren 1:46.397 17 5 R.Kubica Renault 1:46.492 17 6 F.Alonso Ferrari 1:46.627 11 7 F.Massa Ferrari 1:46.962 10 8 A.Sutil Force India 1:47.064 15 9 N.Hulkenberg Williams 1:47.160 16 10 K.Kobayashi BMW Sauber 1:47.296 17 11 P.de la Rosa BMW Sauber 1:47.388 15 12 W.Pietrow Renault 1:47.406 15 13 R.Barrichello Williams 1:47.512 14 14 M.Schumacher Mercedes 1:47.695 16 15 N.Rosberg Mercedes 1:47.837 9 16 S.Buemi Toro Rosso 1:47.905 20 17 J.Alguersuari Toro Rosso 1:47.981 18 18 V.Liuzzi Force India 1:48.692 8 19 J.Trulli Lotus 1:50.600 12 20 B.Senna HRT F1 1:51.133 9 21 H.Kovalainen Lotus 1:51.384 12 22 L. di Grassi Virgin Racing 1:51.517 13 23 T.Glock Virgin Racing 1:51.669 10 24 S.Yamamoto HRT F1 1:52.001 13 Edytowane 28 Sierpnia 2010 przez Grimlock Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 (edytowane) Taki ciekawych kwalifikacji jeszcze nie było w tym roku, Q1 chyba najlepsze. Co do Q3 mam nadzieję, że Robert nie wyjechał przez strategie, a nie przez problemy techniczne. P3 bardzo dobre miejsce. Edytowane 28 Sierpnia 2010 przez demon92 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 (edytowane) Wspaniałe kwalifikacje !!! :D Brawo Robert, ale czemu Hamilton Cię zrzucił z P2 !!! :D Szkoda Pietrova, ale dzięki niemu jakie były emocje w Q1 :) A i "podziękowania" dla Polszmatu za skrócenie emisji Q2 i wrzucenie reklam. Dopiero na początku Q3 było wiadomo, że MSC, ROS i ALG zostali wypchnięci. Poz. Kierowca Zespół Czas 1 M.Webber Red Bull 1:45.778 2 L.Hamilton McLaren 1:45.863 3 R.Kubica Renault 1:46.100 4 S.Vettel Red Bull 1:46.127 5 J.Button McLaren 1:46.206 6 F.Massa Ferrari 1:46.314 7 R.Barrichello Williams 1:46.602 8 A.Sutil Force India 1:46.659 9 N.Hulkenberg Williams 1:47.053 10 F.Alonso Ferrari 1:47.441 11 M.Schumacher Mercedes 1:47.874 12 N.Rosberg Mercedes 1:47.885 13 J.Alguersuari Toro Rosso 1:48.267 14 V.Liuzzi Force India 1:48.680 15 S.Buemi Toro Rosso 1:49.209 16 H.Kovalainen Lotus 1:50.980 17 T.Glock Virgin Racing 1:52.049 18 J.Trulli Lotus 2:01.491 19 K.Kobayashi BMW Sauber 2:02.284 20 B.Senna HRT F1 2:03.612 21 S.Yamamoto HRT F1 2:03.941 22 P.de la Rosa BMW Sauber 2:05.294 23 L. di Grassi Virgin Racing 2:18.754 24 W.Pietrow Renault -:--.--- Edytowane 28 Sierpnia 2010 przez Grimlock Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Co do Q2 to fakt, ja patrze czy Hulkenberg wejdzie jednak do Q3, a ci mi reklamę puszczają, no chyba by ich nie zbawiło, jak by raz puścili krótszą reklamę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 (edytowane) Kubica nie wyjechał bo pojawił się problem z pompą paliwa na okrążeniu zjazdowym. Miał szczęście, że popadało. Edytowane 28 Sierpnia 2010 przez Harry Lloyd Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Wyjaśniło się dlaczego Robert nie wyjechał po raz drugi podczas Q3 - pompa paliwa lub inny element zasilania paliwem uległ awarii. KUBICA: Modliłem się o deszcz00Andrew Ferraro/LAT Photographic Andrew Ferraro/LAT Photographic Tuż po wywalczeniu trzeciej pozycji startowej do Grand Prix Belgii Robert Kubica przyznał, że w decydującej części czasówki miał problemy z samochodem. Nie mógł wyjechać na drugie okrążenie pomiarowe i modlił się o deszcz. – W trzeciej części kwalifikacji przeżyliśmy chwile grozy, bo samochód przestał działać – powiedział Polak po czasówce. – Na dojeździe do ostatniego zakrętu przy dużej szybkości silnik się wyłączył. Był jakiś problem z poborem paliwa, chyba pompa. Starczyło na szczęście rozpędu, żeby się dotoczyć do alei serwisowej, ale wiedzieliśmy, że nie przejedziemy już kolejnego okrążenia na nowych oponach. W tym momencie Kubica zajmował drugie miejsce, za Markiem Webberem. – Modliłem się, żeby zaczęło padać – kontynuował kierowca Renault. – Spadło parę kropel, ale to nie wystarczyło i Lewisowi udało się mnie przeskoczyć. Mimo tego i tak jesteśmy bardzo zadowoleni, mamy nadzieję na dobry wyścig jutro. Wszystko się może zdarzyć, bo widzieliśmy już jak zmienne mogą być tu warunki. Red Bull jest poza zasięgiem, McLareny też są szybkie, ale zrobimy wszystko co się da. Polak przyznał jednak, że mimo startu z trzeciego pola walka o wygraną nie będzie łatwa. – Zwycięstwo jest poza zasięgiem – stwierdził krótko Kubica. – Pamiętajmy jednak, że w wyścigach wszystko jest możliwe i na pewno damy z siebie wszystko, tak jak przez cały sezon. Postaramy się wyciągnąć maksimum z weekendu. Mieliśmy jednocześnie pecha i szczęście, bo nie mogłem wykonać ostatniego przejazdu ze względu na problemy z samochodem, ale z drugiej strony straciłem tylko jedną pozycję. Trzecie miejsce też jest dobre. Kierowca Renault przyznał także, że po udanych treningach i skutecznym debiucie kanału F liczył na ukończenie kwalifikacji w czołówce. – Kanał F od początku działa dobrze i bardzo pomaga – cieszył się Kubica. – Podczas wszystkich treningów w najgorszym razie mieściliśmy się w pierwszej piątce i mieliśmy nadzieję na powtórkę takiego wyniku w czasówce. Szkoda, że tak późno wprowadziliśmy kanał F, ale przynajmniej od pierwszego okrążenia spisuje się bardzo dobrze. KUBICA: Modliłem się o deszcz - Portal Pit Stop Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 (edytowane) Czy za wymianę pompy paliwowej, albo czegoś takiego, są przewidziane jakieś kary(ja jeszcze nie jestem opcykany z tym wszystkim)?? Edytowane 28 Sierpnia 2010 przez demon92 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Drobne naprawy sa na porządku dziennym. Wymiany dużych elementów jak silnik, skrzynia powodują przesunięcia w miejscu startowym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Pietrow powrócił do dawnej formy :lol2: . Jeszcze wczoraj sie chwalił, że prowadzi bolid jedną ręką na zakretach :wink: Fajne kwalifikacje, jedne z najciekawszych w 2010 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Pięknie to ująłeś :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...