Skocz do zawartości
Twój Pan

F1 Sezon 2010

Rekomendowane odpowiedzi

jeżeli wstępne czasy mówią cokolwiek o formie zespołu (patrz dziwnie dobre wyniki testów BrawnGP przed sezonem 2K9) to ....

osobiście liczę na A.Newey-a, może w tym roku znowu zakasuje całą stawkę :)

Edytowane przez Racuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tyle że nic naprawdę nie wiemy, nie bardzo można te wyniki ze sobą porównywać, oczywiście są szanse że np ferrari/sauber sa takie szybkie ale możliwe też że wcale nie ma takiej różnicy, patrzenie na wyniki takich testów to trochę jak wróżenie z fusów ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmowa z Kubicą:

 

Dużo miałeś paliwa na pokładzie?

Nie powiem! Przyznam się tylko, że w życiu nie jeździłem tak ciężkim samochodem.

:wink:

 

To trochę wyjaśnia.

Edytowane przez Gi3r3k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tyle że BGP w testach jeździł na maxa z uwagi na pozyskiwanie sponsorów (jak się później okazało rzeczywiście mieli najszybszy bolid), a teraz ekipy (no chyba poza sauberem) wcale nie muszą walczyć o czasy tylko spokojnie realizować swój plan stąd czasy są niezbyt miarodajne bo każdy team ma swój harmonogram, ja tam mam nadzieję że Reno będzie w pierwszej 3 zespołów a Kubek będzie osiągał wyniki co najmniej jak w 2008 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc wyjaśniły się "słabe" czasy Roberta - testowali paliwożerność, zużycie opon etc. :)

 

Biorąc pod uwagę ilość nowych części jakie Renault będzie testować na razie jestem spokojny. A jeśli czasy będą poprawiać się z każdym testem będzie oki ;)

 

Czy macie może informacje ile razy w ciągu 102 okrążeń tankował Felipe?

 

I co tam "nabroił" Rubens - padła elektronika czy po prostu silnik Coswortha?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

http://www.formula1.pl/F1_news-7892-Zmiany...Komisji_F1.html

 

Wkurzają mnie przepisy typu "... zatwierdzono także obowiązek startu czołowej dziesiątki na oponach z ostatniej części kwalifikacji (tych na których zostało ustanowione okrążenie zapewniające pozycję startową).".

 

Ciekawe czy pomyśleli o zapisie co w przypadku deszczu.

 

Wg mnie kwalifikacje z wyścigiem nie powinny mieć nic współnego, poza pozycjami startowymi. Każdy powinien móc sobie dowolnie wybrać strategię.

 

 

Ile w tym sezonie można użyć silników?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Na te czasy to wogóle nie ma co patrzeć. W zeszłym sezonie większośc kierowców mieściła się w sekundzie w kwalifikacjach, tak więc widać że zespoły po prostu testują. Zresztą to samo było w piątkowych treningach, które ogólnie nijak się miały do kwalifikacji i wyścigu.

 

 

Szkoda że nie ma transmisji w necie czy też w TV. Polsat Sport mógłby nawalić reklam co pół godziny to bym im sie chyba opłacało.

 

A jakieś zagraniczne stacje transmitują? Bo może pojawią się jakieś dłuższe nagrania w necie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

16:46 Kubica makes another improvement - to 1:12.426 - but still stays in fourth.

 

No i niestety:

 

16:55 And here comes the first red flag of the day as Kubica stops on the start/finish straight

 

Aktualne czasy przed czerwoną flagą:

1. Massa 1m11.722

2. Kobayashi 1m12.056

3. Hamilton 1m12.256

4. Kubica 1m12.426

5. Rosberg 1m12.899

6. Barrichello 1m13.377

7. Buemi 1m13.823

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to za maszty na niektórych bolidach?

Maszty do pomiaru cisnienia oraz predkosci powietrza.

 

Na niektorych wczorajszych fotografiach widac jak np. maclaren mial czujniki prawie wszedzie. Zarowno temp. jak i cisnienia/predkosci.

 

Dzis w cholere farby poszlo :)

 

Dołączona grafika

 

Maclaren + flo vis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to za maszty na niektórych bolidach?

Zakrzywiony w kształcie L "drut" to rurka Pitota służąca do pomiaru prędkości - w lotnictwie na porządku dziennym :)

 

Co do masztu pod tą rurką - nie wiem :) Może chodzi o dokonanie pomiaru z jak najmniejszym zaburzeniem zwykle wywoływanym przez nos, koła, zawieszenie i przednie skrzydło. Podczas normalnych jazd jak treningi, kwalifikacje i wyścigi na niektórych bolidach na wysokości przedniego zawieszenia widać rurki Pitota ale małe.

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10:01 Times after one hour: Alonso 1m11.905; de la Rosa 12.293; Alguersuari 1m12.576; Schumacher 1m13.686s; Petrov 1m17.425s; Hulkenberg 1m17.723s; Button 1m32.980s.

 

No coz.. ;) ale nie wiadomo ile okrazen, moze dopiero sie rozgrzewa, a moze jest po prostu slaby;]

 

 

edit:

1 Alonso Ferrari 1m11.599s

2 de la Rosa Sauber 1m12.094s +0.495

3 Schumacher Mercedes 1m12.438s +0.839

4 Alguersuari Toro Rosso 1m12.576s +0.977

5 Button McLaren 1m13.783s +2.184

6 Petrov Renault 1m14.009s +2.410

7 Hulkenberg Williams 1m14.121s +2.522

Updated: 11:31 GMT

 

Virgin reveals its VR-01 F1 contender

Dołączona grafika

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko wyjdzie dopiero w Bahrajnie :)

 

EDIT: w sumie to nawet nie w Bahrajnie, po 2-3 GP będziemy mieli jako takie rozeznanie stawki

 

Dołączona grafika

Edytowane przez michu98

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie samochodu ;)

 

14:08 Petrov improves to 1:13.582 and moves ahead of Hulkenberg on the timesheets

14:32 Alonso running in the 1:15s/1:16s with a lot of fuel onboard by the looks of it

 

Kubica na pelnym braku tez mial ~1.15 wiec stawka raczej wyrownana, ale jak bylo wspominane wiele razy, nie mamy sie co sugerowac czasami na testach, wszystko wyjasnia dopiero pierwsze Q :)

 

 

1 Alonso Ferrari 1m11.470s

2 de la Rosa Sauber 1m12.094s +0.624

3 Schumacher Mercedes 1m12.438s +0.968

4 Alguersuari Toro Rosso 1m12.576s +1.106

5 Button McLaren 1m12.951s +1.481

6 Petrov Renault 1m13.582s +2.112

7 Hulkenberg Williams 1m13.669s +2.199

Updated: 14:08 GMT

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej, że pewnie podczas testów kierowcy nie jeżdżą na maksa swoich możliwości, gdyż tutaj nie chodzi kto szybciej okrążenie zrobi, tylko o to aby jak najlepiej dopracować bolid i jak najwięcej potrzebnych danych zebrać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszcie co chcecie, ale ten sezon zapowiada się wybornie (może nie z perspektywy Gargamela, ale za to usłyszymy znów festiwal coraz ciekawszych wymówek). Dla mnie powrót Schumiego to będą podobne emocje, jak te który towarzyszyły jego przejściu do scuderii. Mercedes vs Ferrari vs Mclaren, oj będzie się działo!

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...