Skocz do zawartości
Twój Pan

F1 Sezon 2010

Rekomendowane odpowiedzi

A widzieliście Pana Fasolę? :)

 

Był był :)

 

A wracając do Marka - nie usłyszałem tego co powiedział tuż po wyścigu ale od czego jest Internet:

 

– Nieźle, jak na kierowcę numer dwa – cieszył się Mark Webber krótko po przecięciu linii mety na Silverstone.

Proponowali mu swoje skrzydła - Portal Pit Stop

 

I stanowisko Hornera:

 

„Mark obecnie ma więcej punktów, więc będziemy zachowywać się inaczej podczas następnego wyścigu.

Formuła 1 - Dziel Pasję - Serwis F1

 

Jeśli to ma być pozytywne zachowanie to dobrze, w przeciwnym razie będzie z tego drugie Ferrari, McLaren czy BrawnGP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widac ze Ham nie potrafi sie zachowac i jest chamem... zeby kobieta musiala za niego nosic to co zgubil na torze..

 

P.S. calkiem ladna Niemka, ktos wie skad importowana?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ferrari na poziomie RedBulla, MacLaren tuż za nimi. Potem pół sekundowa dziura i mamy Renault, Williams'a oraz Mercedesa. Może to tylko specyfika układu toru, a może geniusz inżynierów i trafne poprawki? Williams na fali wznoszącej od kilku GP, ale jak widać to Ferrari zrobiło potężny progres. Nie przepadam za Alonso, ale miałem nadzieję, że ustrzeli PP i nie będę musiał oglądać "paluchów Vettela". Mina Hornera na koniec Q3 bezcenna - skończył się ich monopol, Ferrari wróciło do gry.

 

 

Poz. Kierowca Zespół Czas

1 S.Vettel Red Bull 1:13.791

2 F.Alonso Ferrari 1:13.793

3 F.Massa Ferrari 1:14.290

4 M.Webber Red Bull 1:14.347

5 J.Button McLaren 1:14.427

6 L.Hamilton McLaren 1:14.556

7 R.Kubica Renault 1:15.079

8 R.Barrichello Williams 1:15.109

9 N.Rosberg Mercedes 1:15.179

10 N.Hulkenberg Williams 1:15.339

 

11 M.Schumacher Mercedes 1:15.026

12 K.Kobayashi BMW Sauber 1:15.084

13 W.Pietrow Renault 1:15.307

14 A.Sutil Force India 1:15.467

15 P.de la Rosa BMW Sauber 1:15.550

16 J.Alguersuari Toro Rosso 1:15.588

17 S.Buemi Toro Rosso 1:15.974

 

18 J.Trulli Lotus 1:17.583

19 H.Kovalainen Lotus 1:18.300

20 T.Glock Virgin Racing 1:18.343

21 B.Senna HRT F1 1:18.592

22 V.Liuzzi Force India 1:18.952

23 S. Yamamoto HRT F1 1:19.844

24 L. di Grassi Virgin Racing -:--.---

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I po wyscigu. Massa piekny start (w sumie nie dziwne, skoro Vettel uparl sie, zeby wprasowac Alonso w sciane i zostawil Massie wolne pole), ale to, co pod koniec zrobilo Ferrari wola o pomste do nieba. Zreszta, widac bylo po Massie jaki jest "szczesliwy", ze zostal zrobiony w ch... przez wlasny zespol.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze sie perfidnie cieszyl po wyscigu  :blink: masie tak nie bylo do smiechu ;p aczkolwiek trzeba brac pod uwage, ze ferrari moze jeszcze celowac w mistrza i te punkty moga byc wazne pod koniec...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aczkolwiek trzeba brac pod uwage, ze ferrari moze jeszcze celowac w mistrza i te punkty moga byc wazne pod koniec...

 

I to jest Twoim zdaniem uzasadnienie dla (zdaje sie) zabronionych team orders?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jest moralnie fajne zabranie zasluzonego zwyciestwa masie, ale zespolowo to sluszna decyzja ;p zreszta zobaczymy pod koniec sezonu gdzie bedzie alonso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze sie perfidnie cieszyl po wyscigu  :blink: masie tak nie bylo do smiechu ;p aczkolwiek trzeba brac pod uwage, ze ferrari moze jeszcze celowac w mistrza i te punkty moga byc wazne pod koniec...

 

Wyglądało na to że on nie miał pojęcia co sie stało. Zresztą i tak sie mało cieszył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Domenicalli - jesteś szmatą na usługach dyrektora Szatandera. Świetne podkreślenie przez Borowczyka na koniec, że w padoku jest dyrektorzyna Szatandera (ujęcie z garażu SF). Nic dziwnego, że takie polecenie Felipe otrzymał. W końcu Alonso to twarz banku.

 

Brawo Stefano, może zamiast szefować zespołowi czas stanąć z innymi takimi jak ty, na trasie Warszawa-Nieporęt?

Edytowane przez Grimlock
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyglądało na to że on nie miał pojęcia co sie stało. Zresztą i tak sie mało cieszył.

 

Alonso nie jest niczemu winien - zasadzal sie na Masse dlugo, pojawila sie okazja, to ja wykorzystal. A ze dopiero po wyscigu sie zapewne dowiedzial, ze okazja zostala mu sprezentowana, to zupelnie inna sprawa. Zreszta, IMHO bylo widac po jego reakcji, ze dodal dwa do dwoch i zrozumial, co sie stalo - najpierw w bolidzie cieszyl sie jak dziecko, a jak podjechal i wysiadl z bolidu to juz byl dziwnie niewesoly...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Temat by chyba pasowało przenieść do innego działu, bo przestaje tu pasować.

 

 

Konferencja była bardzo ciekawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawa się rypła, odejmą 5 lub 10 pozycji na GP Węgier dla Massy i Fredka czy rozejdzie się po kościach ?

trochę wiało nudą ... <_<

 

p.s.

 

cyt.

100 tysięcy dolarów kary

 

Santander na to: damy radę ;)

Edytowane przez Racuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Współczuję Massie. Widać było po każdej jego minie i geście, że zabolało go to, że on chciał się bawić w sport a okazało się, że "jego zespół" bawi się w biznes. Bez żadnych wątpliwości w 100% zasłużył na pierwsze miejsce. Fair-play leży na ziemi i krwawi... Jestem zniesmaczony postępowaniem ferrari i mam nadzieję, że los im za to odpłaci. :kijem:

 

Kubens w miarę możliwości perfekcyjnie. Fajnie, że udało mu się wytrzymać ataki Schumifixa, kiedy jeszcze miał świeże opony. Ogólnie bez żadnych fartownych akcji na lepiej niż 7-me miejsce raczej nie było szans.

Edytowane przez Sysak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Schumi, Kubica - kazdy mowil w wywiadach po wyscigu ze team orders to normalka. Tylko ze przewaznie nie sa az tak oczywiste. Gdyby poczekali pare kolek to mogli by to ladnie upozorowac gdy dubliwali dwa Williamsy, wtedy Massa moglby pojechac tu i tam za szeroko i Alonso by go wyprzedzil w "ladnym" stylu.

 

Z punktu widzenia zespolu - Alonso jest niekwestionowalnym numerem 1 w zespole, jest wyzej w tabeli, generalnie jest szybszy wiec ma wieksze szanse na mistrzostwo. Traci duzo pkt ale jeszcze wiele moze sie zdarzyc, wiec przekalkulowai wszystko i kazali Massie oddac pozycje, a poniewaz "nie byl zadowolony" to zrobil to tak zeby nikt nie mial watpliwosci ze rozkaz przyszedl z gory. Takie sa teraz wyscigi.

 

Z punktu widzenia kierowcy nie chcesz tego robic, ale musisz i nie masz tu nic do gadania. Kubica tez puszczal szybkiego-inaczej-Nicka, a on jego.

 

 

Wegry pewnie beda podobnie wygladac, pozostaje czekac na SPA i Fduct

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może linka do fragmentu wyścigu w którym Robert bronił się przed Schumacherem?

 

PS: Ciekawe nagranie z wizyty Kubicy i Renault w Poznaniu

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elastyczne, uginające się przednie skrzydła RedBulla i Ferrari uznane za legalne.

 

Formuła 1 - Dziel Pasję - Serwis F1

 

tutaj od około 16, 17 sekundy widać jak prawa część skrzydła pracuje

http-~~-//www.dailymotion.pl/video/xe6496_www-f1talks-pl-red-bull-flexible-f_sport

Edytowane przez Racuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super to wygląda :)

 

Teraz to by chyba Mark zatłukł Hornera i Vettela gołymi rękami ;)

Gdyby okazało się, że skok Ferrari opiera się tylko na elatycznym skrzydle to faktycznie inne zespoły powinny je jak najszybciej opracować i wdrożyć.

 

BTW na f1technical.net w temacie o RB6 znalazłem kiedyś gifa pokazującego jak ugina się górny płat tylnego skrzydła. I pomyśleć, że Toyota dostała kiedyś na takie rozwiązanie bana - możliwe, że są konkretne normy i RedBull jak i Ferrari balansują na granicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RB pod względem uszczuplania, innowacji i tricków poszedł w tym sezonie na maxa, wychodzą z założenia "jak nie teraz to kiedy"

W 2K11 nie postawię na nich złamanej złotówki <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Fotka świetna. :)

 

 

A Red Bulle dziś zmasakrowały resztę. Ostro.

 

Robercik ładnie, ale zobaczymy jak będzie dalej.

 

 

Mnie ciekawi kto jest na tyle głupi żeby sponsorować Yamamoto. Czy ktoś na prawdę ma z tego jakieś korzyści? Chłop cały czas ostatni i praktycznie wcale nie pokazywany w TV. Ludzie na prawde nie mają co robić z pieniędzmi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...