Skocz do zawartości
Twój Pan

F1 Sezon 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Mam o Vettelu podobne zdanie: zaczął zajmować czołowe miejsca i już jest ponad wszytkimi, król F1 i hołota wokół niego. Przykro aż na takich ludzi patrzeć. Można być w czymś znakomitym, nawet wybitnym ale należy umieć przyznać się do błedu i mieć szacunek do przeciwników, jacykolwiek by nie byli. Moim zdaniem, oczywiście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale akurat Ty nie załapałeś. ;-)

 

Lewis’s secret activities have been noticed by the Intelligence Service. Now he has to recover an abstract painting stolen from an embassy - without causing a diplomatic incident.

Robert też finansowo daje rady. Pił ktoś tego jego żółto-czarnego energy drinka?

Edytowane przez Sysak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nick Heidfeld w Toyocie 2009 podczas testów Pirelli na Mugello.

 

F1: First photos of the Pirelli-shod Toyota F1 car | Auto123.com

 

Ciekawe jak tam Quick Nickowi szło dogrzewanie opon? ;)

 

Testowali juz te nowe opony w lipcu, na bolidzie GP2 na 2011 Edytowane przez MaSell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby, mam nadzieję, że Renault będzie miało więcej szczęścia z wdrożeniem kanału F niż RedBull, który dopiero po kilku GP wypracował skuteczną wersję.

 

Myślę, że GP Belgii zdominuje Ferrari jeśli ich elastyczne skrzydło przejdzie nowe testy FIA. Mają mocniejszy silnik niż Redbulle co na podjazdach może mieć kluczowe znaczenie. McLaren dzięki najlepszej koncepcji kanału F też wygląda groźnie i silnikowi Mercedesa. To chyba nie będzie weekend Redbulla.

Jak to kiedyś powiedział Enzo Ferrari: "Aerodynamics are for people who can't build engines" ;)

 

Pamiętacie jak tuż po starcie pod górkę Raikkonen dzięki KERSowi łyknął Fisico? Po prostu tajfun ;)

Edytowane przez Grimlock
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Deszczowe SPA, test F-duct przez Renault chyba im sie nie bardzo udaly w tych warunkach.

 

Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps

1 8 Fernando Alonso Ferrari 2:00.797 17

2 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 2:01.567 0.770 7

3 11 Robert Kubica Renault 2:02.081 1.284 14

4 5 Sebastian Vettel RBR-Renault 2:02.450 1.653 11

5 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 2:02.646 1.849 14

6 1 Jenson Button McLaren-Mercedes 2:02.913 2.116 6

7 6 Mark Webber RBR-Renault 2:02.926 2.129 11

8 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 2:03.401 2.604 17

9 9 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 2:03.424 2.627 7

10 3 Michael Schumacher Mercedes GP 2:03.489 2.692 9

11 7 Felipe Massa Ferrari 2:03.601 2.804 17

12 10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 2:03.649 2.852 17

13 4 Nico Rosberg Mercedes GP 2:03.654 2.857 6

14 22 Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 2:03.851 3.054 17

15 15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 2:04.145 3.348 12

16 17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 2:04.250 3.453 16

17 12 Vitaly Petrov Renault 2:04.690 3.893 15

18 16 Sebastien Buemi STR-Ferrari 2:05.680 4.883 6

19 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 2:05.697 4.900 18

20 25 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 2:06.695 5.898 14

21 18 Jarno Trulli Lotus-Cosworth 2:07.189 6.392 15

22 21 Bruno Senna HRT-Cosworth 2:07.737 6.940 13

23 19 Heikki Kovalainen Lotus-Cosworth 2:07.955 7.158 15

24 20 Sakon Yamamoto HRT-Cosworth 2:10.507 9.710 18

 

 

I to co powinno nas interesowac najbardziej - speed trap.... i jest wolno, nawet bardzo :D ale deszcze i te sprawy, poczekajmy na lepsze warunki, moze w drugiej sesji bedzie lepiej i bardziej miarodajnie

 

Pos No Driver Time of Day Speed

1 2 Lewis Hamilton 10:46:03 277.2

2 7 Felipe Massa 11:29:15 277.0

3 3 Michael Schumacher 10:49:10 275.7

4 14 Adrian Sutil 10:30:11 274.5

5 8 Fernando Alonso 10:49:38 272.2

6 22 Pedro de la Rosa 10:28:41 271.5

7 23 Kamui Kobayashi 11:29:28 269.7

8 15 Vitantonio Liuzzi 11:30:00 269.1

9 4 Nico Rosberg 10:46:33 268.6

10 6 Mark Webber 10:43:30 268.3

11 5 Sebastian Vettel 10:42:37 266.9

12 11 Robert Kubica 11:31:06 265.9

13 24 Timo Glock 11:29:33 263.0

14 9 Rubens Barrichello 11:29:40 262.6

15 17 Jaime Alguersuari 10:48:47 259.4

16 21 Bruno Senna 10:40:54 258.1

17 10 Nico Hulkenberg 10:29:47 257.3

18 12 Vitaly Petrov 11:30:16 254.3

19 1 Jenson Button 10:34:45 253.4

20 18 Jarno Trulli 11:28:39 253.2

21 25 Lucas di Grassi 10:41:32 251.3

22 16 Sebastien Buemi 10:24:05 249.9

23 20 Sakon Yamamoto 11:24:07 247.0

24 19 Heikki Kovalainen 11:26:50 243.0

 

Best sector times

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kubica ma w sobie coś z dawnego Schumiego, jest dobry technicznie i im trudniej na torze tym większą klase pokazuje.

 

...

I to co powinno nas interesowac najbardziej - speed trap.... i jest wolno, nawet bardzo :D ale deszcze i te sprawy, poczekajmy na lepsze warunki, moze w drugiej sesji bedzie lepiej i bardziej miarodajnie

...

10 6 Mark Webber 10:43:30 268.3

11 5 Sebastian Vettel 10:42:37 266.9

12 11 Robert Kubica 11:31:06 265.9

...

19 1 Jenson Button 10:34:45 253.4

...

 

Ale i tak nie ma się czego wstydzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym roku na speed trapie Badoer miał nawet 355kmh, a jak był wynik zmagań tego kierowcy - każdy widział.

A przepuszczenie innego zawodnika podczas wyjeżdżania z pitlane było iście gentelmeńskie z jego strony, jak to ujął Borowczyk ;)

 

Po humorze Roberta ocenimy jak spisuje się R30 z F-Ductem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i RedBull na czele, pomimo, że to tylko trzeci trening to widać ukrywali swoją formę. Kubika blisko, różnice małe, będzie ciekawie:

 

Poz. Kierowca Zespół Czas Okr.

1 M.Webber Red Bull 1:46.106 10

2 L.Hamilton McLaren 1:46.223 17

3 S.Vettel Red Bull 1:46.396 12

4 J.Button McLaren 1:46.397 17

5 R.Kubica Renault 1:46.492 17

6 F.Alonso Ferrari 1:46.627 11

7 F.Massa Ferrari 1:46.962 10

8 A.Sutil Force India 1:47.064 15

9 N.Hulkenberg Williams 1:47.160 16

10 K.Kobayashi BMW Sauber 1:47.296 17

11 P.de la Rosa BMW Sauber 1:47.388 15

12 W.Pietrow Renault 1:47.406 15

13 R.Barrichello Williams 1:47.512 14

14 M.Schumacher Mercedes 1:47.695 16

15 N.Rosberg Mercedes 1:47.837 9

16 S.Buemi Toro Rosso 1:47.905 20

17 J.Alguersuari Toro Rosso 1:47.981 18

18 V.Liuzzi Force India 1:48.692 8

19 J.Trulli Lotus 1:50.600 12

20 B.Senna HRT F1 1:51.133 9

21 H.Kovalainen Lotus 1:51.384 12

22 L. di Grassi Virgin Racing 1:51.517 13

23 T.Glock Virgin Racing 1:51.669 10

24 S.Yamamoto HRT F1 1:52.001 13

 

Dołączona grafika

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki ciekawych kwalifikacji jeszcze nie było w tym roku, Q1 chyba najlepsze. Co do Q3 mam nadzieję, że Robert nie wyjechał przez strategie, a nie przez problemy techniczne. P3 bardzo dobre miejsce.

Edytowane przez demon92

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wspaniałe kwalifikacje !!! :D

 

Brawo Robert, ale czemu Hamilton Cię zrzucił z P2 !!! :D

 

Szkoda Pietrova, ale dzięki niemu jakie były emocje w Q1 :)

 

A i "podziękowania" dla Polszmatu za skrócenie emisji Q2 i wrzucenie reklam. Dopiero na początku Q3 było wiadomo, że MSC, ROS i ALG zostali wypchnięci.

 

Poz. Kierowca Zespół Czas

1 M.Webber Red Bull 1:45.778

2 L.Hamilton McLaren 1:45.863

3 R.Kubica Renault 1:46.100

4 S.Vettel Red Bull 1:46.127

5 J.Button McLaren 1:46.206

6 F.Massa Ferrari 1:46.314

7 R.Barrichello Williams 1:46.602

8 A.Sutil Force India 1:46.659

9 N.Hulkenberg Williams 1:47.053

10 F.Alonso Ferrari 1:47.441

 

11 M.Schumacher Mercedes 1:47.874

12 N.Rosberg Mercedes 1:47.885

13 J.Alguersuari Toro Rosso 1:48.267

14 V.Liuzzi Force India 1:48.680

15 S.Buemi Toro Rosso 1:49.209

16 H.Kovalainen Lotus 1:50.980

17 T.Glock Virgin Racing 1:52.049

 

18 J.Trulli Lotus 2:01.491

19 K.Kobayashi BMW Sauber 2:02.284

20 B.Senna HRT F1 2:03.612

21 S.Yamamoto HRT F1 2:03.941

22 P.de la Rosa BMW Sauber 2:05.294

23 L. di Grassi Virgin Racing 2:18.754

24 W.Pietrow Renault -:--.---

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Kubica nie wyjechał bo pojawił się problem z pompą paliwa na okrążeniu zjazdowym. Miał szczęście, że popadało.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśniło się dlaczego Robert nie wyjechał po raz drugi podczas Q3 - pompa paliwa lub inny element zasilania paliwem uległ awarii.

 

KUBICA: Modliłem się o deszcz00Andrew Ferraro/LAT Photographic

Andrew Ferraro/LAT Photographic Tuż po wywalczeniu trzeciej pozycji startowej do Grand Prix Belgii Robert Kubica przyznał, że w decydującej części czasówki miał problemy z samochodem. Nie mógł wyjechać na drugie okrążenie pomiarowe i modlił się o deszcz.

 

– W trzeciej części kwalifikacji przeżyliśmy chwile grozy, bo samochód przestał działać – powiedział Polak po czasówce. – Na dojeździe do ostatniego zakrętu przy dużej szybkości silnik się wyłączył. Był jakiś problem z poborem paliwa, chyba pompa. Starczyło na szczęście rozpędu, żeby się dotoczyć do alei serwisowej, ale wiedzieliśmy, że nie przejedziemy już kolejnego okrążenia na nowych oponach.

 

W tym momencie Kubica zajmował drugie miejsce, za Markiem Webberem. – Modliłem się, żeby zaczęło padać – kontynuował kierowca Renault. – Spadło parę kropel, ale to nie wystarczyło i Lewisowi udało się mnie przeskoczyć. Mimo tego i tak jesteśmy bardzo zadowoleni, mamy nadzieję na dobry wyścig jutro. Wszystko się może zdarzyć, bo widzieliśmy już jak zmienne mogą być tu warunki. Red Bull jest poza zasięgiem, McLareny też są szybkie, ale zrobimy wszystko co się da.

 

Polak przyznał jednak, że mimo startu z trzeciego pola walka o wygraną nie będzie łatwa. – Zwycięstwo jest poza zasięgiem – stwierdził krótko Kubica. – Pamiętajmy jednak, że w wyścigach wszystko jest możliwe i na pewno damy z siebie wszystko, tak jak przez cały sezon. Postaramy się wyciągnąć maksimum z weekendu. Mieliśmy jednocześnie pecha i szczęście, bo nie mogłem wykonać ostatniego przejazdu ze względu na problemy z samochodem, ale z drugiej strony straciłem tylko jedną pozycję. Trzecie miejsce też jest dobre.

 

Kierowca Renault przyznał także, że po udanych treningach i skutecznym debiucie kanału F liczył na ukończenie kwalifikacji w czołówce. – Kanał F od początku działa dobrze i bardzo pomaga – cieszył się Kubica. – Podczas wszystkich treningów w najgorszym razie mieściliśmy się w pierwszej piątce i mieliśmy nadzieję na powtórkę takiego wyniku w czasówce. Szkoda, że tak późno wprowadziliśmy kanał F, ale przynajmniej od pierwszego okrążenia spisuje się bardzo dobrze.

KUBICA: Modliłem się o deszcz - Portal Pit Stop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...