torque Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2010 Ogólnie Renault nic ciekawego dzisiaj nie pokazało. Ferrari, bardzo dobrze. Zobaczymy jak będzie podczas kolejnych testów ^_^ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2010 (edytowane) jeżeli wstępne czasy mówią cokolwiek o formie zespołu (patrz dziwnie dobre wyniki testów BrawnGP przed sezonem 2K9) to .... osobiście liczę na A.Newey-a, może w tym roku znowu zakasuje całą stawkę :) Edytowane 1 Lutego 2010 przez Racuch Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2010 Oj Reno Reno... kiepsko dzis, mam nadzieje ze przez te dwa dni jeszcze poprawia co trzeba i przynajmniej nie beda ostatni.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garfield^ Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2010 tyle że nic naprawdę nie wiemy, nie bardzo można te wyniki ze sobą porównywać, oczywiście są szanse że np ferrari/sauber sa takie szybkie ale możliwe też że wcale nie ma takiej różnicy, patrzenie na wyniki takich testów to trochę jak wróżenie z fusów ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2010 Ale za 2 -3 dni będziemy mieli jako taki obraz, jaki zespół jakim sprzętem dysponuje. W poprzednim sezonie BGP zaskoczył podczas testów no i wygrali ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gi3r3k Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2010 (edytowane) Rozmowa z Kubicą: Dużo miałeś paliwa na pokładzie? Nie powiem! Przyznam się tylko, że w życiu nie jeździłem tak ciężkim samochodem. :wink: To trochę wyjaśnia. Edytowane 1 Lutego 2010 przez Gi3r3k Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garfield^ Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2010 tyle że BGP w testach jeździł na maxa z uwagi na pozyskiwanie sponsorów (jak się później okazało rzeczywiście mieli najszybszy bolid), a teraz ekipy (no chyba poza sauberem) wcale nie muszą walczyć o czasy tylko spokojnie realizować swój plan stąd czasy są niezbyt miarodajne bo każdy team ma swój harmonogram, ja tam mam nadzieję że Reno będzie w pierwszej 3 zespołów a Kubek będzie osiągał wyniki co najmniej jak w 2008 ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2010 A więc wyjaśniły się "słabe" czasy Roberta - testowali paliwożerność, zużycie opon etc. :) Biorąc pod uwagę ilość nowych części jakie Renault będzie testować na razie jestem spokojny. A jeśli czasy będą poprawiać się z każdym testem będzie oki ;) Czy macie może informacje ile razy w ciągu 102 okrążeń tankował Felipe? I co tam "nabroił" Rubens - padła elektronika czy po prostu silnik Coswortha? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2010 "Mechanical issue" , silnik coswortha padl na 99%. Najpierw bylo ze opary sie skonczyly :) Robert rozbraja :lol2: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2010 http://www.formula1.pl/F1_news-7892-Zmiany...Komisji_F1.html Wkurzają mnie przepisy typu "... zatwierdzono także obowiązek startu czołowej dziesiątki na oponach z ostatniej części kwalifikacji (tych na których zostało ustanowione okrążenie zapewniające pozycję startową).". Ciekawe czy pomyśleli o zapisie co w przypadku deszczu. Wg mnie kwalifikacje z wyścigiem nie powinny mieć nic współnego, poza pozycjami startowymi. Każdy powinien móc sobie dowolnie wybrać strategię. Ile w tym sezonie można użyć silników? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
delekta87 Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2010 Można gdzieś na żywo w internecie obejrzeć testy ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2010 Można poczytać :wink: pzdr http://live.autosport.com/commentary.php/id/172 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2010 tutaj po 'naszemu" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2010 Na te czasy to wogóle nie ma co patrzeć. W zeszłym sezonie większośc kierowców mieściła się w sekundzie w kwalifikacjach, tak więc widać że zespoły po prostu testują. Zresztą to samo było w piątkowych treningach, które ogólnie nijak się miały do kwalifikacji i wyścigu. Szkoda że nie ma transmisji w necie czy też w TV. Polsat Sport mógłby nawalić reklam co pół godziny to bym im sie chyba opłacało. A jakieś zagraniczne stacje transmitują? Bo może pojawią się jakieś dłuższe nagrania w necie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2010 16:46 Kubica makes another improvement - to 1:12.426 - but still stays in fourth. No i niestety: 16:55 And here comes the first red flag of the day as Kubica stops on the start/finish straight Aktualne czasy przed czerwoną flagą: 1. Massa 1m11.722 2. Kobayashi 1m12.056 3. Hamilton 1m12.256 4. Kubica 1m12.426 5. Rosberg 1m12.899 6. Barrichello 1m13.377 7. Buemi 1m13.823 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2010 (edytowane) http://twitpic.com/11183n Trzeba się cieszyć że stało to się kilka minut przed końcem, a nie np w połowie sesji. Edytowane 2 Lutego 2010 przez michu98 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2010 Zamierzone dzialanie. Tzw. Run-till-stop czyli fuel check :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2010 (edytowane) "HAMILTON PARK HERE" Pod szyldem jest bariera oczywiscie xD Edytowane 2 Lutego 2010 przez Aurora001 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2010 http://www.youtube.com/watch?v=wcNYJ3fPZBI Po co Kobayashiemu deszczówki? Co to za maszty na niektórych bolidach? Na YouTube ogólnie sporo filmików - http://www.youtube.com/results?uploaded=d&...%2C19&uni=3 I jak z tymi silnikami? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2010 Co to za maszty na niektórych bolidach? Maszty do pomiaru cisnienia oraz predkosci powietrza. Na niektorych wczorajszych fotografiach widac jak np. maclaren mial czujniki prawie wszedzie. Zarowno temp. jak i cisnienia/predkosci. Dzis w cholere farby poszlo :) Maclaren + flo vis Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2010 Czyżby Ferrari i Sauber korzystali z KERS'a :) pzdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2010 (edytowane) Co to za maszty na niektórych bolidach? Zakrzywiony w kształcie L "drut" to rurka Pitota służąca do pomiaru prędkości - w lotnictwie na porządku dziennym :) Co do masztu pod tą rurką - nie wiem :) Może chodzi o dokonanie pomiaru z jak najmniejszym zaburzeniem zwykle wywoływanym przez nos, koła, zawieszenie i przednie skrzydło. Podczas normalnych jazd jak treningi, kwalifikacje i wyścigi na niektórych bolidach na wysokości przedniego zawieszenia widać rurki Pitota ale małe. Edytowane 2 Lutego 2010 przez Grimlock Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 3 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2010 (edytowane) 10:01 Times after one hour: Alonso 1m11.905; de la Rosa 12.293; Alguersuari 1m12.576; Schumacher 1m13.686s; Petrov 1m17.425s; Hulkenberg 1m17.723s; Button 1m32.980s. No coz.. ;) ale nie wiadomo ile okrazen, moze dopiero sie rozgrzewa, a moze jest po prostu slaby;] edit: 1 Alonso Ferrari 1m11.599s 2 de la Rosa Sauber 1m12.094s +0.495 3 Schumacher Mercedes 1m12.438s +0.839 4 Alguersuari Toro Rosso 1m12.576s +0.977 5 Button McLaren 1m13.783s +2.184 6 Petrov Renault 1m14.009s +2.410 7 Hulkenberg Williams 1m14.121s +2.522 Updated: 11:31 GMT Virgin reveals its VR-01 F1 contender Edytowane 3 Lutego 2010 przez Powerslave Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 3 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2010 (edytowane) Wszystko wyjdzie dopiero w Bahrajnie :) EDIT: w sumie to nawet nie w Bahrajnie, po 2-3 GP będziemy mieli jako takie rozeznanie stawki Edytowane 3 Lutego 2010 przez michu98 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 3 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2010 Hehe, Petrov tylko sekundę wolniejszy od Buttona (mistrza świata kierowców!) , ale może to kwestia aklimatyzacji w obu przypadkach. Ewentualnie talentu ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 3 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2010 (edytowane) Ewentualnie samochodu ;) 14:08 Petrov improves to 1:13.582 and moves ahead of Hulkenberg on the timesheets 14:32 Alonso running in the 1:15s/1:16s with a lot of fuel onboard by the looks of it Kubica na pelnym braku tez mial ~1.15 wiec stawka raczej wyrownana, ale jak bylo wspominane wiele razy, nie mamy sie co sugerowac czasami na testach, wszystko wyjasnia dopiero pierwsze Q :) 1 Alonso Ferrari 1m11.470s 2 de la Rosa Sauber 1m12.094s +0.624 3 Schumacher Mercedes 1m12.438s +0.968 4 Alguersuari Toro Rosso 1m12.576s +1.106 5 Button McLaren 1m12.951s +1.481 6 Petrov Renault 1m13.582s +2.112 7 Hulkenberg Williams 1m13.669s +2.199 Updated: 14:08 GMT Edytowane 3 Lutego 2010 przez Powerslave Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 3 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2010 Tym bardziej, że pewnie podczas testów kierowcy nie jeżdżą na maksa swoich możliwości, gdyż tutaj nie chodzi kto szybciej okrążenie zrobi, tylko o to aby jak najlepiej dopracować bolid i jak najwięcej potrzebnych danych zebrać ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 3 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2010 Jednak dobrze ze Petrov nie zakonczyl dnia z czasem 1.17 ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 3 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2010 Piszcie co chcecie, ale ten sezon zapowiada się wybornie (może nie z perspektywy Gargamela, ale za to usłyszymy znów festiwal coraz ciekawszych wymówek). Dla mnie powrót Schumiego to będą podobne emocje, jak te który towarzyszyły jego przejściu do scuderii. Mercedes vs Ferrari vs Mclaren, oj będzie się działo! 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...