Skocz do zawartości
Twój Pan

F1 Sezon 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Te problemy z zawodnoscia bolidow to jest tylko i wylacznie wina light'owania komponentow, aby moc lepiej umiescic balast.

Problemu nie da sie uniknac, podnoszac limity wagowe wlasnie przez balast, ktory najlepiej rozklada ciezar bo jest najnizej.

 

Taka sama korelacja jest w swiecie zawodniczych rowerow. Czym lzej tym latwiej o defekt, z tymze limity wagowe skutecznie zniechecaja, a pojecie balastu jest obce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http-~~-//www.dailymotion.pl/video/xf5nao_kubica-pierde-la-rueda-toma-complet_auto

bez komentarza ;/

 

 

Dołączona grafika

 

 

 

 

a tutaj lekki falstart Vettela ?

http://www.autohebdo.fr/f1/f1/video-25-25-357-depart-gp-japon-2010

Edytowane przez Racuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam spokoj z jakim wysiadał z bolidu. Innym kierowcom gotuje sie pod kaskiem, rzucaja kierownica etc ;)

 

Swoja droga gdyby Pietrow nie zachaczył o Hulka, to byłby to imho jeden z najlepszych startow jakie widziałem :blink: . Co jak co, ale straty to ma niezłe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pietrow jest znany z dobrych startow... i rozbijania bolidow ;D jezeli to prawda z tymi 15 milionami euro jakie renault dostalo za wejscie pietrowa do f1... to raczej im sie to nie oplacilo :P dostana mniejszy bonus (bo z innym kierowca byliby wyzej w generalce) i sporo stracili na bolidach... te czesci w ch kosztuja =]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie że 1:54 jest lekkie uderzenie ręką w kierownicę. ;)

 

Potem już tylko załamanie rąk widzą brak koła, co było widać w transmisji.

 

 

 

Mimo wszystko Kubica miał tylko jedną powazniejszą awarię w tym roku na Silverstone. Na Węgrzech wycofał się po kolizji z Sutilem w pitlane, no i teaz to. Petrov chyba też tylko raz czy dwa miał problemy na początku sezonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

When Kubica was a BMW driver he was asked what he would like as a company car and they did not know quite how to react when he replied: "A Mitsubishi Evo 7."

Miszcz. :lol: Niemedialny to mało powiedziane. Za to jak jest skupiony na swojej robocie i olewa cały blichtr i lukrier związany z f1 wielki szacunek dla kubifixa. Ja na jego miejscu już w momencie usłyszenia od menadżera, że być może byłaby kiedyś możliwość pracy w BMW niestety wiedziałbym, że będę chciał od nich dostać M5 na codzień, M3 e30 do radosnego fruwania i może jeszcze zniżkę na Z4 M do wyrywania głupich blondynek w słoneczne dni w Monako ;-) Edytowane przez Sysak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kierowcy ruszają do walki w wyścigu Formuły 1 o Grand Prix Japonii. Kubica wyprzedza Marka Webbera (34 l.) i jest już drugi...

 

- Wtedy zobaczyłem, jak z bolidu Roberta odpada nakrętka na koło. Wciąż leciały na mnie jakieś drobne elementy z bolidu Polaka, więc byłem pewny, że zaraz go wyprzedzę - opowiadał po wyścigu Webber.  

a webber wiedzial, ale nie powiedzial  :lol2: ciekawy byl, co sie stanie?

 

Pistolet mógł zabić Kubicę - Formuła 1 - WP.PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym i drugim treningu Robert całkiem wysoko. Zapowiada się ciekawy weekend, moźe Robert trochę namiesza w stawce i odbierze trochę punktów czołówce. Gdyby Webber wygrał, a Robert był drugi to można powiedzieć, że mistrza ma już w kieszeni :)

 

Pierwszy trening:

 

Poz. Kierowca Zespół Czas Okr.

1 L.Hamilton McLaren 1:40.887 15

2 R.Kubica Renault 1:40.968 18

3 N.Rosberg Mercedes 1:41.152 21

4 S.Vettel Red Bull 1:41.371 18

5 J.Button McLaren 1:41.940 16

6 M.Schumacher Mercedes 1:42.022 25

7 M.Webber Red Bull 1:42.202 23

8 N.Heidfeld BMW Sauber 1:42.293 18

9 N.Hulkenberg Williams 1:42.678 21

10 R.Barrichello Williams 1:42.883 23

11 W.Pietrow Renault 1:42.896 22

12 F.Massa Ferrari 1:43.054 25

13 K.Kobayashi BMW Sauber 1:43.309 20

14 A.Sutil Force India 1:43.602 18

15 F.Alonso Ferrari 1:43.928 21

16 S.Buemi Toro Rosso 1:43.940 23

17 V.Liuzzi Force India 1:44.887 21

18 J.Alguersuari Toro Rosso 1:45.141 26

19 T.Glock Virgin Racing 1:45.588 20

20 J. D'Ambrosio Virgin Racing 1:46.613 17

21 H.Kovalainen Lotus 1:47.115 22

22 S.Yamamoto HRT F1 1:50.347 29

23 B.Senna HRT F1 1:50.821 15

24 J.Trulli Lotus 1:51.701 11

 

 

Drugi trening:

 

Poz. Kierowca Zespół Czas Okr.

1 M.Webber Red Bull 1:37.942 23

2 L.Hamilton McLaren 1:38.132 30

3 F.Alonso Ferrari 1:38.279 29

4 R.Kubica Renault 1:38.718 29

5 J.Button McLaren 1:38.726 19

6 F.Massa Ferrari 1:38.820 32

7 S.Vettel Red Bull 1:39.240 22

8 W.Pietrow Renault 1:39.267 28

9 N.Rosberg Mercedes 1:39.268 29

10 K.Kobayashi BMW Sauber 1:39.564 26

11 N.Heidfeld BMW Sauber 1:39.588 25

12 M.Schumacher Mercedes 1:39.598 26

13 R.Barrichello Williams 1:39.812 35

14 V.Liuzzi Force India 1:39.881 27

15 A.Sutil Force India 1:39.971 22

16 N.Hulkenberg Williams 1:40.478 30

17 J.Alguersuari Toro Rosso 1:40.578 29

18 S.Buemi Toro Rosso 1:40.896 32

19 H.Kovalainen Lotus 1:42.773 29

20 J.Trulli Lotus 1:42.801 19

21 T.Glock Virgin Racing 1:43.115 26

22 L. di Grassi Virgin Racing 1:44.039 29

23 S.Yamamoto HRT F1 1:45.166 19

24 B.Senna HRT F1 1:46.649 3

 

 

Renault wyjaśnia przyczyny awarii z Suzuki - Portal Pit Stop

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Non stop, a szczególnie bliżej końca jak sprawdzali punkty hamowania, przyczepność cały czas była słaba.

 

Dużo także było blokowania i wyprzedzania, jedne z ciekawszych treningów.

 

 

Ja na szczęście sobie moge nagywać, wstawać by mi sie nie chciało. Jutro pewnie wstane o szóstej żeby trening obejrzeć z odtworzenia, a quali już na żywo. Powinni trening 3 puścić o szóstej zamiast pieprzenia głupot w studiu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...