delekta87 Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2010 To też jest tekst na poziomie liceum i to niezbyt dobrego, bo w moim liceum takie teksty nie leciały. Ja odpowiedź znam, chciałem tylko zmusić co poniektórych do myślenia, ale jak widać za dużo wymagam. Pani zadała zbyt trudną pracę domową, to znaczy, że trzeba iść do dyrektora szkoły na skargę i wyrzucić panią ze szkoły. Tobie się chyba coś pomyliło i nikt tutaj nie jest na czyjeś zawołanie i po to, żeby ktoś taki jak Ty "zadawał pracę domową". Nie satysfakcjonują Cię wypowiedzi innych to może czas zmienić forum, albo samemu ruszyć głową i poszukać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolmops Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2010 Ja odpowiedź znam(...) Tak więc, proszę, powiedz nam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2010 Nie karmić dostał bloka za olewanie moderatora. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 3 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2010 (edytowane) No to USF1 mamy z głowy: Formuła 1 - Dziel Pasję - Serwis F1 Ken Anderson, jeden ze współzałożycieli zespołu US F1 potwierdził informację o przerwie w pracach nad nowym bolidem jednak nadal uważa, że w niedalekiej przyszłości „american dream” w F1 jest realny. Anderson, który w zaparte próbuje wmawiać kibicom na całym świecie, że jego zespół nie zamknął jeszcze definitywnie swojej działalności, potwierdził natomiast plotkę krążącą od kilku dni w mediach o tym, że amerykańska ekipa poprosiła FIA o odroczenie debiutu zespołu do sezonu 2011. „Wysłaliśmy prośbę do FIA o utrzymanie naszej pozycji na liście do sezonu 2011. To miało być poufne, więc nie mogę tego komentować. Wygląda jednak na to, że nastąpił przeciek” mówił Anderson przedstawicielom Autosportu. „Czekamy na decyzję FIA i pracujemy razem z nimi. W międzyczasie nasi pracownicy nie mają co robić, więc musieliśmy powiedzieć im, żeby zaprzestali pracy nad bieżącym bolidem do czasu otrzymania decyzji.” Tym samym fiasko debiutu US F1 w sezonie 2010 definitywnie zostało ogłoszone, jednak stojąca w rezerwie ekipa Stefan GP musi jeszcze poczekać na decyzję FIA w sprawie oficjalnego przyznania miejsca w stawce na sezon 2010. Komunikat w tej sprawie spodziewany jest jutro (środa). Edytowane 3 Marca 2010 przez Grimlock Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 3 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2010 Coz za "zaskoczenie". Za czesto biegali po hamburgery i za duzo na nie wydali. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 4 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2010 (edytowane) FIA odrzuciła ofertę Stefan GP. Ciekawe czy w ten sposób chcą uniknąć kolejnej porażki, zmniejszyć tłok na torze, a może zablokowali miejsce dla USF1 na przyszły rok? Kasa za prawa do emisji wyścigów na terenie Stanów zapewnie bardzo by uradowała FOM ;) HRT (dawny Campos Meta) zaprezentował swój bolid: http://www.formula1.pl/F1_news-8138-Pierwsze_zdjecie_bolidu_HRT_F1.html http://f1.pl/Artykul.82+M5148d683d38.0.html Edytowane 4 Marca 2010 przez Grimlock Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 11 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2010 Jakies info gdzie mozna ogladac na necie treningi z bahrajnu i inne sesje, nie zdazylem zamowic polsatu sport extra :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 11 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2010 Na poprzedniej stronie podalem adres, nie zawsze widzialem tam treningi, ale wyscigi zawsze, kilka ostatnich w bardzo dobrej jakosci, co jednak wymaga szybkiego lacza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 No po pierwszym treningu jest ciekawie, bez większych niespodzianek, no ale to tylko pierwszy trening. Zobaczymy jak będzie dalej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 Dobrze mi się wydaje że w tym roku kończy się Polshitowi licencja na transmisje i na 2011 znów będzie rywalizacja o prawa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 (edytowane) z Polshitem nie jest tak zle. Polsat Polsat Sport Extra Polsat Sport HD Kazdy znajdzie cos dla siebie. TVN albo TV4 (jak kiedys BLEH) mialby transmitowac? TVP odpada przeciez. Polsat moim zdaniem na polskim rynku jest dobry. Utrata dodatkowych kanalow (treningi) na rzecz innego komentatorstwa to moim zdaniem bylby krok wstecz. Udalo sie jednak zalatwic Polsat Sport Extra na czas :) Druga sesja zaraz! Edytowane 12 Marca 2010 przez Aurora001 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 Nigdy nie widzialem wartosciowego programu na polsacie, nie mam go na cyfrze+ i wisi mi to, wyscigi ogladam na necie, ale mam nadzieje ze jesli faktycznie za rok konczy im sie licencja to ze tvn ja przejmie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 A sesje treningowe bedziemy ogladac w TVN Style :lol2: Polsat ma najlepsze zaplecze kanalow do takich celow i nie oszukujmy sie co do tego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 (edytowane) Tvn (nsport na treningi i tvn na wyścig), eurosport... Nie wiem jak można zachwalać polsat za cokolwiek... Edytowane 12 Marca 2010 przez Gość Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 (edytowane) Tvn (nsport na treningi i tvn na wyścig), eurosport... Nie wiem jak można zachwalać polsat za cokolwiek... Nie można, ale trzeba się zgodzić Aurora001 jak nie Polszmat to nikt, TVN odpada gdyż jak sami uznali w TVN nigdy nie będzie sportu, od czerwca wylatuje także publicystyka kanał ma być tylko i wyłącznie rozrywkowy, a więc "jak oni wyją, tańczą, pier..." oraz filmy i seriale + raz dziennie Fakty. W takim wypadku pozostał by tylko Nsport, to wiąże się z zakupem dekodera N. Podobnie Eurosport trzeba wtedy zakupić dekoder którejś z telewizji sat. a jako że telewizję rzadko oglądam musiałbym płacić kosmiczny abonament tylko po to by oglądać F1, oczywiście w zamian dostałbym kupę nieinteresujących programów których bym nie oglądał, ale płacić niestety trzeba. TVP wiadomo najlepsze warunki pod względem dostępności w kraju, ale ich dział sportowy to jedna wielka kpina także no cóż chyba tylko zostaje Polszmat. Jedyne stacje pokazujące sport szeroko publicznie i bez żadnych dodatkowych opłat to Polszmat, TV4 i TVP, jako że Polszmata mam za darmo z TV naziemnej to jednak wole, aby F1 tam zostało jak mam płacić za dekoder i kupę beznadziejnych programów którejś ze stacji sat. Edytowane 12 Marca 2010 przez mastertab Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 Akurat do eurosport i nsport są teraz dostępne w telewizjach kablowych - właśnie zamiast polsatu sport i sport extra ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 Akurat do eurosport i nsport są teraz dostępne w telewizjach kablowych - właśnie zamiast polsatu sport i sport extra ;] Z tym akurat to roznie ;) ale fakt niezaprzeczalny. Lublin Multimedia - do niedawna Polsat Sport Extra / HD , od niedawna Nshit + eurosport i teraz nie ma jak ogladac treningow. Za to aster W-wa, do niedawna nic i nagle Polsat Sport Extra ... :rolleyes: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 (edytowane) O, i to jest to, co mi się w tym sporcie najbardziej podoba - technologia :D Zalegalizowany przez FIA system aerodynamiczny McLarena może budzić jeszcze wiele kontrowersji. Innowacyjne rozwiązanie sprawia, że kierowcy mają czynny wpływ na działanie aerodynamiki podczas jazdy. Zdaniem specjalistów brytyjscy inżynierowie opracowali sprytny system kanałów powietrznych, które przechodzą przez cały kokpit, aż do tylnej części nadwozia. Tunel powietrzny kończy się przy tylnym skrzydle, a wokół końcówki przedłużonej pokrywy silnika, która dotyka szerokiego płatu spojlera, umieszczone są otwory. System działa następująco: powietrze przepływa od nosa przez kokpit do tylnego skrzydła. Na prostych kierowca zatyka otwór kokpicie i zmienia ciśnienie przy tylnym spojlerze, „wygaszając” go. To zmniejsza opory powietrza i pozwala osiągnąć wyższe prędkości na prostych, nawet o 10 km/h. Jednocześnie w krętych partiach toru skrzydło znów generuje odpowiedni docisk. System McLarena jest kontrowersyjny, ponieważ pozwala kierowcy na zmianę własności aerodynamicznych samochodu w trakcie jazdy w nietypowy, nieujęty w regulaminie sposób. Aby ominąć przepisy, inżynierowie McLarena formalnie nazywają dziurę (dziury?) w kokpicie, które kierowcy zatykają aby zmniejszyć opory z tyłu, otworami wentylacyjnymi. Legalizując ten system FIA tworzy niebezpieczny precedens. Federacja daje tym samym dużą przewagę McLarenowi, a to posunięcie mocno przypomina zeszłoroczną aferę z podwójnymi dyfuzorami. Tyle, że tym razem skopiowanie rozwiązania Brytyjczyków będzie dla innych ekip znacznie trudniejsze. W tym sezonie wszedł przepis o homologacji jednego nadwozia na cały sezon, więc jego przebudowa w celu zainstalowania „otworów wentylacyjnych” w pozostałych ekipach jest teoretycznie niemożliwa, a w praktyce będzie niezwykle kosztowna. Źródło: f1.pl Edytowane 12 Marca 2010 przez Grimlock Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 Tvn (nsport na treningi i tvn na wyścig), eurosport... Nie wiem jak można zachwalać polsat za cokolwiek... Dokładnie. Tylko Borowczyka by musieli zabrać ze sobą (jakkolwiek marudny tak go lubie). Polsat to kanał którego przestałem jakieś 5-6 lat temu oglądać a niestety dla samego F1 trzymam polsat cyfrowy. Dlatego z mojego punktu widzenia zmiana byłaby tylko na dobre. Do tego polsat nie zachwyca jakością obrazu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garfield^ Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 (edytowane) to jest chyba najgorsza rzecz a nie najlepsza, powiedzmy że da im to dużą przewagę, fia na to zezwoliła przy czym wcześniej narzuca takie przepisy że nie ma jak nadrobić zaległości, więc teraz co sezon jeśli ktoś wymyśli fajną nowinkę będzie mistrzem? co do nsport można korzystać z tnk, nie wiem jak teraz ale nie cały rok temu wziąłem na rok i wyszło 10zł/miesiąc i w tym masz nsport i tvpsport i zasięg w całej Polsce ;) Edytowane 12 Marca 2010 przez Garfield^ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gi3r3k Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 Wszyscy się zastanawiamy - co to może być? LINK LINK Wątpię, żeby to było rozwiązanie a la McLaren, ale jest to coś, czego nie mają inne zespoły. Pietrov nie miał dziś tego otworu, tylko Kubica to testował. Osobiście myślę, że to część tego kontrowersyjnego dyfuzora, o którym trąbiono parę tygodni temu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 No nie wiem stary, tam jest ponad 30 stopni w cieniu, w sloncu i bolidzie pewnie grubo wiecej, a mysle ze jajka trzeba jakos chlodzic :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 (edytowane) No wkońcu jajka najważniejsze:D A Karun Chandhok to chyba już nie zostanie dopuszczony do kwalfikacji, skoro nie przejechał nawet jednego okrążenia, oczywiście o ile wogóle bedzie miał czym jechać. Edytowane 13 Marca 2010 przez demon92 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
99tomcat Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 Straszna lipa te nowe ekipy niestety. 7 sekund traci na kółku Lotus, zdecydowanie najlepiej przygotowany. Reszta to zaliczy chyba kilka dubli w czasie wyścigu, jeśli w ogóle dojedzie do mety. Za to zgubione koło to Virgin sobie pewnie nagrabił i będzie kara. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 Nowe teamy mają pewną zaletę - dodatkowe punkty dla pierwszej dziesiątki, a brak dodatkowej konkurencji, czyli punkty gratis, przynajmniej przez najbliższe miesiące, jak nie cały sezon. Wczoraj Senna też zgubił nakrętkę, ale koło nie odpadło, zatrzymał się na poboczu chwilę potem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 (edytowane) Chandhok jednak zrobił kilka kółek - ciekawe co na to sędziowie. Force India całkiem, całkiem - czyżby mieli zrobić niespodziankę? :) Robert jak na razie ok, choć mógłby trochę mocniej przycisnąć ;) RedBull zaskakuje. No i Robert w Q3 :D Tata Felipe złamał okulary z emocji? Nie przyjrzałem się dokładnie ale chyba tak :) Edytowane 13 Marca 2010 przez Grimlock Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys-Tech Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 No i koniec. Vettel najszybszy, Massa i Alonso równa forma. Trochę rozczarował Schumi ale może musi się przyzwyczaić po powrocie. Kubek Też w miarę równo startuje z 9 miejsca. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 nie rozumiem tych 3 czesci kwalfikacji. czego zamiast wynagrodzic 10 najlepszych kierowcow w kwalfikacjach to sie ich kara? i jeszcze to sciganie na pol gwizdka. BEZ SENSU Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 Na jakich oponach jechał Kubica? Bo w końcu nie zwróciłem uwagi. Ogólnie bardzo duże różnice jak na taką samą ilość paliwa. Zapowiada się ciekawy sezon, miejmy nadzieję że Renault będzie się rozwijac (tak jak i reszta) i będzie cały czas szansa na dziesiatkę z okazjonalnymi wysokimi pozycjami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 Jechal na miekkich. Nie wiem czemu i gdzie stracil tyle czasu w porownaniu do Q2, gdyby mial taki sam czas jak w Q2 bylby... 4 :) Pos Driver Team Q1 Q2 Q3 1. Vettel Red Bull-Renault 1:55.029 1:53.883 1:54.101 2. Massa Ferrari 1:55.313 1:54.331 1:54.242 3. Alonso Ferrari 1:54.612 1:54.172 1:54.608 4. Hamilton McLaren-Mercedes 1:55.341 1:54.707 1:55.217 5. Rosberg Mercedes 1:55.463 1:54.682 1:55.241 6. Webber Red Bull-Renault 1:55.298 1:54.318 1:55.284 7. Schumacher Mercedes 1:55.593 1:55.105 1:55.524 8. Button McLaren-Mercedes 1:55.715 1:55.168 1:55.672 9. Kubica Renault 1:55.511 1:54.963 1:55.885 10. Sutil Force India-Mercedes 1:55.213 1:54.996 1:56.309 11. Barrichello Williams-Cosworth 1:55.969 1:55.330 12. Liuzzi Force India-Mercedes 1:55.628 1:55.653 13. Hulkenberg Williams-Cosworth 1:56.375 1:55.857 14. de la Rosa Sauber-Ferrari 1:56.428 1:56.237 15. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1:56.189 1:56.265 16. Kobayashi Sauber-Ferrari 1:56.541 1:56.270 17. Petrov Renault 1:56.167 1:56.619 18. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1:57.071 19. Glock Virgin-Cosworth 1:59.728 20. Trulli Lotus-Cosworth 1:59.852 21. Kovalainen Lotus-Cosworth 2:00.313 22. di Grassi Virgin-Cosworth 2:00.587 23. Senna HRT-Cosworth 2:03.240 24. Chandhok HRT-Cosworth 2:04.904 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...