Skocz do zawartości
Twój Pan

F1 Sezon 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ja dobrze zrozumiałem, że zawodnicy z Q3 muszą jutro wystartować na dokładnie tych samych oponach na których jeździli trzecią część kwalifikacji? Natomiast koleś z 11 miejsca już może założyć NOWE opony, tak?

 

Chore...

 

Zobaczymy jak to będzie jutro wyglądało, ale coś czuje, że F1 dużo straci na braku tankowania. Zawsze czekało się z zainteresowaniem na informację o ilości paliwa, a teraz z napięciem czekać się będzie jakie opony założy 11 zawodnik.

 

I przyznam szczerze, że w wyniku tego wyczekiwania zawodników w Q3, aby wyjechać tylko na jedno kółko, gdy wszyscy ruszyli, tworzy się straszny burdel na wizji. O rezultacie Kubicy to zdaje się, że dowiedzieliśmy się dopiero jak Q3 się skończyło, nic o międzyczasach, nie mówiąc już o "rzuceniu okiem" jak Robert jedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie cała pierwsza 10 wystartuje na oponach z Q3. Trochę to niesprawiedliwe ale co zrobić taki regulamin na ten sezon. Co do tankowań to faktycznie brakuje tego elementu. chociaż z 2 strony nie będzie już jeżdżących cystern na torze bo wszyscy będą mieli podobną ilość paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dwa obrazki z kontrowersyjnymi wlotami :)

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

– To była dosyć trudna czasówka i byłem całkiem zadowolony ze swoich okrążeń w pierwszej i drugiej sesji. Niestety w trzeciej, w zakręcie numer 16 zupełnie straciłem kontrolę nad samochodem. Podczas hamowania miałem potężną nadsterowność, nagle uciekł tył bolidu i niemal wypadłem z toru. Prawie się obróciłem. Straciłem bardzo dużo czasu. Musimy to przeanalizować, ponieważ nie oczekiwałem takiej reakcji – stwierdził Kubica.

 

Zdaniem Roberta ta przygoda mogła go kosztować spadek o dwa pola startowe. – Jechałem naprawdę na limicie, więc w takich momentach takie rzeczy się zdarzają. Sądzę, że straciłem w ten sposób dwie pozycje startowe, ale cóż...

 

Próbując nadrobić stratę nasz zawodnik popełnił jeszcze jeden, drobny błąd, który utrudni mu pierwszą fazę Grand Prix Bahrajnu. – Mając do dyspozycji tylko jedno okrążenie, utrata połowy sekundy w zakręcie nie pomaga. Po błędzie w 16 zakręcie chciałem nadrobić choć trochę straty. Niestety zblokowałem przednie prawe koło, więc jutro na początku wyścigu będą wibracje. Jutro damy z siebie wszystko.

 

Mimo wszystko dziewiąte pole i tak jest dużym sukcesem. – Z drugiej strony uważam, że możemy być zadowoleni, ponieważ celem był awans do trzeciej czasówki. Trzeba być realistą. Przygotowania do sezonu rozpoczynaliśmy z dużą stratą. Sądzę że nikt nie spodziewał się, że Renault może być tak mocne i walczyć z Mercedesem czy McLarenem. Myślę, że mogliśmy być przed nimi, ale nie jesteśmy. Mimo to fakt, że walczyliśmy z czołowymi zespołami świadczy o tym, że dobrze wykorzystaliśmy przygotowania w lutym – dodał kierowca Renault.

Edytowane przez MaSell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech mi ktoś wytłumaczy jedno.

Komentator twierdził, że w Q3 też można jeździć na oparach... so.... dlaczego czasy aż tak różnią się między Q2 i Q3?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jechal na miekkich. Nie wiem czemu i gdzie stracil tyle czasu w porownaniu do Q2, gdyby mial taki sam czas jak w Q2 bylby... 4 :)

 

Kubica popełnił błąd na zakręcie numer 16 - auto zachowywało się nad sterownie, mieli jakieś problemy z elektroniką. Do tego spłaszczył przednią zewnętrzną oponę, podobno mają prosić FIA o zezwolenie na jej wymianę - ze względów bezpieczeństwa.

 

 

Czy ja dobrze zrozumiałem, że zawodnicy z Q3 muszą jutro wystartować na dokładnie tych samych oponach na których jeździli trzecią część kwalifikacji? Natomiast koleś z 11 miejsca już może założyć NOWE opony, tak?

 

Zobaczymy jak to będzie jutro wyglądało, ale coś czuje, że F1 dużo straci na braku tankowania. Zawsze czekało się z zainteresowaniem na informację o ilości paliwa, a teraz z napięciem czekać się będzie jakie opony założy 11 zawodnik.

 

Tak, na tych samych. Co do tankowania - dla mnie bardziej było ekscytujące gdy NIE podawali kto ma ile paliwa :)

 

Jeszcze dwa obrazki z kontrowersyjnymi wlotami :)

 

Z tego co czytałem to nie te wloty są obiektem kontrowersji (te odpowiadają wyłącznie za chłodzenie kokpitu) - tak czytałem.

 

 

Niech mi ktoś wytłumaczy jedno.

Komentator twierdził, że w Q3 też można jeździć na oparach... so.... dlaczego czasy aż tak różnią się między Q2 i Q3?

 

Większość kierowców nie poprawiała swoich czasów. Mikołaj sokół skomentował to tak: "czasy w Q2 były lepsze, bo w Q3 tor się dużo bardziej nagrzał i ogólnie niewielu kierowców poprawiło czasy" Edytowane przez michu98

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większość kierowców nie poprawiała swoich czasów. Mikołaj sokół skomentował to tak: "czasy w Q2 były lepsze, bo w Q3 tor się dużo bardziej nagrzał i ogólnie niewielu kierowców poprawiło czasy"

 

To co wyżej, i kierowcy w q3 zmieniali setup na mniej lub bardziej nastawiony na jazdę z dużym obciążeniem w czasie wyścigu.

 

Ps. Nie sądzicie że ta nowa forma podawania czasów itp jest dużo mniej czytelna od starej?

Edytowane przez Koen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja cholera przez wiekszosc Q nie wiedzialem kto jest na ktorym miejscu bo brak bylo tabel :damage_wall: Musialem sluchac komentarza co sie dzialo na torze.

 

Co ja bym dal za tabele czasowe za czasow Canal Plus i przygotowywania ich przez Siemensa <_<

 

LG suckz :angry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja cholera przez wiekszosc Q nie wiedzialem kto jest na ktorym miejscu bo brak bylo tabel :damage_wall: Musialem sluchac komentarza co sie dzialo na torze.

 

Co ja bym dal za tabele czasowe za czasow Canal Plus i przygotowywania ich przez Siemensa <_<

 

LG suckz :angry:

 

Rozwiązanie: laptop na kolana + Formula 1™ - The Official F1™ Website :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn. że brak wyświetlania pozycji zawodników to był celowy zabieg? Myślałem, że realizator zapomniał :lol:

 

Generalnie, sezon z jednej strony będzie ciekawy, powrót MiSCza, Alonso u czerownych etc. ale z drugiej- zupełnie odbierające powagę i prestiż F1, ciach!iane teamy z końca stawki, absurdalna punktacja, brak tankowania i związane z tym debilne trzecie części kwalifikacji. Zawsze, zawsze FIA musi coś sciach!lić. Jak oglądam F1 od 15 lat, tak nie było 2 sezonów pod rząd bez radykalnych zmian w przepisach.

 

Kubica porządnie, gdyby nie błąd w q3 byłoby świetnie. Ale wszyscy pamiętamy początek zeszłego sezonu w jego wykonaniu, więc za wcześnie na jakikolwiek optymizm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak tabelki po lewej stronie ekranu to jakaś paranoja. Nie wiadomo co sie na torze dzieje, widać czasy maksymalnie dwóch zawodników :lol: . W trakcie Q3 realizator ANI RAZU nie pokazał czasu ani ułamka przejazdu Kubicy, Rosberga czy Schumachera, o ich czasach i pozycjach dowiedziałem się z tabelki po kwalifikacjach :blink:

Edytowane przez MaSell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś czuje, że jutrzejszy wyścig będzie dla mnie ostatnim w tym sezonie....

 

Napisałeś jak byś miał jutro startować HRT i bał się o swoje życie :)

Jak dal mnie dla nich to pozostają modły o solidność monokoka.

Ten samochód to 100% szybkości i 0% trakcji i przyczepności- słowem na którymś zakręcie odleci.

 

Brak tabelki po lewej stronie ekranu to jakaś paranoja. Nie wiadomo co sie na torze dzieje, widać czasy maksymalnie dwóch zawodników :lol: . W trakcie Q3 realizator ANI RAZU nie pokazał czasu ani ułamka przejazdu Kubicy, Rosberga czy Schumachera, o ich czasach i pozycjach dowiedziałem się z tabelki po kwalifikacjach :blink:

 

Miałem to samo to są jakieś jaja normalnie - poziom transmisji widać równa do poziomu nowych ekip :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet nowe zegary: obrotomierz i prędkościomierz wyglądają badziewnie. Szkoda, że odeszli od wersji wskazówkowej.

 

Jak tak dalej pójdzie to będzie trzeba oglądać wyścig na TV i livetiming na pececie. Akurat oglądam GP na kompie ale jest to i tak utrudnienie - patrzenie się na dwa okna lub przełączanie między nimi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pietrow urwal zawias zbyt agresywnie przejezdzajac tarki chyba, patrzac jak jechal.

 

KUBICA REKORD OKRAZENIA, bolid ma potencjal :D

 

Szkoda tylko ze sutila ponioslo wraz z zaslona dymna :damage_wall:

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tych tłuków z polastu nie da się dzisiaj słuchać :ph34r:

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

No i niestety jednak nuda. Nie działo się zupełnie nic poza pierwszym okrążeniem i awarią Vettela. Okazjonalne wyprzedzenia tylko w drugiej dziesiatce.

 

 

Swoją drogą jak oni to zrobili że tylko jeden pitstop? Po zmianie bolidy dalej były ciezkie, a mimo to nie było problemów z oponami przy takich temperaturach?

 

 

Miejmy nadzieję że w wielu wyścigach będziemy mieli jakies ciekawe warunki pogodowe, bo chyba niestety tylko to może dać nam atrakcyjne widowisko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kubica pewnie dojechałby między 7 a 9 miejscem gdyby nie Sutil. Ale i tak mi się podobało bo chyba najwięcej wyprzedzał z wszystkich kierowców.

 

Nie wiem nad czym pracują fachowcy z FIA ale na pewno nie nad wzrostem atrakcyjności tego sportu dla fanów.

Realizator tez mnie wpienia kiedy nie pokazują najważniejszych akcji.

Edytowane przez rafa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Szkoda, że odeszli od wersji wskazówkowej.

To jest fizycznie niemożliwe, po prostu analogowa wskazówka nie nadąża za tak szybko zmieniającymi się obrotami. Taką sytuację mamy w nowym Lexusie LFA, gdzie była konieczność zainstalowania cyfrowego wyświetlacza, a co dopiero mówić o F1... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda kontaktu Sutila i Kubicy. Webber aż tak dymił z powodu hamowania? Widać, że R30 ma potencjał. Robert po spadku na 21 miejsce nadrobił dziesięć pozycji. Strategia także mu pomogła, po zmianie opon był piekielnie szybki zamiast wlec się za Buemim.

 

W sumie w wyścigu mogło dziać się więcej, tylko relacja była bardzo cienka, chaotyczna. Kochański też od czasu przejęzyczał się.

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wow, co to sie stalo, ze polsat wyslal swoich komentatorow na wyscig? :D

 

szkoda kubka. poczatek pechowy, a takze koncowka pechowa, gdzie chyba dala o sobie wczesniejsza zmiana opon.

 

a nowe zespoly? ZENUA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest fizycznie niemożliwe, po prostu analogowa wskazówka nie nadąża za tak szybko zmieniającymi się obrotami. Taką sytuację mamy w nowym Lexusie LFA, gdzie była konieczność zainstalowania cyfrowego wyświetlacza, a co dopiero mówić o F1... 

 

Przecież na ekranie widzimy tylko animację więc co za różnica?

 

Ja bym bardzo chciał, żeby Sokół wrócił do komentowania. On to miał nadprzyrodzone zdolności wyciągania z różnych takich 'hrshshzhhrshhsrh' informacji, że opony złe/silnik się psuje/kierowcy chce się siku a Kochański tylko się zasłania, że radio słabej jakości <_< :lol2:

 

http://nonsensopedia.wikia.pl/wiki/Miko%C5%82aj_Sok%C3%B3%C5%82 B-)

Edytowane przez westsajd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

To jest fizycznie niemożliwe, po prostu analogowa wskazówka nie nadąża za tak szybko zmieniającymi się obrotami. Taką sytuację mamy w nowym Lexusie LFA, gdzie była konieczność zainstalowania cyfrowego wyświetlacza, a co dopiero mówić o F1...

 

Zbyt poważnie traktujesz top-gearowe bullshity :P Chyba że w tym Lexusie silnik też jest elektroniczny a nie mechaniczny.

 

A wyścig hmm f1 jak f1... czyli nuuuda. Co dopiero będzie w takiej Valencji...

Z tymi oponami ciekawa sprawa. Jeśli przy takich temperaturach jak tutaj wystarczyły 2 komplety opon to na innych torach będzie pewnie to samo. A może po prostu nikt nie chciał ryzykować zmiany pod koniec. Czasy okrążeń były do końca wyścigu 5s gorsze niż w kwalifikacjach. Ciekawe jaka w tym zasługa innych warunków a jaka zużytych opon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest fizycznie niemożliwe, po prostu analogowa wskazówka nie nadąża za tak szybko zmieniającymi się obrotami. Taką sytuację mamy w nowym Lexusie LFA, gdzie była konieczność zainstalowania cyfrowego wyświetlacza, a co dopiero mówić o F1... 

 

Zdziwilbys sie, co potrafi wskazowka w analogowym mierniku ;)

Poza tym rozmawiamy o animacji na ekranie w trakcie transmisji, a nie o konstrukcji bolidu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Przecież na ekranie widzimy tylko animację więc co za różnica?

 

Poza tym rozmawiamy o animacji na ekranie w trakcie transmisji, a nie o konstrukcji bolidu.

 

Damn, :P sory za moje nierozgarnięcie, myślałem, że chodzi o wskazówkę w bolidzie. ;)

 

 

Zbyt poważnie traktujesz top-gearowe bullshity :P 

Wypraszam sobie :P Top-Geara to ja nie oglądałem dobre 2 lata. Źródłem informacji są dla mnie specyfikacje techniczne a nie info w pie.rdołkowatych TV Show'sach. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kubica o problemie webbera:

 

"Weber miał chyba ten sam problem, co my. Na wyścig wlewamy więcej oleju do silnika. Olej dostaje się na wydech i pojawia się dym. Mi zdarzyło się to na okrążeniu formującym - powiedział Kubica."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...