fumfel20 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam, chciałem ustawić router znajomego, żeby łączyć sie z nim ze swojego domu. Nie wiem od jak to zrobic. Internet ma w neostradzie w związku z tym ustawiłem DDNS i pięknie łączy sie z www.dyndns.org (świadczy o tym komunikat w opcjach routera w zakładce DDNS). Na tym moje pomysły sie skończyły. Nie mam zielonego pojęcia co jeszcze trzeba ustawić, bo oczywiście nie mogę sie z routerem połączyć przez adres xxxxx.dyndns.org i po aktualnym numerze IP. Pomożecie?;] router to linksys WAP54G. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 27 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2010 Nie znam się za bardzo na wszystkich zabawkach tego typu, ale jeszcze nie widziałem, aby jakiś sprzęt miał możliwość logowania od strony WAN - przynajmniej jeśli chodzi o proste/tanie zabawki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 27 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2010 Zależy jaki router bo nie wszystkie maja możliwość zdalnej administracji. Z tańszych to np xdsl tp-link wr543g ale do adsl nie mam pojęcia. Jeśli ustawiłeś już dyndns i działa on poprawnie to wejdź u kolegi z kompa do ustawień routera i szukaj funkcji "remote" bądź innej związanej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...