Skocz do zawartości
otacon

PIII 500 - da sie?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam proca P3 500MHz na płycie PROCOMP BVC3A. Jestem zielony w sprawach podkręcania dlatego mam pytanie: da sie to podkręcić i ile maxymalnie to wyciągnie?

 

Pozdrawiam i liczę na wyrozumiałość.

 

Papa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co do samego podkrecenia to mysle ze magistrala 120MHz moze sie udac

Mam Celerona 2 na jadrze pentium 3 (płyta AOpen AX63 PRO) i procesor poszedł z 66,625 MHz na 100 MHz. I z procka 533 mam teraz 800. Chołodzenie to zwyczajny wiatrak z Celerona 1,4 GHz. Napiecie podnioslem z 1,5 na 1,6. Teraz zastanawiam sie czy jeszcze nie podniesc mu poprzeczke. Jak narazie sie nawet nie grzeje.(24 C) Zobazcymy nie wiem czy on to wyrzyma, ale jesli sie to uda bede mial procesor o 8O 100% podkręcony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Celerona 2 na jadrze pentium 3 (płyta AOpen AX63 PRO) i procesor poszedł z 66,625 MHz na 100 MHz. I z procka 533 mam teraz 800. Chołodzenie to zwyczajny wiatrak z Celerona 1,4 GHz. Napiecie podnioslem z 1,5 na 1,6. Teraz zastanawiam sie czy jeszcze nie podniesc mu poprzeczke. Jak narazie sie nawet nie grzeje.(24 C) Zobazcymy nie wiem czy on to wyrzyma, ale jesli sie to uda bede mial procesor o  8O  100% podkręcony.

na 100% masz zwalony odczyt temperatury :!: sprwadz to bo to niemozliwe

a co do krecenia tego procka to na powietrzu jakies 112MHz powinien udzwignac :!:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

otacon napisz jakiego masz procka bo jak teraz popatrzylem to masz plyte na Sockecie czy ten Twoj PIII to koperek :?: jezeli tak to wtedy magistrala ponad 133MHz mozliwa do osaiagniecia (jakies 140-145 powinno sie dac)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wtedy magistrala ponad 133MHz mozliwa do osaiagniecia (jakies 140-145 powinno sie dac)