Boruteczko Opublikowano 22 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2010 Witajcie. Jedna z kości zestawu 2 x 4GB zaczęła powodować BSOD, a niestety "gwarancja sklepowa" już minęła - teraz należałoby wysłać zestaw do producenta... No właśnie, jak wygląda serwisowanie RAMu u Corsaira ? Jakoś nie mogę znaleźć oddziału europejskiego, czyżby takowy nie istniał ? Trzeba wysłać paczkę do USA !? Ile czasu będę musiał czekać na nowe pamięci ? Może ktoś opisać co i jak, kto już miał z serwisem Corsair do czynienia ? Dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziby Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2010 http://www.corsair.com/helpdesk/default.aspx Możesz przez tą stronę zgłosić reklamacje bezpośrednio do corsair-a. Wypełnij odpowiednie rubryki, otrzymasz maila z numerem RMA i adresem gdzie je odesłać (do Holandii pewnie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruteczko Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2010 (edytowane) http://www.corsair.com/helpdesk/default.aspx Możesz przez tą stronę zgłosić reklamacje bezpośrednio do corsair-a. Wypełnij odpowiednie rubryki, otrzymasz maila z numerem RMA i adresem gdzie je odesłać (do Holandii pewnie). Na innym forum pisał ktoś, że nowe pamięci miał już po tygodniu; mieszkam we Francji, a więc powinno być to (a przynajmniej mam taką nadzieję) załatwione jeszcze szybciej. Edytowane 23 Lutego 2010 przez Boruteczko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...