kajajaja Opublikowano 4 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2010 Jak w temacie, komputer nie wykrywa karty dźwiękowej. W sprawach pecetów jestem totalnie zielona, ale przeszukałam chyba pół internetu i nic nie pomogło. Najlepsze jest to, że kiedy w Menedżer Realtek sprawdzałam, czy działają głośniki, działały:) Ale już w WMP11 komunikat: Program Windows Media Player nie może odtworzyć pliku, ponieważ wystąpił problem z urządzeniem dźwiękowym. Urządzenie dźwiękowe może nie być zainstalowane na komputerze, może ono być używane przez inny program lub może nie działać prawidłowo.". Sterowniki instalowałam z płyty instalacyjnej, potem kilka innych z internetu i nic. Dane techniczne: Typ procesora DualCore AMD Athlon 64 X2, 2400 MHz (12 x 200) 4600+ Karta dźwiękowa: Realtek ALC883 @ nVIDIA nForce 6100-400/405/420/430 (MCP61) - High Definition Audio Controller PCI Głośniki Creative Inspire 265 Nie wiem, czy podać coś jeszcze... Aha, zrobiło mi się tak po tym jak naprawiłam Windowsa parę dni temu - komputer nie wykrywał systemu, więc trzeba go było wgrać od nowa albo naprawić - naprawiłam płytką instalacyjna, tak jak kazano, teraz wszystko działa, cacy, tylko nie dźwięk... Czy mogło się popsuć coś w środku jednostki? Nigdy jej nie rozkręcałam i wolałabym tego nie robić, dlatego póki mogę przywrócić dźwięk bez grzebania w środku, byłabym wdzięczna za wszystkie rady. Aha, nie mam wykrzyknika w menedżerze zadań. Obrazki: ImageShack Album - 4 images Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolobos Opublikowano 4 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2010 Zainstaluj SP3 do XP. Sterowniki do chipsetu (nVIDIA nForce) ze strony nvidii. Nastepnie do kodeka Realtek ALC883, ze strony realtek'a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...