Caleb Opublikowano 5 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2010 (edytowane) I wojna światowa, pochłonęła w nieco ponad cztery lata blisko dziesięć milionów ofiar, topiąc Europę w chaosie i krwi. Przestarzała taktyka walki oraz równoczesne wprowadzanie pionierskich rodzai uzbrojenia, zgotowały żołnierzom okrutny los. Zaprawdę, mroczny był to okres w dziejach ludzkości, jednak Wielka Wojna szybko została przyćmiona przez dokonania „przebojowych” nazistów. Niemniej, konflikt pomiędzy Ententą oraz Państwami Centralnymi skrywa ogromny potencjał, dotychczas sporadycznie wykorzystywany w grach. Chociaż wszelkiej maści strategii znajdziemy co najmniej kilka, to już porządnego shootera rozgrywanego na frontach pierwszej wojny ze świecą szukać. Pewnie dlatego polskie studio developerskie The Farm 51 ze swoim NecroVisioN, postanowiło podjąć marginalizowany dotąd temat. Gliwiczanie przygotowali więc przedstawiciela gatunku FPS, bynajmniej nie o zacięciu historycznym czy edukacyjnym. Doczekaliśmy się w pewnym sensie odpowiednika Wolfenstein, tylko bardziej hardcorowego i przesiąkniętego fantastyką. NecroVisioN spotkał się z umiarkowanie ciepłym przyjęciem, tymczasem na sklepowych półkach ląduje druga odsłona serii, o podtytule Lost Company (Przeklęta Kompania). Dlaczego przeklęta? Rychło się dowiecie...</p> <p class="rteright"><b>Autor:</b> Sebastian „Caleb” Oktaba</p> <p><a href="http://www.purepc.pl/gry/necrovision_lost_company_dance_macabre" target="_blank"><b>ODNOŚNIK DO PUBLIKACJI</b></a></p> Edytowane 24 Czerwca 2010 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 5 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2010 "Danse" macabre ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 5 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2010 (edytowane) Spoko, zdałem maturę ładnych parę lat temu i znam poprawną pisownię tego zwrotu :> Ten zapis jest absolutnie zamierzony – żeby lepiej oddawał (wynaturzoną) mechanikę gry :> Edytowane 5 Marca 2010 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...