kemot94 Opublikowano 7 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2010 Witam! Posiadam następujący komputer od sierpnia AMD Phenom II X3 710 s.AM3 BOX Płyta Gigabyte MA770-UD3 Ram 2x2GB DDR2 1066 MHz Dual Chanel Kingston Ati Radeon HD4850 512MB WD Caviar 160GB ATA 8 MB WD 320GB zewnętrzny USB Nagrywarka DVD LiteOn Zasilacz Mode Com - model FEEL-400ATX [400W] Mam taki problem iż gdy np. gram na komputerze 20-40 minut (komputer ponownie się uruchamia) mój zasilacz jest bardzo gorący co sprawia, że górna część mojej obudowy przewodzi ciepło i w moim pokoju zaczyna się robić gorąco... n Wyjąłem komputer z półki i otworzyłem go (myśląc ze mam złe chłodzenie), ale efekt taki sam (grzeje się). Postanowiłem jechać z tym do serwisu. W serwisie powiedzieli mi, że mój komputer jest bardzo nadziany elektorniką (taka karta graficzna i procesor o dużej mocy) i to przez to tak się grzeje ten zasilacz. Muszę przyznać, że tak do końca nie znam się na tych sprzętowych sprawach dlatego pytam oficjalnie wszystkich na forum. CZY TO MOŻLIWE, ŻE PRZY TAKIM KOMPIE ZASIALCZ MOŻE BYĆ TAK GORĄCY Dlaczego zasilacz jest taki gorący? Czym to jest spowodowane? itp. Może trzeba kupić inny?(jeśli tak to jaki?) Serdecznie proszę o odpowiedzi i porady. Za wszystkie bardzo dziękuje! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 7 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2010 Zmień ten niby zasilacz. Corsair byłby ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kemot94 Opublikowano 7 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2010 to już wiem jakiej marki mam kupić zasilacz tylko pytanie jaką moc 500W 550W 600W Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...