Skocz do zawartości
darman

migająca dioda tuszu w HP Deskjet F2180

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam mały problem. Posiadam od dłuższego czasu drukarkę HP Deskjet F2180, ostatnio jednak zaczęła migać mi dioda przy ikonce z "kroplą" - tak zwana, jak doczytałem w instrukcji, dioda "Sprawdź pojemnik z tuszem", trzecia z kolei, licząc od góry (od przycisku power). Pomyślałem, że trzeba wymienić pojemnik z czarnym tuszem, pewnie często napełniany odmówił w końcu posłuszeństwa. Niestety, wymieniłem, a dioda dalej miga i drukarka odmawia drukowania. Próbowałem postąpić według tej instrukcji: | Tusze | Skup tonerów | Świat Tuszy - Resetowanie kartridży HP 21/22/27/28/56/57 i zresetować tusz, niestety, gdy zakleiłem styk, drukarka wcale nie wyświetla komunikatu z prośbą o wydrukowanie strony testowej. Tu pytanie, jak zmusić drukarkę, aby wyświetliła monit o drukowanie strony testowej? (moim zdaniem to rozwiąże problem, aczkolwiek nie jestem pewien). Posiadam nowy pojemnik z czarnym tuszem Black Point 21.

 

@edit

Chodzi mi o tą stronę z tymi kreskami i kwadracikami, którą potem trzeba zeskanować na skanerze :)

 

@edit2

Niejasno się wyraziłem, chodzi mi o kalibrację tej drukarki, jak ją skalibrować. Wiem, że aby to zrobić, drukuje się taką stronę, jak wyżej napisałem, jednak nie wiem, jak zrobić, aby tą stronę wydrukować. Teraz chyba wszystko już napisałem :D

Edytowane przez darman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Identyczna sytuację miałem ostatnio z pixma ip1200. Tusz dopiero co kupiony, raz uzupełniany i zdechła. Wydaje mi się, że po prostu przyszła na nią kreska ;) Kalibracki nie wykonasz puki dioda tuszu nie przestanie migać, a możesz to zrobić z poziomu ustawień drukarki w systemie operacyjnym.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Oddam ją w poniedziałek do naprawy, zobaczymy, czy coś poradzą i dam znać.

 

@edit

Drukarka wróciła z naprawy, okazało się, że nie chciała drukować, ponieważ wyczerpał się kolorowy kartridż... cóż, trochę to dziwne, bo gdy nie ma koloru, drukarka przecież powinna drukować bez problemu na biało-czarno (bo czarny tusz był nowo kupiony), ale po wymianie koloru na nowy zaskoczyła i teraz drukuje. Serwisant powiedział, że drukarki HP są bardzo wrażliwe na wszelkie problemy związane z tuszem, sam sobie pomyślałem, że HP po prostu zmusza ludzi, aby mieli cały czas dwa kartdidże (zarabia na tym), no ale cóż. Grunt, że drukarka znów jest sprawna.

Edytowane przez darman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...