Caleb Opublikowano 3 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2011 <p>Brytyjczycy z Codemasters najwyraźniej zrozumieli jak zmaksymalizować zyski, jednocześnie nie angażując przesadnie dużych środków w stworzenie pełnowartościowego projektu. Przepis wbrew pozorom jest bardzo prosty! Wystarczy wypromować przynajmniej jedną silną markę, następnie w regularnych odstępach czasu wypuszczać nieco odświeżoną wersję oryginału i liczyć zielone banknoty płynące szerokim strumieniem do firmowej kasy. Strategia z powodzeniem realizowana przez Electronic Arts oraz Activision, których kolejne Need For Speed, FIFY i Call of Duty przynoszą krociowe zyski, najwidoczniej zainspirowała także twórców DiRT. Cóż... trzecia część rajdowego cyklu nie wnosi praktycznie nic nowego do gatunku, powielając tylko dobrze znane pomysły - nawet oprawą wizualną do złudzenia przypomina swojego poprzednika. Jednak klimatem DiRT 3 zdecydowanie bliżej do „jedynki” niżeli „dwójki”, bowiem programiści postanowili wrócić do korzeni serii, zamiast ponownie serwować nam żenujący show z Kenem Blockiem w roli głównej. Owocem tego jest zupełnie przyzwoita gra wyścigowa - może i odtwórcza, ale w dalszym ciągu sympatyczna oraz grywalna...</p> <p class="rteright"><b>Autor: </b>Caleb - Sebastian Oktaba</p> RECENZJA DiRT 3 - PUREPC 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 3 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2011 Ja przy okazji patcha (gigantyczny swoją drogą), przełączyłem na DX9 (wystaczy w moich dokumentach, nie trzeba w katalogu z grą, tam jest template do domyślnych ustawień), na max detalach jakie tam można ustawić jeszcze w singlu nie spadło poniżej 60 FPS, duży boost względem DX11. Co widać bez porówywania to że cienie są słabsze (zapewne celowe ograniczenie), tak to nie zauważyłem żeby było specjalnie gorzej. No ale DX11 doklejony, więc to standard, ogólnie grafika i tak jest super. Jak wam idą trailblazer-y? Ja bez asyst ledwo na drugim poziomie moge wygrać (nie lubie tak szybkich aut), rajdy z reguły spokojnie wygrywam na 3 lub 4 (zależnie od trasy i klasy aut), rallycross na 4 też spokojnie. Wyżej raczej nie lubie bo wtedy sie nie moge zrelaksować, a w końcu po to gram. Fajnie że flashbacków jest tyle samo niezależnie od poziomu trudności, w dwójce unikałem wyższych właśnie z tego powodu że ryzykownie było cisnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RCrack Opublikowano 3 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2011 Ja mam 55-51 FPS'ów , podczas nagrywania filmów Frapsem 44 :) Trailblazery ... słabiutko , z tym, że ja gram na max poziomie plus tam w dodatkowych trudność ustawiona na 6 . Czasami na podium się łapie, reszta na luzie na pierwszym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 3 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2011 Ja przy okazji patcha (gigantyczny swoją drogą), przełączyłem na DX9 (wystaczy w moich dokumentach, nie trzeba w katalogu z grą, tam jest template do domyślnych ustawień), na max detalach jakie tam można ustawić jeszcze w singlu nie spadło poniżej 60 FPS, duży boost względem DX11. Co widać bez porówywania to że cienie są słabsze (zapewne celowe ograniczenie), tak to nie zauważyłem żeby było specjalnie gorzej. No ale DX11 doklejony, więc to standard, ogólnie grafika i tak jest super.Jak wam idą trailblazer-y? Ja bez asyst ledwo na drugim poziomie moge wygrać (nie lubie tak szybkich aut), rajdy z reguły spokojnie wygrywam na 3 lub 4 (zależnie od trasy i klasy aut), rallycross na 4 też spokojnie. Wyżej raczej nie lubie bo wtedy sie nie moge zrelaksować, a w końcu po to gram. Fajnie że flashbacków jest tyle samo niezależnie od poziomu trudności, w dwójce unikałem wyższych właśnie z tego powodu że ryzykownie było cisnąć. Jak ktos (w tym ja) liczyl na wiecej wrc w nowym dircie to sie ladnie przejdzie. Pogralem kilka godzin po czym przypomnial mi sie dirt 1. Szybka instalacja, wgranie moda na fizyke, podkrecenie grafiki i wylaczenie wszechobecnego blura i zabawa jest duzo lepsza :) Grafika sie postarzala ale reszta jesli chodzi o same rajdy jest duzo lepsza niz w dirt3. Wiecej dluzszych, ciekawszych widokowo i topograficznie tras. Po odswiezeniu dirta1 i wlaczeniu po tym d3 stwierdzilem, ze uszkodzenia w d3 to jakis zart. W d1 trudnosc ustawiona na maksa i fury sie rozsypuja w drobny mak, zachaczenie o wystajacy konar konczy dalsza jazde, a tutaj (d3) fura po dachowaniu z podwojnym saltem wyglada jak po malej stluczce na parkingu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2011 Ja troche zaczynam żałować że wziąłem wersje PC a nie klockową, ze względu na multi. O ile nie ma cziterów, to nie ma nikogo. Co najwyżej jeden mecz i paru graczy w każdym trybie, albo matchmaking jest tak skopany że w kółko ten sam mecz wybiera. W dwójce na klocku od dnia premiery było zawsze muuultum ludzi, jak zaczynałem grać na PC pare miesiecy po premierze to już było cziterów pełno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 7 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2011 Różnica warta 15 FPS-ów (40 vs. 55)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Public 3nemy Opublikowano 8 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2011 Codemasters w moich oczach jest skończony. Definitywnie. Popsuł Operation Flashpoint 1, Colina 2 i F1 2002. Być może na arcade zarabia się więcej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 8 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2011 Różnica warta 15 FPS-ów (40 vs. 55)? SSAO? Dziwi mnie tylko że na jednym jest śnieg na drugim nie (to losowa opcja?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 8 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2011 Tak, AO High vs. Low. Śnieg, to znaczy padajacy, te kropeczki białe? Na obu jest, tylko była go minimalna ilość, w time trialu nie ma opcji wyboru pogody, taka sie wczytała. To co padało nie wpływało na framerate. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio.k Opublikowano 8 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2011 Czy ktoś wie co spolszczeniem tej gry bo chyba nic się nie szykóje w tym temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciem Opublikowano 8 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2011 Po co Ci spolszczenie jak nawet po polsku pisać nie potrafisz ? 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 8 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2011 Te 5lat temu zrozumiałby takie błędy, ale dzisiaj, JEST TO KOMPLETNY DEBILIZM!! Rozumiem, jakaś literówka, błędy w interpunkcji, źle ułożone zdanie - tego trzeba się nauczyć, ale błędy ortograficzne?! Powinien być jakiś punkt w regulaminie, że za błędy ortograficzne ban/ostrzeżenie, bo jest to IDIOTYZM!! Nie da się inaczej nazwać człowieka, który popełnia w dzisiejszych czasach takie błędy, gdzie najgorsza przeglądarka podkreśla na czerwono błędy. Jest to szczyt lenistwa i głupoty. EOT 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 8 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2011 http-~~-//www.youtube.com/watch?v=t_LcJqLtVH4 http-~~-//www.youtube.com/watch?v=oJbP_0H4cGY DiRT 3 (DX11) - night racing & weather effects Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2011 Noc [gluteus maximus] nie urywa, od nocy w Shift2 takie "ciemne dni" nazywane noca jak w Dirt 3 w ogole mnie nie ruszaja. Ja przedwczoraj w akcie desperacji i poszukiwaniu prawdziwych rajdow ponownie odkurzylem RBR, do tego mod RSRBR2011 i mozna grac, chociaz graficznie przepasc, ale przynajmniej rajdy to rajdy a nie hamerykanska popisowka. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2011 Porównujesz konsolową arkadówkę z symulatorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2011 Porownuje gry ktore sa reklamowane jako "rajdowe". 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2011 Aha... :F Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2011 Noc [gluteus maximus] nie urywa, od nocy w Shift2 takie "ciemne dni" nazywane noca jak w Dirt 3 w ogole mnie nie ruszaja.Może masz monitor za jasno? Ja tam prawie nic nie widze poza tym co reflektory oświetlają, przynajmniej na rajdach. Jak mam być szczery, to może i też bym wolał żeby Codemasters zrobił takie WRC 2011, niech bedzie 13 lokacji po 6 odcinków, wyszło by pewnie fajnie jakby sie skupić na samych rajdach. Ale jest jak jest, można albo ciągle narzekać i smęcić, albo grać w i tak dobrą grę, która mnie pasuje w całości, a była by bliska ideału gdyby znalazły się tam wszystkie lokacje i trasy z dwójki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qulaa Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2011 Cześć, Jestem posiadaczem Dirta3 od paru dni i mam pare pytań ;) 1. Podczas gry w outbreak`a w budynku na środku 'all areas' (nie pamiętam jak on sie nazywał) są miejsca do których nie można dojechać w sposób normalny. Miej więcej na wysokości dachu auta. Mam nadzieje, ze wiecie o co mi chodzi jak nie to zrobię ss. Chciałbym się dowiedzieć jak tam dojechać bo już parę razy zdarzyło mi się ze tam właśnie była ostatnia osoba która mam złapać <_< Szukałem filmików na YT ale nic nie znalazłem... 2. Czy kupno pada od xbox360 pod kompa jest dobrym pomysłem? Będzie mi się lepiej grało niż na klawiaturze (SideWinder X4)? 3. Kupiłem wersję pudełkową i muszę za każdym razem gdy chcę zagrać włożyć płytę... czy możę ktoś sie podzielić jakimś nocd bo to co znajduje w googlu nie chce działać...? B-) Windows Live: Qulaa z chęcią zagram z polakami :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2011 @2 - pad daje ogromną przewagę nad klawiaturą, ale nie od razu. Trzeba spędzić troche godzin żeby sie nauczyć. Mi na początku szło gorzej po całym zyciu grania na klawie. DiRT jest dobry do nauki, bo za wiele nie wymaga, ale i można sie nauczyć precyzji operowania analogami. @3 - zrób sobie obraz płyty Alcoholem 52% (wykryj zabezpieczenie dołączonym programem), i w tym programie stwórz też wirtualny napęd. U mnie zadziałała w ten sposób każda gra do tej pory, ale mało miałem okazję sprawdzić, a DiRT-a mam na Steamie. Dodam cię na LIVE przy okazji, też bym chętnie zagrał bo mało ludzi jest. Przy okazji mi pomożesz z jakimiś achievementami. :P No i mam jednego znajomego, więc jeszcze jedna osoba i będzie można zrobić achievementa za Joyride. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciem Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2011 Gra na padzie jest duuuzo lepsza , juz nie wyobrazam sobie gry w wyscigi bez niego a pad z x'a jest chyba najlepszy do tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2011 Najlepszy, bo pewnie jedyny obsługiwany oficjalnie. ;] Ale fakt faktem mam dual shocka 2 i wirelessa od x360 i ten drugi jest wygodniejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scratix Opublikowano 9 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2011 No i ma rewelacyjne wibracje :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qulaa Opublikowano 10 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2011 (edytowane) ad1. chodziło mi o takie coś http://www15.speedyshare.com/files/28902095/download/af.png Wiem, że gościu dostał się tam spadając z wyższego poziomu, prawdopodobnie gdzieś nie ma barierek tylko nie wiem gdzie :mur: Przekonaliście mnie do kupna pada :rolleyes: Np w morele znalazłem Microsoft Xbox 360 Controller for Windows ( 52A-00005 ) i chyba tego kupie :D Edytowane 10 Czerwca 2011 przez Qulaa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 10 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2011 (edytowane) Zrobiłem porównanie wykorzystania wielu rdzeni przez DiRT 3. Bardziej jako ciekawostka, ale może kogoś zainteresuje. DiRT 3 - CPU utilization analysis Co do pada, to ten jest chyba przewodowy. Na allegro raczej taniej bezprzeodowy kupi, a na Amazonie UK kupisz ciut drożej bezprzewodowy z Play & Charge kit (akumulator i ładowarka USB), jak najbardziej warto. Wysyłka powożej 25 funtów z Amazona gratis. EDIT. Sorry, zapomniałem że potrzebny jest receiver do kompa. To już troche większy wydatek, no i nie ma P&C w zestawie - http://www.amazon.co.uk/Microsoft-Xbox-Wireless-Controller-Windows/dp/B004JU0JSA/ref=sr_1_8?ie=UTF8&qid=1307718000&sr=8-8 Edytowane 10 Czerwca 2011 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 15 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2011 Preview: DiRT 3 DLC - Monte Carlo exclusively revealed - Official Xbox 360 Magazine Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 16 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2011 Ladnie pieknie, tylko czemu te drogi sa taaaaaakie szerokie :blink: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2011 http-~~-//www.youtube.com/watch?v=ZKaPFNOHXHI DiRT 3 (DX11) - beautiful scenery Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcell Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2011 (edytowane) Małe porównanie co do szerokości drogi - może nie będzie tak źle :) Taka ciekawostka, bo zastawialśmy się wspólnie z ekipą, w której gram do czego owe oznaczenia służą. Manual Dirt 3 Na 13-stej stronie jest o tych oznaczeniach W wolnym tłumaczeniu "this is let other racers know what kind of a driver you are, ranging from white for careful drivers, through green and yellow, to red for drivers who enjoy a bit more contact" "Niech inni wiedzą, jakiego rodzaju jesteś kierowcą, od białego dla ostrożnych kierowców, poprzez zieleń i żółty do czerwonego dla kierowców, (którzy preferuja ostrą jazdę) czy też wiekszy kontakt." Ja mam biały... heh Edytowane 19 Czerwca 2011 przez marcell 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adnet Opublikowano 21 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2011 Ktoś ma może problem z "zamrożeniem" obrazu na 2-3 sek i dalej idzie płynnie i po jakiś 20sek znowu to samo. Na razie nie instalowałem patcha, może poprawia również to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...