Jump to content

Recommended Posts

Witam, jestem dosyć szczęśliwym posiadaczem Lenovo y530, jednakże jestem zmuszony go oddać do serwisu gdyż:

-bluetooth padł

-lewy główny głośnik też

I tu pytanie: ile czasu zazwyczaj trzymają sprzęt u siebie? (sklep komputronik)

I ostatnie: czy nagrywarka, która wypala wszystkie płyty ok, ale czyta tylko TDK +R nadaje się na gwarę? Bo sonego np. wypala, ale zamiast odczytywać to wydaje odgłosy startującego odrzutowca i co chwilę stopuje.

Dzięki za w miarę szybką pomoc.

 

I jeszcze jedno: na co się powoływać: gwarę czy niezgodność sprzętu z umową? Kupiony rok temu w kwietniu

Edited by rafal102

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej nie,Lenovo posiada bardzo przyzwoity serwis więc na pewno zrobia wszystko sprawnie i dobrze. Podaj wszystkie elementy co do których masz wątpliwości,lub które Twoim zdaniem padły a oni to sprawdzą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...