bartek23 Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2010 (edytowane) witam jestem zielony w laptopach i nie wiem co kupić, szukam czegoś do 3 tyś tak żeby dało radę na nim w gry pograć co polecacie?? może ten? Acer Aspire 7540G-504G64MN Edytowane 29 Marca 2010 przez bartek23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2010 (edytowane) Grafa ok , natomiast w tej cenie raczej bym szukał czegos na i5 lub i3. I zastanów sie czy Ci potrzeba 17" w full HD i tak nie pograsz na tej karcie w nowe tytuły w 1920x1080 a gabaryty i waga robią swoje. No chyba że głównym celem jest oglądanie filmów w pełnym HD . Jak nie ,raczej bym na Twoim miejscu rozglądal się za 15,6" z lepszym procem i porównywalną grafą. Edytowane 30 Marca 2010 przez konio68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek23 Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2010 Grafa ok , natomiast w tej cenie raczej bym szukał czegos na i5 lub i3. I zastanów sie czy Ci potrzeba 17" w full HD i tak nie pograsz na tej karcie w nowe tytuły w 1920x1080 a gabaryty i waga robią swoje. No chyba że głównym celem jest oglądanie filmów w pełnym HD . Jak nie ,raczej bym na Twoim miejscu rozglądal się za 15,6" z lepszym procem i porównywalną grafą. jakaś propozycja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...