Algier Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 Mam problem i nie wiem czy wina leży po stronie sprzętu czy oprogramowania. Na sprzęcie tak jak w podpisie w 3DMarku2001SE - 12000 w 3DMarku2003 - 1500. Niby wsystko jest ok, ale nie do końca. 1. Przy niektórych grach strasznie mi zwalnia jak wchodzę i poruszam się w zamkniętych pomieszczeniach (np. IGI2, DF: Black Hawk Down) w innych wszystko jest ok (Splinter Cell). 2. Kolejny problem to nierównomierne przesówanie się grafiki (np. jak stanę blisko ściany i poruszam się wzdłóż niej to widać że najpierw przemieszcza się część ekranu a potem reszta, to samo się dzieje jak stanę przy jakimś narożniku i poruszam się na boki). Te efekty tak jak w pkt. 1 można zaobserwować nie we wszystkich grach. Macie jakiś pomysł, podzielcie się swoim doświadczeniem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Algier Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 System WinXP +Service Pack 1 Detonatory 44.03 System WinXP +Service Pack 1 Detonatory 44.03 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lagier Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 a inne detonatory sprawdzales :?: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vengeance Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 Mam problem i nie wiem czy wina leży po stronie sprzętu czy oprogramowania. Na sprzęcie tak jak w podpisie w 3DMarku2001SE - 12000 w 3DMarku2003 - 1500. Niby wsystko jest ok, ale nie do końca. 1. Przy niektórych grach strasznie mi zwalnia jak wchodzę i poruszam się w zamkniętych pomieszczeniach (np. IGI2, DF: Black Hawk Down) w innych wszystko jest ok (Splinter Cell). 2. Kolejny problem to nierównomierne przesówanie się grafiki (np. jak stanę blisko ściany i poruszam się wzdłóż niej to widać że najpierw przemieszcza się część ekranu a potem reszta, to samo się dzieje jak stanę przy jakimś narożniku i poruszam się na boki). Te efekty tak jak w pkt. 1 można zaobserwować nie we wszystkich grach. Macie jakiś pomysł, podzielcie się swoim doświadczeniem. na to pomaga "vertical synchronisation" in V-sync jednak dosc spowalnia szybkosc wyswitlanej grafiki , a czy tak powinno byc czy nie to nie wiem. opcje ta powinienes miec w zakladce sterownikow (nie wiem jakiej) ostatnio z nvidiom mialem kontak kilka miesiecy temu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Algier Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 "vertical synchronisation" in V-sync znalazłem ale tylko dla OpenGL, a gdzie jest ta opcja dla DirectX??? sprawdzałem z różnymi detonatorami Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vengeance Opublikowano 24 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2003 "vertical synchronisation" in V-sync znalazłem ale tylko dla OpenGL, a gdzie jest ta opcja dla DirectX??? sprawdzałem z różnymi detonatorami mnie sie nie pytaj :) ale powinna byc :) przynajmniej ja mam (ATi) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lagier Opublikowano 24 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2003 dla GF4 ta opcja dostepna jest tylko w opengl :evil: ;) chyba ze w jakis programikach typu powerstrip mozesz to ustawic ale watpie. Osobiscie nigdy nie mialem tego typu problemow :? A tak na marginesie jakie masz driverki do chipsetu??? pozdrav Lagier Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechoo Opublikowano 24 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2003 dla GF4 ta opcja dostepna jest tylko w openglW Direct3D też jest, coprawda nie można jej włączyć z poziomu ustawień sterowników, ale można z poziomu aplikacji (gry) - trzeba poszukać w jej opcjach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aWaKeN Opublikowano 24 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2003 dla GF4 ta opcja dostepna jest tylko w opengl :evil: ;) W D3D tez jest i to nawet w driverach, tylko ukrtye :) Zgrywasz plik coolbits.reg [google.com] , odpalasz i masz kilka nowych zakladek w driverach. Bierzesz D3D i 'wiecej' masz tam ustawienia V-Sync :) Mozna to rowniez zrobic innymi programami np.: RivaTuner, czy nVHardPage. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lagier Opublikowano 24 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2003 dla GF4 ta opcja dostepna jest tylko w opengl :evil: ;) W D3D tez jest i to nawet w driverach, tylko ukrtye :) Zgrywasz plik coolbits.reg [google.com] , odpalasz i masz kilka nowych zakladek w driverach. Bierzesz D3D i 'wiecej' masz tam ustawienia V-Sync :) Mozna to rowniez zrobic innymi programami np.: RivaTuner, czy nVHardPage. tak jak myslalem fakt troche zle to ujalem :oops: ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lagier Opublikowano 24 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2003 dla GF4 ta opcja dostepna jest tylko w openglW Direct3D też jest, coprawda nie można jej włączyć z poziomu ustawień sterowników, ale można z poziomu aplikacji (gry) - trzeba poszukać w jej opcjach. ne w kazdej grze sa takie opcje ale zdarzaja sie nie da sie ukryc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Algier Opublikowano 24 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2003 dzieki za porady, spróbuję z plikiem coolbits.reg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Algier Opublikowano 24 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2003 dzieki za porady, spróbuję z plikiem coolbits.regpojawiła się zakładka V-Sync dla Direct3D. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjak Opublikowano 25 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2003 NVIDIA RULES :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...