Skocz do zawartości
zzizzy

Katastrofa samolotu z Prezydentem na pokładzie!

Rekomendowane odpowiedzi

Ironia ON

 

Od poniedzialku polska gospodarka rusza z kopyta!!!

Nie bedzie juz vetowania, sprzeciwow i nieladu

 

Czeka Nas druga Irlandia...

 

 

 

 

A nie sorry

Zaraz znajdzie sie cos innego, co znowu bedzie przeszkadzalo sie ziiscic marzeniom o cudownej Polsce

 

Ironia OFF

 

 

Ten kraj jest porypany, tak jak i wiekszosc obywateli, ktorzy tak samo jak politycy sa jak choragiewki na wietrze.

Co chwila inne zdanie

 

Zawsze cos bedzie niepasowalo, zawsze bedzie sie jeczalo i wytykalo palcem innego

Czy to bogacz, czy polityk, czy zwykly sasiad to zawsze bedzie swinia, kretacz, kapus, ubek, zlodziej i pijak.

A nie daj Boze zeby mial lepiej niz ja...

 

Cala Polska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie pewne jest że była celowo stosowana dezinformacja po katastrofie.

Cztery podejścia do lądowania, potem trzy potem dwa a okazuje się to bzdurą

bo było tylko jedno.

Sam piszesz bzdury. Świadkowie zeznali, że były cztery koła a dziennikarze na bieżąco dorobili teorię o czterech podejściach. Tymczasem samolot tylko krążył wokoło lotniska czekając na poprawę warunków atmosferycznych.

Nie było więc żadnej dezinformacji a już na pewno nie celowej.

 

Krótko mówiąc wszystko dopasowujesz do tezy, którą założyłeś z góry. Logika wymaga pewnych standardów myślenia. Jak ich nie stosujesz to prawdopodobieństwo prawidłowego wyniku zawsze będzie mniejsze od 1.

 

Czyś ty się z choinki urwał?

Bo jest katolem to od razu trzeba się podporządkować? :blink:

 

A Pieronek? Też katolik, ale widać z tych ze zdrowszym rozsądkiem jakoś Dziwisza nie popiera.

 

Pieronka popieram, Dziwisza w tej sprawie nie. Ale nie będę protestował i Pieronek też nie będzie. Zapewniam Cię. Edytowane przez maxymili

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postawię dwa pytania któree wymagają odpowiedzi dla pełnego wyjaśnienia

przyczyn katastrofy samolotu prezydenckiego.

1. Dlaczego na lotnisko nie dostarczono pasującego do samolotu urządzenia

naprowadzającego na pas do lądowania ?

(oczywiście razem z obsługą tego urządzenia)

2 Czy przy poprzednich lądowaniach tego typu samolotów było dostarczone

odpowiednie urządzenie naprowadzające ?

 

A.D.1

Nikt, a tym bardziej Rosjanie nie będą wydawać parę-parędziesiąt mln $$ na ILS w przypadku lotniska które jest wykorzystywane od czasu do czasu przez wojsko i raz na rok przez Polską delegację. Jeśli już rosyjskie samoloty muszą tam lecieć to pewnie lądują tam tylko przy dobre pogodzie nie ryzykują niepotrzebnie.

 

A.D.2

Nie nigdy tego tam nie było, gdyż to nie jest puszka którą można przynieść, ze sobą w plecaku ILS.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiara to tez biznes

 

I to wiekszy, niz nam sie wszystkim zdaje.

 

W sumie nie zdziwilbym sie, gdyby w przeszlosci kazdy kardynal rzadzacy Wawelem ugrywal jakies swoje biznesy (polityczne lub finansowe) przy okazji pochowku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wypraszam sobie nazywania katolików "katolami". Miło by ci było jak bym atestów nazwał w sposób ubliżający ich godności. Czy też inne wyznanie bo nie wiem czy jesteś ateistą wszak.

 

Nie powinieneś się obrażać. Ja rozróżniam dwa pojęcia: katol i katolik. tych drugich szczególnie szanuje za to że żyją w zgodzie ze swoją religią oraz z zachowaniem zdrowego rozsądku i otwartości umysłu... (szkoda tylko że tak ich mało)

EOT. To nie temat o tym.

Edytowane przez JROX
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam piszesz bzdury. Świadkowie zeznali, że były cztery koła a dziennikarze na bieżąco dorobili teorię o czterech podejściach. Tymczasem samolot tylko krążył wokoło lotniska czekając na poprawę warunków atmosferycznych.Nie było więc żadnej dezinformacji a już na pewno nie celowej.Krótko mówiąc wszystko dopasowujesz do tezy, którą założyłeś z góry. Logika wymaga pewnych standardów myślenia. Jak ich nie stosujesz to prawdopodobieństwo prawidłowego wyniku zawsze będzie mniejsze od 1.Pieronka popieram, Dziwisza w tej sprawie nie. Ale nie będę protestował i Pieronek też nie będzie. Zapewniam Cię.

 

Niczego nie dopasowywuję do tezy (nie znasz nawet tezy bo jeszcze jej nie sformułowałem a widzisz dopasowanie)

Tu masz dowód celowej dezinformacji o problemach polskich pilotów z rosyjskim ze stropny człowieka bardzo

dobrze zorientowanego kontrolera lotów Pawła Plusnina:

Rosyjski portal: Załoga samolotu miała problemy z rosyjskim

Teza dotycząca przyczyn katastrofy jaką stawiam to "wadliwe naprowadzenie samolotu na pas startowy"

A.D.1 Nikt, a tym bardziej Rosjanie nie będą wydawać parę-parędziesiąt mln $$ na ILS w przypadku lotniska które jest wykorzystywane od czasu do czasu przez wojsko i raz na rok przez Polską delegację. Jeśli już rosyjskie samoloty muszą tam lecieć to pewnie lądują tam tylko przy dobre pogodzie nie ryzykują niepotrzebnie.A.D.2Nie nigdy tego tam nie było, gdyż to nie jest puszka którą można przynieść, ze sobą w plecaku ILS.

 

Nawet gdyby urządzenie naprowadzajace było wielkie jak ten samolot i kosztowało tyle co ten samolot

to powinno się tam znaleść. Jeśli strona rosyjska nie chciała lub nie mogła tego zrobić to powinna to dostarczyć

polska strona aby zapewnić pasażerom bezpieczeństwo.

Skąd wiesz że nigdy tam nie było takiego urządzenia ?

Możesz nie odpowiadać to jest pytanie retoryczne bo wiedzieć coś takiego może tylko ktoś

z rosyjskich służb kontroli ruchu lub rosyjskich służb bezpieczeństwa ochraniających VIP-ów lądujących na tym lotnisku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niczego nie dopasowywuję do tezy (nie znasz nawet tezy bo jeszcze jej nie sformułowałem a widzisz dopasowanie)

Tu masz dowód celowej dezinformacji o problemach polskich pilotów z rosyjskim ze stropny człowieka bardzo

dobrze zorientowanego kontrolera lotów Pawła Plusnina:

Rosyjski portal: Załoga samolotu miała problemy z rosyjskim

Teza dotycząca przyczyn katastrofy jaką stawiam to "wadliwe naprowadzenie samolotu na pas startowy"

Teza sama w sobie jest możliwa. Nie przeczę. To już było mówione wcześniej z tym naprowadzaniem. Jednak wieża, właściwie barak naprowadzający na pas jednoznacznie zasugerował zmianę lotniska na Mińsk lub Moskwę. Spóźnienie gości w tej sytuacji wyniosło by ok 5 godzin. Kapitan podjął decyzję, aby lądować. Jednak nawet przyjmując twoją tezę za słuszną o czym dowiemy się niebawem po ujawnieniu skrzynek i tak nie stanowi ona winy Rosjan. To że Rosjanie słabo kaman po inglisz to jest oczywiście ich winą bo w lotnictwie obowiązuje angielki, ale pilot słyszał, że nie mówią dobrze i nie rozumieją jeżeli tak było a podobno tak i pomimo to podjął ryzyko.

Nawet gdyby urządzenie naprowadzajace było wielkie jak ten samolot i kosztowało tyle co ten samolot

to powinno się tam znaleść. Jeśli strona rosyjska nie chciała lub nie mogła tego zrobić to powinna to dostarczyć

polska strona aby zapewnić pasażerom bezpieczeństwo.

Skąd wiesz że nigdy tam nie było takiego urządzenia ?

Możesz nie odpowiadać to jest pytanie retoryczne bo wiedzieć coś takiego może tylko ktoś

z rosyjskich służb kontroli ruchu lub rosyjskich służb bezpieczeństwa ochraniających VIP-ów lądujących na tym lotnisku.

Nie ma takich praktyk. Może to być wniosek na przyszłość. Pilot powinien był polecieć do Moskwy aby nie lądować w Mińsku u nieprzyjaźnie nastawionego Łukaszenki. Taki jest wniosek z każdej teorii jaką logicznie można wydedukować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i przecież te przebrzydłe ruskie potrafią chmury przeganiać, a naszemu prezydentowi nie przegonili mgły i to ich wina !!!111!!oneone

 

Dla mnie winni są odpowiedzialni za organizację 'na styk' z 30 min zapasem na przesiadke do aut, bez zadnego marginesu na jakies problemy i ogólny burdel który można było zobaczyć jak mozolnie ustalano kto własciwie był w tym samolocie. Przeciez z taka organozacja to glupia wycieczka szkolnia nie mialaby prawa sie odbyc!

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takich praktyk. Może to być wniosek na przyszłość.

...

 

Skąd wiesz że nie było na tym lotnisku takich praktyk ?

Podaj źródło jeśli to nie jest wymyslanie bajek pod tezę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@^BerZerK^ - prezydent nie miał szczęścia do pracowników organizujących pracę głowy państwa. Dawał posady wedle zasług, a nie umiejętności, jak to zresztą w Polsce często bywa i takie tego efekty. Nie będę teraz wypominał jak wielu wpadek przysporzyli prezydentowi niekompetentni pracownicy kancelarii.

Sam się zajmuję organizowaniem i jak bym tak coś wykonał z takim efektem to poszedł bym się powiesić.

 

Skąd wiesz że nie było na tym lotnisku takich praktyk ?

Podaj źródło jeśli to nie jest wymyslanie bajek pod tezę.

 

Też tak myślę, ze powinni byli zrobić zorganizować, że wcześniej lądują tam spadochroniarze Polscy zdobywają przyczółek, instalują wojskowy sprzęt NATO do naprowadzania samolotów i potem prezydent bezpiecznie ląduje.

I o tym pisałem, że nie praktykuje się takich rozwiązań w stosunkach międzynarodowych.

 

To ty podaj przykład jeżeli uważasz, że tak się zwykle robi bo do czego ja mam dać link jak nie robi się tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet gdyby urządzenie naprowadzajace było wielkie jak ten samolot i kosztowało tyle co ten samolot

to powinno się tam znaleść. Jeśli strona rosyjska nie chciała lub nie mogła tego zrobić to powinna to dostarczyć

polska strona aby zapewnić pasażerom bezpieczeństwo.

Skąd wiesz że nigdy tam nie było takiego urządzenia ?

Możesz nie odpowiadać to jest pytanie retoryczne bo wiedzieć coś takiego może tylko ktoś

z rosyjskich służb kontroli ruchu lub rosyjskich służb bezpieczeństwa ochraniających VIP-ów lądujących na tym lotnisku.

 

To nie jest takie proste jak piszesz, zainstalowanie ILS to nie tylko przeniesienie i instalacja to przedewszystkim koszty idace w miliony dolarow tak jak juz ktos pisal wczsniej. Nie mozesz sobie tak po prostu tega zainstalowac bo do tego sa potrzebne duzo wczsniejsze plany stworzenie approach plates badania topografi terenu, mozliwych interferenci z sygnalem i oczywiscie oblatanie tego uzadzenia itd. Jakby strona poska instalowala ILS wszedzie tam gdzie latal prezydencki tupolev to by nie starczylo kasy w budzecie ministerstwa obrony. Na tym lotnisku nie bylo nawet swiatel podejscia zgodnych ze standartami ICAO, te ktore byly to byly zarowki na kijach powbijanych w ziemie (zdjecia mozna znalesc na forum jakims zagranicznym forum lotniczym). Dodatkowo nie jestem pewny czy wogule to bylo lotnisko podlegajace pod ICAO. Jesli nie bylo to nie obowiazywaly tam zadne standarty typu jezyk angielski itp. Ze zdjecia satelitarnego wynika ze nie nawet pasy nie byly oznaczone numerami a co dopiero ILS. Ale nie musisz mi wierzyc sam zobacz jak wyglada i dziala ILS zanim wyciagniesz wnioski jak wyrzej.

 

Update

jeszce nawt zwykly ILS nie pomogl by w tej konkretnej sytuaci za wiele. Zeby samolot mogl sam sie wyladowac musialobyc zainstalowane ILS CAT III wtedy moze (zalesnie od wyposazenia samolotu) mozna byloby zrobic autoland. Obejzyjcie sobie ten filnik zeby zobaczyc roznice w DH dla roznych rodzajuz podejsc:

 

http://www.youtube.com/watch?v=nNDImUfSN8Q

Edytowane przez _Borys
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postawię dwa pytania któree wymagają odpowiedzi dla pełnego wyjaśnienia przyczyn katastrofy samolotu prezydenckiego.1. Dlaczego na lotnisko nie dostarczono pasującego do samolotu urządzenia naprowadzającego na pas do lądowania ? (oczywiście razem z obsługą tego urządzenia)2 Czy przy poprzednich lądowaniach tego typu samolotów było dostarczone odpowiednie urządzenie naprowadzające ?

 

 

...

To ty podaj przykład jeżeli uważasz, że tak się zwykle robi bo do czego ja mam dać link jak nie robi się tak?

 

Jaki przykład? postawiłem dwa pytania bo nie wiem jaka jest praktyka.

Otrzymałem odpowiedzi bez podania źródła, pierwszą odpowiedź uznałem za wymysł bo autor

wcześniej w tym temacie wpisywał swoje wymysły dlatego postawiłem pytanie określone

jako retoryczne z prośbą o brak odpowiedzi.

W przypadku drugiej odpowiedzi brałem pod uwagę że może być oparta o fakty dlatego spytałem o źródło.

 

To nie jest takie proste jak piszesz, zainstalowanie ILS to nie tylko przeniesienie i instalacja to przedewszystkim koszty idace w miliony dolarow tak jak juz ktos pisal wczsniej. Nie mozesz sobie tak po prostu tega zainstalowac bo do tego sa potrzebne duzo wczsniejsze plany stworzenie approach plates badania topografi terenu, mozliwych interferenci z sygnalem i oczywiscie oblatanie tego uzadzenia itd. Jakby strona poska instalowala ILS wszedzie tam gdzie latal prezydencki tupolev to by nie starczylo kasy w budzecie ministerstwa obrony. Na tym lotnisku nie bylo nawet swiatel podejscia zgodnych ze standartami ICAO, te ktore byly to byly zarowki na kijach powbijanych w ziemie (zdjecia mozna znalesc na forum jakims zagranicznym forum lotniczym). Dodatkowo nie jestem pewny czy wogule to bylo lotnisko podlegajace pod ICAO. Jesli nie bylo to nie obowiazywaly tam zadne standarty typu jezyk angielski itp. Ze zdjecia satelitarnego wynika ze nie nawet pasy nie byly oznaczone numerami a co dopiero ILS. Ale nie musisz mi wierzyc sam zobacz jak wyglada i dziala ILS zanim wyciagniesz wnioski jak wyrzej.Update jeszce nawt zwykly ILS nie pomogl by w tej konkretnej sytuaci za wiele. Zeby samolot mogl sam sie wyladowac musialobyc zainstalowane ILS CAT III wtedy moze (zalesnie od wyposazenia samolotu) mozna byloby zrobic autoland. Obejzyjcie sobie ten filnik zeby zobaczyc roznice w DH dla roznych rodzajuz podejsc:

 

Nie twierdze że to jest proste (nawet mogę przyznać że zupełnie się na tym nie znam)

wiem jednak że jeśli ktoś chciał by zadbać na poważnie o bezpieczeństwo lądowania

samolotu który uległ katastrofie to takie urządzenie naprowadzające powinien zapewnić.

Przkładowo przenośne zainstalowane w śmigłowcu jeśli to jest tak drogie że nie opłaca się

zaintalować na stałe na takim lotnisku.

Znasz się na tyle na tym aby stwierdzić że nie ma takich przenośnych urządzeń

naprowadzających i nie było praktyki ich dostarczania na czas lądowania tego typu samolotu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdze że to jest proste (nawet mogę przyznać że zupełnie się na tym nie znam)

wiem jednak że jeśli ktoś chciał by zadbać na poważnie o bezpieczeństwo lądowania

samolotu który uległ katastrofie to takie urządzenie naprowadzające powinien zapewnić.

Przkładowo przenośne zainstalowane w śmigłowcu jeśli to jest tak drogie że nie opłaca się

zaintalować na stałe na takim lotnisku.

Znasz się na tyle na tym aby stwierdzić że nie ma takich przenośnych urządzeń

naprowadzających i nie było praktyki ich dostarczania na czas lądowania tego typu samolotu?

O czym Ty mówisz? ILS to nie jest coś co można sobie przenoscić to jest cała sieć systemów na lotnisku uwzględniających topografie terenu i wszelkie możliwe warunki na nim występujące.

 

Dodam jeszcze, że nie wszędzie można zainstalować ILS II i III klasy. Teren przed lotniskiem musi być wyrównany i nie mogą być odbijane od niego zakłócenia.

Edytowane przez OCM4n14k
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki przykład? postawiłem dwa pytania bo nie wiem jaka jest praktyka.

Otrzymałem odpowiedzi bez podania źródła, pierwszą odpowiedź uznałem za wymysł bo autor

wcześniej w tym temacie wpisywał swoje wymysły dlatego postawiłem pytanie określone

jako retoryczne z prośbą o brak odpowiedzi.

W przypadku drugiej odpowiedzi brałem pod uwagę że może być oparta o fakty dlatego spytałem o źródło.

 

 

Nie twierdze że to jest proste (nawet mogę przyznać że zupełnie się na tym nie znam)

wiem jednak że jeśli ktoś chciał by zadbać na poważnie o bezpieczeństwo lądowania

samolotu który uległ katastrofie to takie urządzenie naprowadzające powinien zapewnić.

Przkładowo przenośne zainstalowane w śmigłowcu jeśli to jest tak drogie że nie opłaca się

zaintalować na stałe na takim lotnisku.

Znasz się na tyle na tym aby stwierdzić że nie ma takich przenośnych urządzeń

naprowadzających i nie było praktyki ich dostarczania na czas lądowania tego typu samolotu?

 

W poprzednim moim poście wkleiłem linka do tego jak wygląda system ILS jakbyś tylko zechciał spojrzeć zrozumiałbyś dlaczego nie da się tego od tak zainstalować. Wklejam jeszcze raz linka specjalnie dla dwaIP żeby zrozumiał jakie głupoty wypisuje na temat urządzenia naprowadzającego Co to jest i jak działa system ILS
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile kosztuje nowy samolot.

Ciekawe jakie są koszty związane z całym wydarzeniem po stronie Polskiej Rosyjskiej,NATO wszystko od początku do końca.

Pewnie na nowy samolot by nie starczyło ale jest to kosztowna i ogromna operacja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz media nie beda sie czepiac ze rzad chce wydac setki milionow $ na samolot, raz ze jeden mniej i zostal nam juz tylko 1 (wydaje mi sie ze ktos mowil w tv o dwoch rzadowych, teraz zostal jeden), a dwa ze w koncu trzeba cos kupic by zmodernizowac nasza flote, a trzy beda naciski spoleczenstwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdze że to jest proste (nawet mogę przyznać że zupełnie się na tym nie znam)

wiem jednak że jeśli ktoś chciał by zadbać na poważnie o bezpieczeństwo lądowania

samolotu który uległ katastrofie to takie urządzenie naprowadzające powinien zapewnić.

Przkładowo przenośne zainstalowane w śmigłowcu jeśli to jest tak drogie że nie opłaca się

zaintalować na stałe na takim lotnisku.

Znasz się na tyle na tym aby stwierdzić że nie ma takich przenośnych urządzeń

naprowadzających i nie było praktyki ich dostarczania na czas lądowania tego typu samolotu?

 

Rozwiń tezę o instalacji ILS w śmigłowcu, który miałby naprowadzać pod dane lotnisko... twoje wypowiedzi w tym temacie przypominać zaczynają mityczne mondeo 1.8 palące gumy na IV. biegu.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

żeby nie szukać dalej np. dwaIP cały czas miesza każdego członka PO z błotem ...

 

O czym Ty mówisz? ILS to nie jest coś co można sobie przenoscić to jest cała sieć systemów na lotnisku uwzględniających topografie terenu i wszelkie możliwe warunki na nim występujące. Dodam jeszcze, że nie wszędzie można zainstalować ILS II i III klasy. Teren przed lotniskiem musi być wyrównany i nie mogą być odbijane od niego zakłócenia.

 

Postawiłem dwa pytania. Podobno nie ma złych pytań i są tylko złe odpowiedzi.

Powyższa odpowiedź nie wyjaśnia niczego, w szczególności nie daje odpowiedzi na postawione pytania.

Jeśli będę się chciał zapoznać z teorią systemów naprowadzających to skorzystam z odpowiedniej

literatury.

 

W poprzednim moim poście wkleiłem linka do tego jak wygląda system ILS jakbyś tylko zechciał spojrzeć zrozumiałbyś dlaczego nie da się tego od tak zainstalować. Wklejam jeszcze raz linka specjalnie dla dwaIP żeby zrozumiał jakie głupoty wypisuje na temat urządzenia naprowadzającego Co to jest i jak działa system ILS

 

Od momentu w którym przeczytałem fałszywe oskarżenie pod swoim adresem traktuję teksty autora jako dezinformację.

Cytat u góry.

Dlatego prosiłem o brak odpowiedzi na pytanie retoryczne.

Celu mogę się tylko domyślać ale czasu na zaglądanie do linków tracił nie będę.

Podaj źródło tej rewelacji że mieszam wszystkich członków PO z błotem (jestem pewien że to fałsz)

Jeśli nie podasz źródła to nie pozostanie wszystkim czytającym uznać że zamieściłeś

własny wymysł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ku@'/ jak jak czytam dwaip to noz sam sie otwiera.

 

Dwaip, napisz do kancelarii prezydenta dlaczego nie wybudowalismy linii TGV albo maglev do katynia bo (...)

 

Szczyt hipokryzji?

Kiedy przez caly tydzien pacholek rydzyka przychodzi do mojej kolektury grac w lotto i zaczyna psioczyc na polsat ze bedzie wyscig F1 w tv ... xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powyższa odpowiedź nie wyjaśnia niczego, w szczególności nie daje odpowiedzi na postawione pytania.

Jeśli będę się chciał zapoznać z teorią systemów naprowadzających to skorzystam z odpowiedniej

literatury.

Rzecz w tym, ze teoria systemow naprowadzajacych daje odpowiedz na pytanie "dlaczego nie ma przenosnego ILS", tudziez "dlaczego nie da sie go zalozyc na kazde zadanie".

Tylko trzeba zechciec przeczytac podanego linka (ba, nawet czytac nie trzeba, wystarczy zamieszczony w linku obrazek), a nie bic piane bez sensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@dwaIP Ty chyba nie masz pojęcia jak wygląda system ILS, to są stacje, anteny, cała infrastruktura lotniska wszytko musi być zsynchronizowane z pasem, topografią itd, a nie jedna puszka w ciężarówce którą można sobie postawić w godzinę ... znów zaczynasz siać głupie teorie tak jak to robiłeś z palącym gumy mondeo.

Edytowane przez slavOK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Flickr Photo Download: Smolensk, Russia - zdjecie w wysokiej rozdzielczosci

 

@ Post ponizej

 

Genialny, bardzo dojrzaly tekst. Szkoda tylko, ze Ci co w to wierza, wierzyc beda dalej, a beton "antykaczowski" i tak dalej bedzie pokrzykiwal swoje. Wybiorcza juz sobie powoli buduje grunt pod dalsze funkcjonowanie po zalobie. Nie moge sie doczekac artykulu na 10 stron pod tytulem "Ile to wszystko kosztowalo podatnika i kto za to odpowie ??". W koncu oni trzepia ogromna kase na podziale spoleczenstwa i musza zadbac o to, aby ten podzial zostal zachowany. Wczesniej "PiS - PO", teraz "Wawel - Powązki", pozniej "Koszty wazne - koszty niewazne", a stado to kupi...

Edytowane przez DziubekR1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postawiłem dwa pytania. Podobno nie ma złych pytań i są tylko złe odpowiedzi.

Powyższa odpowiedź nie wyjaśnia niczego, w szczególności nie daje odpowiedzi na postawione pytania.

Jeśli będę się chciał zapoznać z teorią systemów naprowadzających to skorzystam z odpowiedniej

literatury.

Ja nie miałem zamiaru odpowiadać na Twoje pytania. Ja po prostu odpowiedziałem na Twoją idiotyczną teorie na temat przenośnego systemu ILS. Prosił bym Ciebie o to, abyś nie siał głupot będąc niedoinformowanym w konkretnym temacie. Twoje durne posty przekroczyły już wszelkie granice. To co robisz jest naprawdę irytujące. Odpowiadasz na czyjeś posty zupełnie bez sensu, ani troche w nich konkretów.

 

PS. Prosił bym moderacje o zrobienie porządku w tym temacie. Dyskusja idzie w złym kierunku.

Edytowane przez OCM4n14k
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...