jonathan Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Ironia ON Od poniedzialku polska gospodarka rusza z kopyta!!! Nie bedzie juz vetowania, sprzeciwow i nieladu Czeka Nas druga Irlandia... A nie sorry Zaraz znajdzie sie cos innego, co znowu bedzie przeszkadzalo sie ziiscic marzeniom o cudownej Polsce Ironia OFF Ten kraj jest porypany, tak jak i wiekszosc obywateli, ktorzy tak samo jak politycy sa jak choragiewki na wietrze. Co chwila inne zdanie Zawsze cos bedzie niepasowalo, zawsze bedzie sie jeczalo i wytykalo palcem innego Czy to bogacz, czy polityk, czy zwykly sasiad to zawsze bedzie swinia, kretacz, kapus, ubek, zlodziej i pijak. A nie daj Boze zeby mial lepiej niz ja... Cala Polska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) Na razie pewne jest że była celowo stosowana dezinformacja po katastrofie. Cztery podejścia do lądowania, potem trzy potem dwa a okazuje się to bzdurą bo było tylko jedno. Sam piszesz bzdury. Świadkowie zeznali, że były cztery koła a dziennikarze na bieżąco dorobili teorię o czterech podejściach. Tymczasem samolot tylko krążył wokoło lotniska czekając na poprawę warunków atmosferycznych. Nie było więc żadnej dezinformacji a już na pewno nie celowej. Krótko mówiąc wszystko dopasowujesz do tezy, którą założyłeś z góry. Logika wymaga pewnych standardów myślenia. Jak ich nie stosujesz to prawdopodobieństwo prawidłowego wyniku zawsze będzie mniejsze od 1. Czyś ty się z choinki urwał? Bo jest katolem to od razu trzeba się podporządkować? :blink: A Pieronek? Też katolik, ale widać z tych ze zdrowszym rozsądkiem jakoś Dziwisza nie popiera. Pieronka popieram, Dziwisza w tej sprawie nie. Ale nie będę protestował i Pieronek też nie będzie. Zapewniam Cię. Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez maxymili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) Postawię dwa pytania któree wymagają odpowiedzi dla pełnego wyjaśnienia przyczyn katastrofy samolotu prezydenckiego. 1. Dlaczego na lotnisko nie dostarczono pasującego do samolotu urządzenia naprowadzającego na pas do lądowania ? (oczywiście razem z obsługą tego urządzenia) 2 Czy przy poprzednich lądowaniach tego typu samolotów było dostarczone odpowiednie urządzenie naprowadzające ? A.D.1 Nikt, a tym bardziej Rosjanie nie będą wydawać parę-parędziesiąt mln $$ na ILS w przypadku lotniska które jest wykorzystywane od czasu do czasu przez wojsko i raz na rok przez Polską delegację. Jeśli już rosyjskie samoloty muszą tam lecieć to pewnie lądują tam tylko przy dobre pogodzie nie ryzykują niepotrzebnie. A.D.2 Nie nigdy tego tam nie było, gdyż to nie jest puszka którą można przynieść, ze sobą w plecaku ILS. Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 I wypraszam sobie nazywania katolików "katolami". Miło by ci było jak bym atestów nazwał w sposób ubliżający ich godności. Czy też inne wyznanie bo nie wiem czy jesteś ateistą wszak. 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 z ruskiego forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 A wiara to tez biznes I to wiekszy, niz nam sie wszystkim zdaje. W sumie nie zdziwilbym sie, gdyby w przeszlosci kazdy kardynal rzadzacy Wawelem ugrywal jakies swoje biznesy (polityczne lub finansowe) przy okazji pochowku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Poliż. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) I wypraszam sobie nazywania katolików "katolami". Miło by ci było jak bym atestów nazwał w sposób ubliżający ich godności. Czy też inne wyznanie bo nie wiem czy jesteś ateistą wszak. Nie powinieneś się obrażać. Ja rozróżniam dwa pojęcia: katol i katolik. tych drugich szczególnie szanuje za to że żyją w zgodzie ze swoją religią oraz z zachowaniem zdrowego rozsądku i otwartości umysłu... (szkoda tylko że tak ich mało) EOT. To nie temat o tym. Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez JROX 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Sam piszesz bzdury. Świadkowie zeznali, że były cztery koła a dziennikarze na bieżąco dorobili teorię o czterech podejściach. Tymczasem samolot tylko krążył wokoło lotniska czekając na poprawę warunków atmosferycznych.Nie było więc żadnej dezinformacji a już na pewno nie celowej.Krótko mówiąc wszystko dopasowujesz do tezy, którą założyłeś z góry. Logika wymaga pewnych standardów myślenia. Jak ich nie stosujesz to prawdopodobieństwo prawidłowego wyniku zawsze będzie mniejsze od 1.Pieronka popieram, Dziwisza w tej sprawie nie. Ale nie będę protestował i Pieronek też nie będzie. Zapewniam Cię. Niczego nie dopasowywuję do tezy (nie znasz nawet tezy bo jeszcze jej nie sformułowałem a widzisz dopasowanie) Tu masz dowód celowej dezinformacji o problemach polskich pilotów z rosyjskim ze stropny człowieka bardzo dobrze zorientowanego kontrolera lotów Pawła Plusnina: Rosyjski portal: Załoga samolotu miała problemy z rosyjskim Teza dotycząca przyczyn katastrofy jaką stawiam to "wadliwe naprowadzenie samolotu na pas startowy" A.D.1 Nikt, a tym bardziej Rosjanie nie będą wydawać parę-parędziesiąt mln $$ na ILS w przypadku lotniska które jest wykorzystywane od czasu do czasu przez wojsko i raz na rok przez Polską delegację. Jeśli już rosyjskie samoloty muszą tam lecieć to pewnie lądują tam tylko przy dobre pogodzie nie ryzykują niepotrzebnie.A.D.2Nie nigdy tego tam nie było, gdyż to nie jest puszka którą można przynieść, ze sobą w plecaku ILS. Nawet gdyby urządzenie naprowadzajace było wielkie jak ten samolot i kosztowało tyle co ten samolot to powinno się tam znaleść. Jeśli strona rosyjska nie chciała lub nie mogła tego zrobić to powinna to dostarczyć polska strona aby zapewnić pasażerom bezpieczeństwo. Skąd wiesz że nigdy tam nie było takiego urządzenia ? Możesz nie odpowiadać to jest pytanie retoryczne bo wiedzieć coś takiego może tylko ktoś z rosyjskich służb kontroli ruchu lub rosyjskich służb bezpieczeństwa ochraniających VIP-ów lądujących na tym lotnisku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Niczego nie dopasowywuję do tezy (nie znasz nawet tezy bo jeszcze jej nie sformułowałem a widzisz dopasowanie) Tu masz dowód celowej dezinformacji o problemach polskich pilotów z rosyjskim ze stropny człowieka bardzo dobrze zorientowanego kontrolera lotów Pawła Plusnina: Rosyjski portal: Załoga samolotu miała problemy z rosyjskim Teza dotycząca przyczyn katastrofy jaką stawiam to "wadliwe naprowadzenie samolotu na pas startowy" Teza sama w sobie jest możliwa. Nie przeczę. To już było mówione wcześniej z tym naprowadzaniem. Jednak wieża, właściwie barak naprowadzający na pas jednoznacznie zasugerował zmianę lotniska na Mińsk lub Moskwę. Spóźnienie gości w tej sytuacji wyniosło by ok 5 godzin. Kapitan podjął decyzję, aby lądować. Jednak nawet przyjmując twoją tezę za słuszną o czym dowiemy się niebawem po ujawnieniu skrzynek i tak nie stanowi ona winy Rosjan. To że Rosjanie słabo kaman po inglisz to jest oczywiście ich winą bo w lotnictwie obowiązuje angielki, ale pilot słyszał, że nie mówią dobrze i nie rozumieją jeżeli tak było a podobno tak i pomimo to podjął ryzyko. Nawet gdyby urządzenie naprowadzajace było wielkie jak ten samolot i kosztowało tyle co ten samolot to powinno się tam znaleść. Jeśli strona rosyjska nie chciała lub nie mogła tego zrobić to powinna to dostarczyć polska strona aby zapewnić pasażerom bezpieczeństwo. Skąd wiesz że nigdy tam nie było takiego urządzenia ? Możesz nie odpowiadać to jest pytanie retoryczne bo wiedzieć coś takiego może tylko ktoś z rosyjskich służb kontroli ruchu lub rosyjskich służb bezpieczeństwa ochraniających VIP-ów lądujących na tym lotnisku. Nie ma takich praktyk. Może to być wniosek na przyszłość. Pilot powinien był polecieć do Moskwy aby nie lądować w Mińsku u nieprzyjaźnie nastawionego Łukaszenki. Taki jest wniosek z każdej teorii jaką logicznie można wydedukować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^BerZerK^ Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 No i przecież te przebrzydłe ruskie potrafią chmury przeganiać, a naszemu prezydentowi nie przegonili mgły i to ich wina !!!111!!oneone Dla mnie winni są odpowiedzialni za organizację 'na styk' z 30 min zapasem na przesiadke do aut, bez zadnego marginesu na jakies problemy i ogólny burdel który można było zobaczyć jak mozolnie ustalano kto własciwie był w tym samolocie. Przeciez z taka organozacja to glupia wycieczka szkolnia nie mialaby prawa sie odbyc! 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Nie ma takich praktyk. Może to być wniosek na przyszłość. ... Skąd wiesz że nie było na tym lotnisku takich praktyk ? Podaj źródło jeśli to nie jest wymyslanie bajek pod tezę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 @^BerZerK^ - prezydent nie miał szczęścia do pracowników organizujących pracę głowy państwa. Dawał posady wedle zasług, a nie umiejętności, jak to zresztą w Polsce często bywa i takie tego efekty. Nie będę teraz wypominał jak wielu wpadek przysporzyli prezydentowi niekompetentni pracownicy kancelarii. Sam się zajmuję organizowaniem i jak bym tak coś wykonał z takim efektem to poszedł bym się powiesić. Skąd wiesz że nie było na tym lotnisku takich praktyk ? Podaj źródło jeśli to nie jest wymyslanie bajek pod tezę. Też tak myślę, ze powinni byli zrobić zorganizować, że wcześniej lądują tam spadochroniarze Polscy zdobywają przyczółek, instalują wojskowy sprzęt NATO do naprowadzania samolotów i potem prezydent bezpiecznie ląduje. I o tym pisałem, że nie praktykuje się takich rozwiązań w stosunkach międzynarodowych. To ty podaj przykład jeżeli uważasz, że tak się zwykle robi bo do czego ja mam dać link jak nie robi się tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Imageshack ssie. Rozszerzenie z .jpg zmieniło się na .jpg.ban :o Fotosik: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Borys Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) Nawet gdyby urządzenie naprowadzajace było wielkie jak ten samolot i kosztowało tyle co ten samolot to powinno się tam znaleść. Jeśli strona rosyjska nie chciała lub nie mogła tego zrobić to powinna to dostarczyć polska strona aby zapewnić pasażerom bezpieczeństwo. Skąd wiesz że nigdy tam nie było takiego urządzenia ? Możesz nie odpowiadać to jest pytanie retoryczne bo wiedzieć coś takiego może tylko ktoś z rosyjskich służb kontroli ruchu lub rosyjskich służb bezpieczeństwa ochraniających VIP-ów lądujących na tym lotnisku. To nie jest takie proste jak piszesz, zainstalowanie ILS to nie tylko przeniesienie i instalacja to przedewszystkim koszty idace w miliony dolarow tak jak juz ktos pisal wczsniej. Nie mozesz sobie tak po prostu tega zainstalowac bo do tego sa potrzebne duzo wczsniejsze plany stworzenie approach plates badania topografi terenu, mozliwych interferenci z sygnalem i oczywiscie oblatanie tego uzadzenia itd. Jakby strona poska instalowala ILS wszedzie tam gdzie latal prezydencki tupolev to by nie starczylo kasy w budzecie ministerstwa obrony. Na tym lotnisku nie bylo nawet swiatel podejscia zgodnych ze standartami ICAO, te ktore byly to byly zarowki na kijach powbijanych w ziemie (zdjecia mozna znalesc na forum jakims zagranicznym forum lotniczym). Dodatkowo nie jestem pewny czy wogule to bylo lotnisko podlegajace pod ICAO. Jesli nie bylo to nie obowiazywaly tam zadne standarty typu jezyk angielski itp. Ze zdjecia satelitarnego wynika ze nie nawet pasy nie byly oznaczone numerami a co dopiero ILS. Ale nie musisz mi wierzyc sam zobacz jak wyglada i dziala ILS zanim wyciagniesz wnioski jak wyrzej. Update jeszce nawt zwykly ILS nie pomogl by w tej konkretnej sytuaci za wiele. Zeby samolot mogl sam sie wyladowac musialobyc zainstalowane ILS CAT III wtedy moze (zalesnie od wyposazenia samolotu) mozna byloby zrobic autoland. Obejzyjcie sobie ten filnik zeby zobaczyc roznice w DH dla roznych rodzajuz podejsc: http://www.youtube.com/watch?v=nNDImUfSN8Q Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez _Borys 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpeg-4 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) Hmm ciekawe : http://www.youtube.com/watch?v=V5i6H38qFoQ Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez mpeg-4 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Postawię dwa pytania któree wymagają odpowiedzi dla pełnego wyjaśnienia przyczyn katastrofy samolotu prezydenckiego.1. Dlaczego na lotnisko nie dostarczono pasującego do samolotu urządzenia naprowadzającego na pas do lądowania ? (oczywiście razem z obsługą tego urządzenia)2 Czy przy poprzednich lądowaniach tego typu samolotów było dostarczone odpowiednie urządzenie naprowadzające ? ... To ty podaj przykład jeżeli uważasz, że tak się zwykle robi bo do czego ja mam dać link jak nie robi się tak? Jaki przykład? postawiłem dwa pytania bo nie wiem jaka jest praktyka. Otrzymałem odpowiedzi bez podania źródła, pierwszą odpowiedź uznałem za wymysł bo autor wcześniej w tym temacie wpisywał swoje wymysły dlatego postawiłem pytanie określone jako retoryczne z prośbą o brak odpowiedzi. W przypadku drugiej odpowiedzi brałem pod uwagę że może być oparta o fakty dlatego spytałem o źródło. To nie jest takie proste jak piszesz, zainstalowanie ILS to nie tylko przeniesienie i instalacja to przedewszystkim koszty idace w miliony dolarow tak jak juz ktos pisal wczsniej. Nie mozesz sobie tak po prostu tega zainstalowac bo do tego sa potrzebne duzo wczsniejsze plany stworzenie approach plates badania topografi terenu, mozliwych interferenci z sygnalem i oczywiscie oblatanie tego uzadzenia itd. Jakby strona poska instalowala ILS wszedzie tam gdzie latal prezydencki tupolev to by nie starczylo kasy w budzecie ministerstwa obrony. Na tym lotnisku nie bylo nawet swiatel podejscia zgodnych ze standartami ICAO, te ktore byly to byly zarowki na kijach powbijanych w ziemie (zdjecia mozna znalesc na forum jakims zagranicznym forum lotniczym). Dodatkowo nie jestem pewny czy wogule to bylo lotnisko podlegajace pod ICAO. Jesli nie bylo to nie obowiazywaly tam zadne standarty typu jezyk angielski itp. Ze zdjecia satelitarnego wynika ze nie nawet pasy nie byly oznaczone numerami a co dopiero ILS. Ale nie musisz mi wierzyc sam zobacz jak wyglada i dziala ILS zanim wyciagniesz wnioski jak wyrzej.Update jeszce nawt zwykly ILS nie pomogl by w tej konkretnej sytuaci za wiele. Zeby samolot mogl sam sie wyladowac musialobyc zainstalowane ILS CAT III wtedy moze (zalesnie od wyposazenia samolotu) mozna byloby zrobic autoland. Obejzyjcie sobie ten filnik zeby zobaczyc roznice w DH dla roznych rodzajuz podejsc: Nie twierdze że to jest proste (nawet mogę przyznać że zupełnie się na tym nie znam) wiem jednak że jeśli ktoś chciał by zadbać na poważnie o bezpieczeństwo lądowania samolotu który uległ katastrofie to takie urządzenie naprowadzające powinien zapewnić. Przkładowo przenośne zainstalowane w śmigłowcu jeśli to jest tak drogie że nie opłaca się zaintalować na stałe na takim lotnisku. Znasz się na tyle na tym aby stwierdzić że nie ma takich przenośnych urządzeń naprowadzających i nie było praktyki ich dostarczania na czas lądowania tego typu samolotu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) Nie twierdze że to jest proste (nawet mogę przyznać że zupełnie się na tym nie znam) wiem jednak że jeśli ktoś chciał by zadbać na poważnie o bezpieczeństwo lądowania samolotu który uległ katastrofie to takie urządzenie naprowadzające powinien zapewnić. Przkładowo przenośne zainstalowane w śmigłowcu jeśli to jest tak drogie że nie opłaca się zaintalować na stałe na takim lotnisku. Znasz się na tyle na tym aby stwierdzić że nie ma takich przenośnych urządzeń naprowadzających i nie było praktyki ich dostarczania na czas lądowania tego typu samolotu? O czym Ty mówisz? ILS to nie jest coś co można sobie przenoscić to jest cała sieć systemów na lotnisku uwzględniających topografie terenu i wszelkie możliwe warunki na nim występujące. Dodam jeszcze, że nie wszędzie można zainstalować ILS II i III klasy. Teren przed lotniskiem musi być wyrównany i nie mogą być odbijane od niego zakłócenia. Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez OCM4n14k 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Jaki przykład? postawiłem dwa pytania bo nie wiem jaka jest praktyka. Otrzymałem odpowiedzi bez podania źródła, pierwszą odpowiedź uznałem za wymysł bo autor wcześniej w tym temacie wpisywał swoje wymysły dlatego postawiłem pytanie określone jako retoryczne z prośbą o brak odpowiedzi. W przypadku drugiej odpowiedzi brałem pod uwagę że może być oparta o fakty dlatego spytałem o źródło. Nie twierdze że to jest proste (nawet mogę przyznać że zupełnie się na tym nie znam) wiem jednak że jeśli ktoś chciał by zadbać na poważnie o bezpieczeństwo lądowania samolotu który uległ katastrofie to takie urządzenie naprowadzające powinien zapewnić. Przkładowo przenośne zainstalowane w śmigłowcu jeśli to jest tak drogie że nie opłaca się zaintalować na stałe na takim lotnisku. Znasz się na tyle na tym aby stwierdzić że nie ma takich przenośnych urządzeń naprowadzających i nie było praktyki ich dostarczania na czas lądowania tego typu samolotu? W poprzednim moim poście wkleiłem linka do tego jak wygląda system ILS jakbyś tylko zechciał spojrzeć zrozumiałbyś dlaczego nie da się tego od tak zainstalować. Wklejam jeszcze raz linka specjalnie dla dwaIP żeby zrozumiał jakie głupoty wypisuje na temat urządzenia naprowadzającego Co to jest i jak działa system ILS 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemn2 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Ciekawe ile kosztuje nowy samolot. Ciekawe jakie są koszty związane z całym wydarzeniem po stronie Polskiej Rosyjskiej,NATO wszystko od początku do końca. Pewnie na nowy samolot by nie starczyło ale jest to kosztowna i ogromna operacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
und3r Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 A propos nowych samolotów to ciekaw jestem, jak tym razem będzie wyglądała sprawa przetargu. Bo coś czuję, że jednak jest w Polsce możliwe przeprowadzenie go szybko i sprawnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Teraz media nie beda sie czepiac ze rzad chce wydac setki milionow $ na samolot, raz ze jeden mniej i zostal nam juz tylko 1 (wydaje mi sie ze ktos mowil w tv o dwoch rzadowych, teraz zostal jeden), a dwa ze w koncu trzeba cos kupic by zmodernizowac nasza flote, a trzy beda naciski spoleczenstwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Nie twierdze że to jest proste (nawet mogę przyznać że zupełnie się na tym nie znam) wiem jednak że jeśli ktoś chciał by zadbać na poważnie o bezpieczeństwo lądowania samolotu który uległ katastrofie to takie urządzenie naprowadzające powinien zapewnić. Przkładowo przenośne zainstalowane w śmigłowcu jeśli to jest tak drogie że nie opłaca się zaintalować na stałe na takim lotnisku. Znasz się na tyle na tym aby stwierdzić że nie ma takich przenośnych urządzeń naprowadzających i nie było praktyki ich dostarczania na czas lądowania tego typu samolotu? Rozwiń tezę o instalacji ILS w śmigłowcu, który miałby naprowadzać pod dane lotnisko... twoje wypowiedzi w tym temacie przypominać zaczynają mityczne mondeo 1.8 palące gumy na IV. biegu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 ... żeby nie szukać dalej np. dwaIP cały czas miesza każdego członka PO z błotem ... O czym Ty mówisz? ILS to nie jest coś co można sobie przenoscić to jest cała sieć systemów na lotnisku uwzględniających topografie terenu i wszelkie możliwe warunki na nim występujące. Dodam jeszcze, że nie wszędzie można zainstalować ILS II i III klasy. Teren przed lotniskiem musi być wyrównany i nie mogą być odbijane od niego zakłócenia. Postawiłem dwa pytania. Podobno nie ma złych pytań i są tylko złe odpowiedzi. Powyższa odpowiedź nie wyjaśnia niczego, w szczególności nie daje odpowiedzi na postawione pytania. Jeśli będę się chciał zapoznać z teorią systemów naprowadzających to skorzystam z odpowiedniej literatury. W poprzednim moim poście wkleiłem linka do tego jak wygląda system ILS jakbyś tylko zechciał spojrzeć zrozumiałbyś dlaczego nie da się tego od tak zainstalować. Wklejam jeszcze raz linka specjalnie dla dwaIP żeby zrozumiał jakie głupoty wypisuje na temat urządzenia naprowadzającego Co to jest i jak działa system ILS Od momentu w którym przeczytałem fałszywe oskarżenie pod swoim adresem traktuję teksty autora jako dezinformację. Cytat u góry. Dlatego prosiłem o brak odpowiedzi na pytanie retoryczne. Celu mogę się tylko domyślać ale czasu na zaglądanie do linków tracił nie będę. Podaj źródło tej rewelacji że mieszam wszystkich członków PO z błotem (jestem pewien że to fałsz) Jeśli nie podasz źródła to nie pozostanie wszystkim czytającym uznać że zamieściłeś własny wymysł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Ku@'/ jak jak czytam dwaip to noz sam sie otwiera. Dwaip, napisz do kancelarii prezydenta dlaczego nie wybudowalismy linii TGV albo maglev do katynia bo (...) Szczyt hipokryzji? Kiedy przez caly tydzien pacholek rydzyka przychodzi do mojej kolektury grac w lotto i zaczyna psioczyc na polsat ze bedzie wyscig F1 w tv ... xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Powyższa odpowiedź nie wyjaśnia niczego, w szczególności nie daje odpowiedzi na postawione pytania. Jeśli będę się chciał zapoznać z teorią systemów naprowadzających to skorzystam z odpowiedniej literatury. Rzecz w tym, ze teoria systemow naprowadzajacych daje odpowiedz na pytanie "dlaczego nie ma przenosnego ILS", tudziez "dlaczego nie da sie go zalozyc na kazde zadanie". Tylko trzeba zechciec przeczytac podanego linka (ba, nawet czytac nie trzeba, wystarczy zamieszczony w linku obrazek), a nie bic piane bez sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) @dwaIP Ty chyba nie masz pojęcia jak wygląda system ILS, to są stacje, anteny, cała infrastruktura lotniska wszytko musi być zsynchronizowane z pasem, topografią itd, a nie jedna puszka w ciężarówce którą można sobie postawić w godzinę ... znów zaczynasz siać głupie teorie tak jak to robiłeś z palącym gumy mondeo. Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez slavOK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) Flickr Photo Download: Smolensk, Russia - zdjecie w wysokiej rozdzielczosci @ Post ponizej Genialny, bardzo dojrzaly tekst. Szkoda tylko, ze Ci co w to wierza, wierzyc beda dalej, a beton "antykaczowski" i tak dalej bedzie pokrzykiwal swoje. Wybiorcza juz sobie powoli buduje grunt pod dalsze funkcjonowanie po zalobie. Nie moge sie doczekac artykulu na 10 stron pod tytulem "Ile to wszystko kosztowalo podatnika i kto za to odpowie ??". W koncu oni trzepia ogromna kase na podziale spoleczenstwa i musza zadbac o to, aby ten podzial zostal zachowany. Wczesniej "PiS - PO", teraz "Wawel - Powązki", pozniej "Koszty wazne - koszty niewazne", a stado to kupi... Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez DziubekR1 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrytywebmajster Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Wykop.pl - Zobacz: Koniec kaczyzmu - wiwat demokracja, wiwat Zachód! Warto przeczytac. Moze teraz ktos zrozumie czemu JP nie obrazi sie majac po sasiedzku LK na Wawelu... 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) Postawiłem dwa pytania. Podobno nie ma złych pytań i są tylko złe odpowiedzi. Powyższa odpowiedź nie wyjaśnia niczego, w szczególności nie daje odpowiedzi na postawione pytania. Jeśli będę się chciał zapoznać z teorią systemów naprowadzających to skorzystam z odpowiedniej literatury. Ja nie miałem zamiaru odpowiadać na Twoje pytania. Ja po prostu odpowiedziałem na Twoją idiotyczną teorie na temat przenośnego systemu ILS. Prosił bym Ciebie o to, abyś nie siał głupot będąc niedoinformowanym w konkretnym temacie. Twoje durne posty przekroczyły już wszelkie granice. To co robisz jest naprawdę irytujące. Odpowiadasz na czyjeś posty zupełnie bez sensu, ani troche w nich konkretów. PS. Prosił bym moderacje o zrobienie porządku w tym temacie. Dyskusja idzie w złym kierunku. Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez OCM4n14k 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...