Skocz do zawartości
ath

Bulletstorm

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika

 

Akcja gry osadzona jest w XXVI wieku. Jedną z największych potęg w galaktyce jest Konfederacja Planet, której przewodzi charyzmatyczny generał Serrano. Pomyślność jego imperium gwarantuje działalność elitarnego oddziału Dead Echo. Gracze wcielą się w Graysona Hunta - jednego z najlepszych żołnierzy należących do tego oddziału. Gdy rozpoczyna się gra, Grayson wraz z kilkoma kompanami dostaje zadanie wyeliminowania mężczyzny, który rzekomo odpowiadać ma za śmierć tysięcy ludzi. W trakcie misji wydarza się coś nieoczekiwanego i generał Serrano ujawnia swoją mroczną stronę. Grayson uświadamia sobie, że mężczyzna, którego miał zabić jest w rzeczywistości niewinny i odmawia wykonania rozkazu. Tak zaczyna się życie naszego bohatera, jako wroga publicznego numer jeden w całej galaktyce.

 

Akcja przeskakuje o dziesięć lat naprzód i Grayson z gładko ogolonego komandosa przeistacza się w niestroniącego od alkoholu pirata, którego jedynym kompanem jest cyborg Ishi Sato. Pewnego dnia ich statek natyka się na podległy Serrano potężny krążownik. Jako, że nasz bohater jest mocno wstawiony postawia zaatakować. Skutek tego jest taki, że oba statki spadają na powierzchnię pobliskiej planety nazwanej Stygia. Grayson i Ishi szybko odkrywają, że Stygia była dawniej luksusowym centrum rozrywki, taką przyszłościowa wersją Las Vegas. Zarządcy opuścili jej powierzchnię wiele lat temu, oddając ją we władanie zmutowanym rośliny. Zamieszkali tu ludzie podzielili się na wiele dzikich plemion, niestroniących od przemocy, a nawet kanibalizmu. Sam Grayson ma być bardzo barwną postacią. Twórcy nie chcieli kolejnego niemego bohatera, jakich pełno w dzisiejszych strzelankach. Dlatego podczas całej gry nasz heros będzie żywo komentował najnowsze wydarzenia.

 

Dołączona grafika

 

Bulletstorm wyposażono w efektowny system walki wręcz. Będziemy mogli wrogom przywalić kopniakiem lub wślizgiem walnąć ich po nogach. Najciekawiej jednak prezentuje się energetyczny bat. Dzięki niemu możemy złapać i przyciągnąć wroga, odrzucić go do tyłu, a nawet podrzucić w powietrze. Podczas gry za wykańczanie nieprzyjaciół otrzymywać będziemy punkty, których ilość zależeć ma od stylu, w jakim dokonaliśmy mordu. Przykładowo, za zwykle zabicie wroga otrzymamy premię +10, zdjęcie kogoś strzałem w głowę da nam już +50. Jeśli dołączymy to tego kreatywne wykorzystanie bata końcowy wynik ulegnie jeszcze dodatkowemu zwiększeniu. Zarobione punkty wydawać będziemy na modernizację broni. W taki to sposób karabin zyska możliwość wystrzelenia stu naboi na raz, co większości wrogów zerwie całe mięso z kości, zostawiając jedynie parujący szkielet. Ulepszony bat potrafi natomiast uderzyć o ziemie z taką siłą, że podrywa kilku wrogów w górę, pozwalając nam spokojnie zdjąć ich jednego po drugim, gdy tak sobie bezbronnie szybują w powietrzu.

 

Bulletstorm posiadać ma oczywiście rozbudowany tryb multiplayer, ale o dziwo nie pojawi się tryb kooperacyjny. Adrian Chmielarz tłumaczył, że umieszczenie go byłoby trudne i niepraktyczne. W jednej z pokazywanych scen nagle pojawiła się olbrzymia krwiożercza roślina i połknęła Ishiego. Zadaniem Graysona było oczywiście udanie się do gniazda potwora i uratowanie naszego kompana nim zostanie strawiony. Ciężko byłoby oczekiwać, by jakikolwiek gracz miał ochotę przez pół godziny siedzieć biernie w brzuchu morderczej rośliny. Ciekawie wyglądać ma też kwestia Osiągnięć. Zamiast wymieniać sposoby ich uzyskania w oddzielnym menu, zostaną one ściśle zintegrowane z samą rozgrywką. Przykładowo, jeśli dane Osiągnięcie wymaga od nas wykorzystania konkretnej broni, to odpowiednie instrukcje(jak np. „wywołaj u wroga atak serca") pojawią się dopiero gdy zdobędziemy potrzebne narzędzie mordu.

 

Dołączona grafika

 

 

Jako ciekawostkę na koniec warto wspomnieć, że Epic Games było tak zachwycone pierwszą wczesną prezentacją tej gry, że od razu postanowiono polską firmę najzwyczajniej kupić. Nie dziwi zatem, że gra hulać ma na najnowszej wersji Unreal Engine 3.0. Za opracowanie fabuły odpowiada Rick Remeder - doświadczony twórca komiksów, który współpracował z Electronic Arts także przy Dead Space. Bulletstorm ukaże się na Xboksa 360, PlayStation 3 oraz PC. wydawcą będzie Electronic Arts, a premiera planowana jest na 2011 rok.

 

Wysyp informacji o Bulletstorm - nowej produkcji twórców Painkillera | Wiadomość 2010-04-10 15:29:34 | GRY-OnLine

 

Zapowiada się fajnie, no i made in Poland. :D

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezbyt ambitnie. 100 i jeden sposobów na mord nie jest bynajmniej wystarczającym argumentem, aby mnie przekonać. Im wymyślniejszą śmierć sprawimy, tym więcej punktów otrzymamy? Wpadłbym w przesadę, mówiąc, że to absurd, ale chyba zmierzamy w nieodpowiednim kierunku. To jest zwyczajnie nudne. W takim Rise of the Triad można było pokiwać głową w geście uznania nad ludicrous gibsami, jednak to był dodatek, a nie główny aspekt gry.

Edytowane przez Vennor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra ma być typowym odmóżdżaczem więc nie widzę czemu miałbyś oczekiwać czegoś innego. Przynajmniej będzie warto trochę pokombinować a nie ciągle na Rambo ;) Poza tym taki to już urok zapowiedzi że eksponują zazwyczaj wybraną cechę gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra ma być typowym odmóżdżaczem (...)

 

Właśnie dlatego napisałem, że zmierzamy w nieodpowiednim kierunku. My - konsumenci. Bo to popyt wywołuje podaż. Gdyby nie było wzięcia na takie gry, to oczywista, że nikt by ich nie robił. W latach 90., kiedy FPS-y były świeże i chrupiące, zachwycaliśmy się tymi nowatorskimi tworami, które rzucały nowe światło na przemysł gier komputerowych. Ja byłem wtedy bardzo młody, więc nie chcę filozofować, ale myślę, że nie pomylę się srogo, stwierdzając, że oczekiwania były inne aniżeli dziś. Chcieliśmy sobie po prostu postrzelać, a głęboka fabuła nie była dobrze odbierana, czego przykładem jest hybrydowy Strife. Ja uwielbiałem na przykład Quake'a. Wciąż w niego gram i delektuję się nim do dziś. Nie opowiada frapującej historii, ale ma przede wszystkim przytłaczający klimat, świetnie zaprojektowane poziomy, nie nudzi się i ma przyjemną grafikę (tak!). A co ma, sądząc po trailerze, Bulletstorm? Przeciętną grafikę i wyszukany system śmierci. Obawiam się, że gdzieś tam po drodze zapomnieliśmy o postępie. Żeby nie wyszło, że tylko narzekam, dodam, że o postępie niewątpliwie nie zapomnieli twórcy gry Portal.

 

Jeśli natomiast chodzi o gry proste, wymagające zręczności, to jestem za Super Mario Bros. I takie gry też się nadal robi! Na Wii - New Super Mario Bros. czy Super Mario Galaxy. Albo gry indie na PC - choćby I wanna be the guy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy mówimy o tej grze, ogólnie o FTP czy o całości gier?

 

Takie gry jak ta są potrzebne żeby móc się wyżyć/zrelaksować/itp po cieżkim dniu pracy/nauki/itd. W nich jest ważna zabawa. Innym razem człowiek ma ochotę na coś bardziej wyszukanego/wymagającego, na chwilę refleksji i wybiera inną grę.

Dla mnie przedstawicielami pierwszej grupy są wszelkie gry deathmatch jak Quake czy UT ale też gry jak tytułowa czy Borderlands. Do drugiej natomiast należą między innymi DeusEx, System Shock 1/2, Bioshock 1/2 które mogą wywołać u człowieka kilka filozoficznych pytań.

 

Jeśli zaś chodzi o całość to ... jest źle i coraz gorzej. Koncerny rozrywki elektronicznej produkują coraz gorszą papkę i nic nie wskazuje żeby ten trend miał się zatrzymać i cofnąć. Moją nadzieję podtrzymuje jedynie wiara w małe studia które znajdą niszę w postaci gier dla wymagających graczy które może będą na tańszym silniku poprzedniej generacji ale za to będą miały to coś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie gry jak ta są potrzebne żeby móc się wyżyć/zrelaksować/itp po cieżkim dniu pracy/nauki/itd. W nich jest ważna zabawa. Innym razem człowiek ma ochotę na coś bardziej wyszukanego/wymagającego, na chwilę refleksji i wybiera inną grę.

 

Masz rację. Temu nie przeczę. Tylko dlaczego mielibyśmy relaksować się, obserwując szczegółowo rozczłonkowywane tabuny ludzi? To jest płytka zabawa. O ile w ogóle. Właściwie nie mam nic przeciwko drastycznym elementom w grach, dopóki całość coś sobą reprezentuje. W każdym razie jednak - jak już zaznaczyłem - relaksować wolę się przy tych utrzymanych w nieco innej konwencji. Gdyby tylko People Can Fly zaserwowało coś innego, coś nowego, coś atrakcyjnego... A w takiego Bulletstorma, jakiego prezentuje trailer, nie mam zamiaru grać.

 

Jeśli zaś chodzi o całość to ... jest źle i coraz gorzej. Koncerny rozrywki elektronicznej produkują coraz gorszą papkę i nic nie wskazuje żeby ten trend miał się zatrzymać i cofnąć. Moją nadzieję podtrzymuje jedynie wiara w małe studia które znajdą niszę w postaci gier dla wymagających graczy które może będą na tańszym silniku poprzedniej generacji ale za to będą miały to coś.

 

Popieram!
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz rację. Temu nie przeczę. Tylko dlaczego mielibyśmy relaksować się, obserwując szczegółowo rozczłonkowywane tabuny ludzi? To jest płytka zabawa. O ile w ogóle. Właściwie nie mam nic przeciwko drastycznym elementom w grach, dopóki całość coś sobą reprezentuje. W każdym razie jednak - jak już zaznaczyłem - relaksować wolę się przy tych utrzymanych w nieco innej konwencji. Gdyby tylko People Can Fly zaserwowało coś innego, coś nowego, coś atrakcyjnego... A w takiego Bulletstorma, jakiego prezentuje trailer, nie mam zamiaru grać.

 

Ależ ględzisz, nikt ci nie każe w to grać, jest mnóstwo innych ambitniejszych tytułów. Mnie tytuł zainteresował, bo czasem lubię pograć w fajną sieczkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ależ ględzisz, nikt ci nie każe w to grać (...)

 

Proszę nie obniżać poziomu dyskusji dziecinnymi argumentami. Wystawianie opinii - przychylnych czy nie - to naturalna kolej rzeczy. To zresztą jedna z przyczyn, dla których istnieją takie miejsca jak fora. Ponadto w interesie twórców leży, abym - jako gracz - czuł się zobowiązany zagrać w ich dzieło. A jeśli się nie czuję, to ich strata.
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę nie obniżać poziomu dyskusji dziecinnymi argumentami. Wystawianie opinii - przychylnych czy nie - to naturalna kolej rzeczy. To zresztą jedna z przyczyn, dla których istnieją takie miejsca jak fora. Ponadto w interesie twórców leży, abym - jako gracz - czuł się zobowiązany zagrać w ich dzieło. A jeśli się nie czuję, to ich strata.

 

Nie, w interesie twórców jest trafić w gusta jak największej liczby osób, niekoniecznie w twój. Jeśli ty się nie czujesz zobowiązany w to zagrać, to może się to obrócić w ich zysk, ponieważ robiąc grę pod wymagania takie jak twoje, mogliby stracić więcej klientów.

Są różne gry, ambitne, mniej ambitne i nieambitne, każdy rodzaj ma swój target, który je kupuje. Nie możesz zakazać robienia bezmózgich strzelanek bo takie jest twoje widzimisię. Graj w to co ci pasuje, ale nie biadol, że gra jest zła bo polega tylko na strzelaniu itp. Jest wiele gier bardzo prostych, niewymagająych myślenia, które są świetne. Nawet bezmózga strzelanka może być grą bardzo dobrą, np. Painkiller.

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, w interesie twórców jest trafić w gusta jak największej liczby osób, niekoniecznie w twój.

 

A jak wiemy: x+1 to więcej niż x. Więc gdyby trafili zarówno w gusta większości, jak i takie jak moje - zyskaliby jeszcze więcej.

 

Nie możesz zakazać robienia bezmózgich strzelanek bo takie jest twoje widzimisię.

 

Ja nie wysunąłem takiego postulatu.

 

Graj w to co ci pasuje, ale nie biadol, że gra jest zła bo polega tylko na strzelaniu itp.

 

I owszem, gram. Bo któż postępuje na przekór sobie bez powodu? Tyle że ja nie biadolę. Zwyczajnie wyrażam swój osąd w miejscu do tego przeznaczonym. Ty natomiast szukasz zaczepki, marnując przy tym czas tak mój, jak i swój.

 

Jest wiele gier bardzo prostych, niewymagająych myślenia, które są świetne.

 

Nie możesz być bliższy prawdy. Ja także o tym pisałem. Vide poprzednie posty.

 

Oczywistym jest, że reprezentujemy inne wymagania. Tobie Bulletstorm się podoba, mnie przeciwnie. Zatem o co ta waśń? O niczym zwykłem rozmawiać tylko z bliskimi, więc zakończmy to.

Edytowane przez Vennor
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek PORAŻKA. Głąby od testów nie raczyły sprawdzić instalera - setup pierdzieli coś ze ścieżkami od skrótu i nie da się aktywować gry. Pisze corrupted file i idź się człowieku bujaj na drzewo :( ... Rozwiązaniem jest ręcznie odpalenie pliku zdp.exe w katalogu z grą. Ale zanim na to człowiek wpadnie to straci pół godziny na reinstalację co oczywiście proponuje aktywator. Brawo, tak dać d*** na wejściu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Z tego co mój znajomy pisał, to gra nie ma w praktyce żadnych zabezpieczeń, wpisywanie seriala można pominąć (także w LIVE), a plik exe także nie jest zabezpieczony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Giera na GTX 295 w 1680x1050 Full AA/AN x4/x4 wyciąga... 15-10 FPS :D SLI widać nie chwyta. Za to na GTX 580 śmiga jak ta lala :>

 

na 6950@6970 smiga w 1650 na maxa bez aa.. ale jest denerwujacy bug przy post processing na high bo tylko polowa ekranu ma efekty a druga nie (i to po skosie) ... Edytowane przez Chaos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisalem co zrobic na innym forum aby gierka smigala bez "zająknięcia" gdyz te forum zrobilo się "martwe"

 

Dla wszyskich co maja problemy z grą - cienie , textury , freezy itd mozna tego wiele wymieniac wystarczy podmienic ten plik do Bulletstorm\StormGame\Config

Mój odnośnik

 

dla tych co graja w 1680x1050

dodajcie nowa rozdzielczosc 1680x1048

 

mi po tych zabiegach z aax8 i all na maxa gra nie schodzi ponizej 60 fps , przedtem byla tragedia z teksturami cieniami itd a bez aa gra chodzila 30 fps no i wkoncu zaczela wygladac kolorowo jak na screenach

 

 

ps zapomnialem dopisac skasujcie najlepiej wszystko w Documents\My Games\BulletStorm\StormGame\config

i dopiero odpalcie gre

Edytowane przez alient

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko lepiej by było jakbyś przekopiował swoje informacje z tematu na forum bulletstorma do tego tematu tutaj na purepc, bo nie chce mi się rejestrować na n-tym forum tylko po to żeby przeczytać informacje co do których użyteczności raczej pewny nie jestem.

 

P.S.

Grę przeszedłem na normalu w około 9h oglądając te wszystkie filmiki itp bzdety. Za drugim podejściem czas przechodzenia pewnie spadnie mi o 1/4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisalem co zrobic na innym forum aby gierka smigala bez "zająknięcia" gdyz te forum zrobilo się "martwe"

 

No tak, cóż za dyskretna reklama innego jakże 'żywego” forum – z pewnością będzie również „żywe” dwa miesiące po premierze BS :> Szkoda, ale raczej w tym szczytnym celu się tam nie zarejestruje. A swoją drogą, gra wcale źle nie wygląda na fullu AA/AN, poza tym to 'tylko” UE i nikt chyba nie spodziewał się cudów. NA GOL niejaki Henzetai podał kilka tłików do BS:

 

Niestety wielu graczy ma problem z grafiką w Bulletstormie. Na forum gry i Epic Games ludzie się żalą na bugi w grze. Taki pech, ze ja też należę do tych, którzy mają kłopoty z grafiką - dziwne linie na teksturach, zanikanie postaci, słaba rozdzielczość niektórych tekstur, dziwaczna niebieska mgła i inne "bajery".

 

Z innych błędów ludzie skarżą się na problemy z GMFL i PhysX.

 

Nie ma żadnej oficjalnej odpowiedzi "od tych z góry", ale gracze radzą sobie sami. Z tego co udało mi się wyszukać po forach w

 

kwestii grafiki można zrobić tak:

 

1. Pobawić się ustawieniami w Catalyst Control Center lub Nvidia Control Panel. Ustawiamy wszystko co związane z grafiką na maksa.

 

2. Otworzyć \Bulletstorm\Engine\Config i znaleźć plik o nazwie BaseEngine.ini. Znajdujemy linię "bUseMaxQualityMode=False" i

 

zmieniamy na "bUseMaxQualityMode=True".

Z tym wiążą się niestety dwa problemy - po primo nie usprawni to stabilności gry. Procesor będzie niemal zabijany a gra będzie

 

lagować, albo się wysypywać. Kolejny problem to taki, że u niektórych plik BaseEngine.ini jest zaszyfrowany i po jego otworzeniu

 

widać "chińskie krzaczki". W sieci krąży już coś co nazwali BaseEngineINIeditor i pozwala na odszyfrowanie tego pliku.

 

3. Wielu osobom pomógł sposób opisany przez użytkownika ButterDick. Zaleca on znaleźć DefaultCompat.ini w Moich Dokumentach, i

 

zrobic kopię bezpieczeńśtwa. Następnie na jego miejsce wkleić plik z tego linka

 

http://www.megaupload.com/?d=ZZS1K1GS

 

Następnie znajdujemy pliki StormCompat.ini i StormEngine.ini w Documents\My Games\BulletStorm\StormGame\Config\ , usuwamy je.

Według wypowiedzi u niektórych to działa i nie powoduje takich lagów i spadku wydajności jak zmiany w pliku BaseEngine.ini. Z tego

 

co dodał ButterDick sposób ten działa na odszyfrowanym pliku, który mozna pobrać stąd

 

http://www.megaupload.com/?d=6KKC97RN

 

Jeśli wystąpią jakieś problemy np. gra nie będzie się wogólę włączać, lub crashować trzeba przywrócić pliki StormCompat.ini i

 

StormEngine.ini na swoje miejsce.

 

Nietety nie testowałem jeszcze żadnego z tych sposóbów bo jestem w pracy :P Pisze po a nuż komuś pomoże któryś z tych sposobów.

 

 

W każdym bądz razie - ja osobiście radzę jednak czekać na patcha, choć biorąc pod uwagę zainteresowanie producenta (jedna enigmatyczna odopowiedź "We'll take a look at this, and don't be hatin." i nic nie dająca porada żeby zaktualizowac sterowniki) pewnie poczekamy trochę długo. I naszła mnie teraz taka myśl genialna - nie kupować gry w pre-orderze, kiedy nie ma cholernego dema na PC...

wątek: Bulletstorm - problem z grafika?

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, cóż za dyskretna reklama innego jakże 'żywego” forum – z pewnością będzie również „żywe” dwa miesiące po premierze BS :> Szkoda, ale raczej w tym szczytnym celu się tam nie zarejestruje. A swoją drogą, gra wcale źle nie wygląda na fullu AA/AN, poza tym to 'tylko” UE i nikt chyba nie spodziewał się cudów. NA GOL niejaki Henzetai podał kilka tłików do BS:

 

Zobacz moja date rejestracji na tym forum i nie pisz tu bzdur

na forum co podalem linka jest ten plik dzieki ktoremu wkoncu przeszedlem ta gre full detale 60 fps

 

ps. to co zapodales w niczym nie pomaga dalej sa problemy z texturami itd 10 razy innstalowalem ta gre i bawilem sie BaseEngine.ini na wszytkie sposoby od premiery do wczoraj az wkoncu dorwalem ten plik

Dalem posta na tym forum aby pomoc

No i dzieki takim zarozumialcom jak ty te forum umiera na tym forum 1 strona o grze na drugim (napewno tobie znanym) 24 strony o czyms to swiadczy

dodam ten ze tam zarejstrowalem sie prawie 5 lat pozniej niz tutaj

pozdrawiam

Edytowane przez alient

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz moja date rejestracji na tym forum i nie pisz tu bzdur

 

I cóż to zmienia? Zamiast na datę rejestracji mógłbym zerknąć na liczbę postów, skoro chcesz się licytować, ale nie ma chyba na co patrzeć :> Zresztą, darujmy sobie tego typu wywody pt. „kto ma dłuższego” ;]

 

No i dzieki takim zarozumialcom jak ty te forum umiera na tym forum 1 strona o grze na drugim (napewno tobie znanym) 24 strony o czyms to swiadczy

 

Głównie o laniu wody, skoro polska premiera była dopiero wczoraj? No, chyba że gros użytkowników tamtego forum mieszka za granica - to zwracam honor. Wybacz, ale rady w stylu „zarejestruj się tam i siam, a zobaczysz cuda”, trochę mnie nie przekonują. Równie dobrze mogłeś podać link do tego pliku i to byłoby rzeczywiście użyteczne - choć i cynk może się komuś zdeterminowanemu przydać.

 

O forum się nie martw, bo o jego kondycji nie świadczą posty dzieci, które piszą elaboraty na podstawie trzech screenów i oceniają czy gra jest „Cool” lub „fe”.

 

ps. to co zapodales w niczym nie pomaga dalej sa problemy z texturami itd 10 razy innstalowalem ta gre i bawilem sie BaseEngine.ini na wszytkie sposoby od premiery do wczoraj az wkoncu dorwalem ten plik

 

Nie twierdzę, że tak jest, skoro to tylko pomysły innych ludzi które mogą, choć nie muszą pomóc. Osobiście sprawdzałem, że gra na SLI po prostu się dławi. Zabawa w NVidia Inspector nic nie daje - nawet profil pod Bulletstorm jest bezużyteczny. Osoby z CF/SLI muszę chyba czekać na patch lub nowe stery. Tyle ode mnie. Edytowane przez Caleb
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...