Lucassith Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam Mam pytanie do nabywców słuchawek Razer Carcharias... Dzisiaj oddałem je do serwisu (nie działały od ok. roku ale jakoś dało się kabel ustawić tak, że wszystko było w porządku). Niestety dziś ostatni kabelek się urwał i słuchawki milczą. Więc poszedłem do mojego wręcz "ukochanego" serwisu aby je oddać, a Pan z tamtejszego serwisu odpowiada, że miał sytuacje z myszką (firmy Razer), gdy już raz wysłał bez karty gwarancyjnej i nie przyjęli. Ja oczywiście takiej karty gwarancyjnej nie posiadam i w związku z tym mam pytanie do posiadaczy Carcharias'ów, czy ta karta gwarancyjna istnieje... Mam kartonowe pudełeczko które było na opakowaniu za słuchawkami ale tam znajduje się: Reklama innych produktów, Instrukcja obsługi, Karta "autentyczności i 2x naklejki... Posiadam dokładnie to: http://www.hardwarelogic.com/articles/reviews/misc/Razer_Carcharias_Gaming_Headset/Contents.jpg Edytowane 12 Kwietnia 2010 przez Lucassith Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...