kargs Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 Witam Moze ktos mi powiedziec do ilu moge podkrecic mojego starego cel. 400mhz na starej plyci glownej? Powiem ze w biosie da sie max. na 500mhz a w zworkach na plycie jest juz ustawiony mnoznik x6 i to jest max tej plyty :( Pytam bo jestem zielony w podkrecaniu a chcialbym nauczyc sie tego na starym sprzecie :). Moze ktos napisac jak go jeszcze moge podkrecic? Acha i czy przy 500mhz nie bedzie za goraco? (zobaczylem coolerek jakis maly, stary to nie wiem czy wystaczy) Wiem ze zaraz odpiszecie ze jest juz o tym 100 topicow ale ja chce zebyscie cos napisali :) pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 Wiec cos napisze, BYLO !!!! :) Primo mnoznika nie zmienisz w CELERONIE !!!! BYLO !!! :) Secundo primo :wink: na wiecej nie masz co liczyc bez zmiany napiecia i zarzucenia lepszego coolera. BYLO !!!! :) Pozdro Dexter Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAHAWK Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 Mi się udało podkręcić celerona 400 na 600 ustawiłem magistrale na 100mhz potem ustawiłem magistrale na 112 i .... przejściówka poszła się jebać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jump3r Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 1) Szukaj 2)www.overclockers.com Amen. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KGB Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 na 500 moze podkrecisz ustawiajac szyna fsb83 kumpel tak mial na zwyklym wiatraku i chodzilo,ale moja rada to zmienic wiatrak,tanie juz sa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...