Skocz do zawartości
muken

SS Kinzu vs. IO 1.1 Zowie Gear

Rekomendowane odpowiedzi

kupiłem kinzu i jestem w pełni zadowolony.Po 1.PRECYZJA 2.Ergonomia 3.Pamięć wewnętrzna 4.Komfortowy kształt i super pokrycie(lepsze od deathaddera bo na całej myszce i milsza w dotyku)

Więc jeśli ktoś nie ma BARDZO dużej łapy to niech bierze kinzu , bo uważam że jest najlepsza w swojej klasie.

 

Mój Razer Copperhead wyzionął ducha, więc po przeanalizowaniu lektur myszkowych skłoniłem się na zakup KINZU.

Jestem bardzo zadowolony z zakupu min. poprzez ww. cechy :)

Podpisuję się wszystkimi kończynami pod tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

natomiast IMO czy też zowie to sprawdzone konstrukcje i mimo niskiego cpi jak i wstecznej akceleracji cieszą się niezwykła popularnością wśród graczy

 

osobiście znam kilku graczy, którzy wrócili do swoich poprzednich myszek po przygodzie z kinzu i xai, były to osoby preferujące low lub mid sens 25cm-> gdzie w obu myszkach widać na przemian negatywną lub pozytywną akcelerację, dodatkowo narzekali oni na dziwne zachowanie myszek w przypadku lekko zakurzonej powierzchni podkładki

Sorry że odkopuję.

 

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że CS ma źle napisaną obsługę myszy, sama gra powoduje akcelerację negatywną. CS faworyzuje myszki z niskim DPI, żeby nie mieć problemów trzeba też mieć stałe, wysokie FPS i najlepiej ustawioną niską czułość. Co ciekawe efekt w mniejszym stopniu występuje na wysokich rozdzielczościach ale jak na ironię wymagają one wyższego DPI i koło się zamyka. Z tego powodu CS 1.6 niespecjalnie nadaje się do testowania akceleracji w myszkach.

Edytowane przez Glymbol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Glymbol, jeśli Twoja wypowiedz w całości referuje do moich słów to:

 

XAI i Kinuz mają dziwną pozytywną i negatywną akceleracje nawet jeśli grasz w QL na RAW input (in_mouse 2)

 

co do negatywnej akceleracji, o której piszesz, jest ona wynikiem używania in_mouse -1 który skaluje ruch kursora do rozdzielczości ekranu i nie jest to wina gry tylko sposób w jaki działa Windows

 

ale niestety niektóre myszki nawet w in_mouse 1 (direc input buffered, który usuwa negatywną akcelerację) wykazują negatywną akcelerację są to np: WMO IMO IE X748 itd...

 

grając na in_mouse -1 można pozbyć się negatywnej akceleracji jeśli przytniemy ilość wysyłanych informacji poprzez np senstitivity ale zmianę CPI myszki poniżej ok. 450cpi

 

jeśli nie to można przecież grać na in_mouse 1 w którym negatywna akceleracja nie występuje...

Edytowane przez aux

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W QL prawie nie gram. Ta gra jest dobrze zrobiona, bo jest możliwość zmiany metody obsługi myszki na taką, gdzie nie ma sztucznych ograniczeń. Niestety w CS tak nie jest, dlatego uważam, że jest źle napisana. Cytowałem Twojego posta, bo na początku tematu była mowa o CS1.6 i nie wiedziałem o jakiej grze się wypowiadasz. Są osoby, które po zakupie myszy z wysokim DPI próbują na takim grać, co w wypadku CS, musi skończyć się dużymi problemami z akceleracją negatywną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...