Jump to content
muken

SS Kinzu vs. IO 1.1 Zowie Gear

Recommended Posts

kupiłem kinzu i jestem w pełni zadowolony.Po 1.PRECYZJA 2.Ergonomia 3.Pamięć wewnętrzna 4.Komfortowy kształt i super pokrycie(lepsze od deathaddera bo na całej myszce i milsza w dotyku)

Więc jeśli ktoś nie ma BARDZO dużej łapy to niech bierze kinzu , bo uważam że jest najlepsza w swojej klasie.

 

Mój Razer Copperhead wyzionął ducha, więc po przeanalizowaniu lektur myszkowych skłoniłem się na zakup KINZU.

Jestem bardzo zadowolony z zakupu min. poprzez ww. cechy :)

Podpisuję się wszystkimi kończynami pod tym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

natomiast IMO czy też zowie to sprawdzone konstrukcje i mimo niskiego cpi jak i wstecznej akceleracji cieszą się niezwykła popularnością wśród graczy

 

osobiście znam kilku graczy, którzy wrócili do swoich poprzednich myszek po przygodzie z kinzu i xai, były to osoby preferujące low lub mid sens 25cm-> gdzie w obu myszkach widać na przemian negatywną lub pozytywną akcelerację, dodatkowo narzekali oni na dziwne zachowanie myszek w przypadku lekko zakurzonej powierzchni podkładki

Sorry że odkopuję.

 

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że CS ma źle napisaną obsługę myszy, sama gra powoduje akcelerację negatywną. CS faworyzuje myszki z niskim DPI, żeby nie mieć problemów trzeba też mieć stałe, wysokie FPS i najlepiej ustawioną niską czułość. Co ciekawe efekt w mniejszym stopniu występuje na wysokich rozdzielczościach ale jak na ironię wymagają one wyższego DPI i koło się zamyka. Z tego powodu CS 1.6 niespecjalnie nadaje się do testowania akceleracji w myszkach.

Edited by Glymbol

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Glymbol, jeśli Twoja wypowiedz w całości referuje do moich słów to:

 

XAI i Kinuz mają dziwną pozytywną i negatywną akceleracje nawet jeśli grasz w QL na RAW input (in_mouse 2)

 

co do negatywnej akceleracji, o której piszesz, jest ona wynikiem używania in_mouse -1 który skaluje ruch kursora do rozdzielczości ekranu i nie jest to wina gry tylko sposób w jaki działa Windows

 

ale niestety niektóre myszki nawet w in_mouse 1 (direc input buffered, który usuwa negatywną akcelerację) wykazują negatywną akcelerację są to np: WMO IMO IE X748 itd...

 

grając na in_mouse -1 można pozbyć się negatywnej akceleracji jeśli przytniemy ilość wysyłanych informacji poprzez np senstitivity ale zmianę CPI myszki poniżej ok. 450cpi

 

jeśli nie to można przecież grać na in_mouse 1 w którym negatywna akceleracja nie występuje...

Edited by aux

Share this post


Link to post
Share on other sites

W QL prawie nie gram. Ta gra jest dobrze zrobiona, bo jest możliwość zmiany metody obsługi myszki na taką, gdzie nie ma sztucznych ograniczeń. Niestety w CS tak nie jest, dlatego uważam, że jest źle napisana. Cytowałem Twojego posta, bo na początku tematu była mowa o CS1.6 i nie wiedziałem o jakiej grze się wypowiadasz. Są osoby, które po zakupie myszy z wysokim DPI próbują na takim grać, co w wypadku CS, musi skończyć się dużymi problemami z akceleracją negatywną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...