Skocz do zawartości
Caleb

Sniper: Ghost Warrior

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe, ciekawe... polski FPS od City Interactive, słynącej z tytułów raczej niezbyt wysokich lotów. Niemniej ostatnio firma chyba zmieniła politykę, bo wydanie takich gier jak Race On, Dark Sector, SAW, Crash Time 3 i Darkest of Days czyli mocnych średniaków, dobrze rokuje na przyszłość.

 

Sniper: Ghost Warrior to już jakby produkt z nieco wyższej półki, robiony na licencjonowanym engine (od Call of Juarez Więzy Krwi). Na screenach przedstawia się toto nieźle, zobaczymy tylko czy oprócz poprawionej strony AV, City wreszcie popracuje nad grywalnością :> Ghost Warrior wyjdzie na PC i Xbox 360 w maju i raczej więcej niż 49 zł nie będzie kosztował.

 

FILMIK Z GRY: Gramy z producentem Sniper: Ghost Warrior - Czasem ktoś do nas wpada z przedpremierową grą pod pachą. - video tvgry.pl

948953390.jpg

948953890.jpg

948954375.jpg

948955250.jpg

948955609.jpg

948954843.jpg

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eeee....Przeciwnicy -owczarnia. Liniowość wręcz makabryczna. Gdzie tu elementy wypracowania pozycji z dużym ryzykiem wykrycia? Graficznie -Sniper Elite gorzej wygląda ale grywam do dziś, bo do zabawy to wystarczy. Ogólnie idziesz jak po torach i strzelasz do baranów, a uczucie satysfakcji mają dać animacje "ja go w głowę kulą piiii stary, to on piiiii na ziemię, więc ja dalej piiiii idę..." <_< .

Jak jest nieco szerzej, to barany strzelają do nas...

Ciągle mi się to jednak kojarzy z poprzednimi grami CI, choć rzecz jasna poprawę trudno przeoczyć.

Raczej pozostanę przy Sniper Elite, bo choć to żaden symulator to daje konkretną frajdę.

Wolałbym coś z długim czajeniem, włażeniem w dziury na drzewa(kto nie próbował niech nie myśli, że z drzewa tak cacy się strzela hehe), na skały, kilka(naście) wariantów podejścia, możliwość maskowania pozycji, włamywanie, przesuwanie sprzętów(np. stół do położenia się dalej od okna, żeby lufa nie wystawała jak leszczom z wiatrówkami :lol: ), osłanianie soczewek(możliwość zdradzenie się odbłyskiem). Podchody rzeczkami, bagnami, napotykanie fauny(płoszenie się jej) i...no właśnie -i to nie na CI pomysły, a zresztą wyszłaby gra niszowa, a jej losy w końcu dołączyły do coraz bardziej trywialnego Splinter Cell. Bo produkt musi się sprzedać. Życie hehe.

 

EDIT -fajne te screeny, na których strzelec wyborowy(po Wyborowej jak sądzę -nawet dwunóg ma rozłożony jakby miał się zatoczyć :rolleyes: ) sterczy wyprostowany z karabinem przy oku odgrywając samotnego wilka. Takie wystające cele to chyba każdy lubi :mrgreen:

Edytowane przez miron72

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wstydaj się -wal śmiało. Mam nadzieję, że się pomyliłem z wrażeniem co do gry...

 

Nie tyle wrażeniami, co spekulacjami :> Ale chyba z wymaganiami to przeholowałeś grubo hehe.

 

Na razie trudno napisać coś konkretnego po wersji beta-beta, która zdradza jeszcze wiele cech produktu nieskończonego. Zostało do poprawki CI sporo baboli technicznych, algorytmów, kolizji obiektów, trochę zmian w misjach itp., mam więc nadzieję że ekipa się przyłoży, bo gierka potencjał w sobie kryje. Jednak nie ma się oszukiwać, to nie jest klasa i konkurencja CoD:MW ani BF:BC2 - raczej dość standardowy shooter nastawiony na kampowanie z kilkoma całkiem przyjemnymi bajerami. Zarówno wstrzymywanie oddechu, branie pod uwagę siły oraz kierunku wiatru oraz pozycji przy oddaniu strzału, to pomysły dobrze tutaj pasujące.

 

Gra jest dość trudna, ale obecnie AI szwankuje i pewnie stąd wciąż mnie wykrywają łajzy, albo wręcz przeciwnie - robię co chcę :) Wedle zapewnień zostanie to poprawione, więc luzik póki co. Oprawa graficzna prezentuje się IMO bardzo przyzwoicie, ale nie może być inaczej skoro korzysta z Chrome Engine 4. Żeby nie było zbyt wesoło, to błędy w grafice się zdarzają dość często i nad tym CI też musi popracować. Tak czy owak, jest na co popatrzeć.

 

Same misje, ich przebieg oraz fabuła nie odbiegają jakoś szczególnie od standardu – głównie kierujemy się z punktu do punktu, musimy kogoś dyskretnie zdjąć, przedrzeć na jakąś łajbę, wysadzić coś w powietrze albo zwyczajnie spotkać z kumplem. Zazwyczaj jesteśmy prowadzeni za rączkę, ale niektóre misje pozwalają na więcej swobody i że tak się wyrażę „kreatywności” w dotarciu co celu. Średnio mnie rajcuje takie podejście do FPP już, ale z uwagi na to że gramy snajperem, który powinien pozostawać w ukryciu i unikać kontaktu bezpośredniego – co nadaje smaczku – to może się podobać. Generalnie klimat jest, stale czujemy bat na tyłku, nawet na Easy bywa trudnawo i lepiej kombinować niż pajacować :> Dużo tutaj zależy od podejścia gracza – trzeba lubić taki styl rozgrywki.

 

Jak na produkcję City Interactive, to jest znaczący skok jakościowy – warto więc ich dopingować, bo z brzydkiego kaczątka może wyrośnie nam łabędź :rolleyes:

Sniper_3.jpg

Sniper_7.jpg

Sniper_8.jpg

Sniper_12.jpg

Sniper_22.jpg

Sniper_26.jpg

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale chyba z wymaganiami to przeholowałeś grubo hehe.

 

To nie wymagania -wiem na ile są realne, a....marzenia :rolleyes: . Na polu walki właśnie strzelec wyborowy ma dużą autonomię i dowolność podejścia. Ta liniowość śmierdząca wręcz skryptem psuje mi radochę..chyba, bo nie grałem. Ale oczywiście w kontekście ceny i biorąc pod uwagę, że kiosk mam w pobliżu hihi.... :wink: Edytowane przez miron72

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W opisie do demka z www powyżej napisali, żeby w skrócie do gry zaznaczyć wyłączenie kompozycji pulpitu;

 

U mnie gra również działa;

Po pierwszych paru minutach grania wydźwięk pozytywny; Nawet na easy nie jest za easy (czyt. bieganie na opak po planszy nieteges), oprawa video bdb (nawet i bez poprawki, że to rodzima produkcja), na mym złomie w 1920x1200 na max chodzi znośnie;

 

Ciekawe jak gra przyjmie się zagranicą;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem w demko i wrażenia dobre. I tylko tyle.

Początek misji - podkraść się do punktu ze 40-60 m. W "praniu" zaraz po włączeniu robię kucaka i nie wykonując żadnego innego ruchu (przód, tył itp) ze snajpery we wszystkich cześków -raz-dwa-trzy. A potem dawaj dalej to samo. Ogólnie schematyczność tej misji prezentuje się jak jedna wielka cholera. Skrypty mile widziane. Krzaki fajne, kołyszą się, ale na ruchu jak w Crysisie (po dotknięciu zieleniny) nie ma co liczyć. Wszystko sztywne. Zwierzaki również obecne np. kury można utłuc :lol2: Tekstury, odgłosy oraz kształt terenu jak i reszta wyglądają bardzo ładnie. Za demo daję naciągniętą 4. Skoro pełna wersja już w tłoczeniu od tygodnia, to na poprawki nie ma co liczyć względem dema. Cóż, tam tej rodzimej produkcji szansę. Ciekawi mnie multi....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja podobnie skonczylem demo i jak narazie mam meiszane odczucua. Sporo bugow jest, no ale to demko oby tylko zdarzyli je usunac. Grafika calkiem niezla ale w pewnych momentach odnosze wrazenie ze za bardzo bajkowa, liczylem na cos bardziej realnego. Woda tez nie wyglada najlepiej, odbicia i zalamania fajne ale sama struktura wody juz nie bardzo, jakas taka za bardzo przezroczysta jak na morska wode, prawie jak woda w butelce :/i tego akurat raczej juz nie poprawia. Za to bardzo fajne wrazenie robi grafika noca...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pogralem troche w nasza rodzima produkcje i moim zdaniem jest gorzej niz sie zapowiadalo. Jest bardzo przecietnie. Graficznie snajper wpada calkiem dobrze, co prawda nie powala jak crysis ale jako calosc wyglada dobrze. Projektanci leveli stworzyli fajnie lokacje, niestety wielkoscia nie zachwycaja, co po czesci odbija sie na dlugosci misji ktore sa koszmarnie krotkie. Czlowiek nie moze sie wczuc w klimat bo ledwo zastrzeli pare gosci, przebiegnie paredziesiat metrow i widzili loading nastepnej misji. System ukrywania kuleje i to dosyc powaznie, a przeciez to wlasnie powinien byc element bardzo dobrze dopracowany. Najbardziej wnerwia mnie poruszanie po terenie, zwlaszcza podczas kucania. Czasami postac zacina sie o jakies niewidzialne przeszkody i szlag czlowieka trafia jak musi kombinowac zeby wejsc na male wzniesienie. Strzelanie z broni innych niz karabiny snajperskie (zebrane po zabitych przeciwnikach) w ogole nie sprawia przyjemnosci. Taki drewniany model prowadzenia ognia. Ale nie uwazam tego za duza wade bo skoro w tytule widnieje slowo snajper i strzelanie ze snajperek jest calkiem przyjemne to programisci odrobili prace domowa (przynajmniej czesciowo). Niestety jako calosc gra nie porywa, widac ze chlopaki mieli pomysl na zrobienie gry w ktorej wcielimy sie w snajpera ale reszta (fabula itd) to byla chyba niezbyt udana improwizacja. Oczywiscie uprzedzam ze gry nie przeszedlem a moja opinia opiera sie o kilka zaliczonych misji. Byc moze gra sie rozkreci, a i misje beda troche dluzej przytrzymywaly gracza w "jednym miejscu".

 

ps. Caleb pracujesz juz nad recka? :D Aaaa chcialem dodac ze multi jest bardzooo fajny, mimo malej ilosci map. Jak sie trafi na dobra ekipe to mozna grac godzinami, chociaz tempo rozgrywki jest iscie szachowe :D

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie gra przywitala nie milo... Jak przestawie klawisze sterowania postacia inaczej niz default to jest poplatanie z pomieszaniem. Np. jako walk forward ustawie Prawy Przycisk Myszy (ktory defaultowo odpowiada za zoom) to w grze po nacisnieciu PPM postac JEDNOCZENIE idzie i zoomuje :/ Gdy przestawie klawisz odpowiadajacy za wstrzymanie powietrza przed strzalem na inny niz szhift to funkcja w ogole nie dziala. Gdy przestawie poruszanie sie w lewo na klawisz np. X to po nacisnieciu w grze X postac tez zoomuje :] 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i tak najlepsze jest to ze wrogowie stoja/strzelaja bokiem do nas, a kule i tak leca w naszym kierunku :D swja droga ktos chyba zapomnial o dodaniu lornetki do sprzetu  :lol2: obciach. 

 

Dokladnie :lol: Zapomnialem o tym wspomniec. Po prostu smiech na sali... A luneta przy karabinie ciezko sie rozgladac po terenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...