Skocz do zawartości
Caleb

Sniper: Ghost Warrior

Rekomendowane odpowiedzi

Gra całkiem miła, pograłem 3 godziny i bawiłem się dobrze. Wiadomo nie jest to duża i szumnie zapowiadana produkcja, ale jak dla mnie mocny średniak. Przeciwnicy dysponują przeciętnym AI, ale za to są bardzo celni. Gram na poziomie średnim i wcale nie ma tak prosto. Misję dość ciekawe i widowiskowe (bullet cam). Ślinik graficzny bardzo fajny, grafika stoi na przyzwoitym poziomie ( platforma wiertnicza prezentowała się super). Ogólnie dobra rodzima produkcja. Po 3 godzinach gry, wystawiam 7/10.

 

Gra całkiem miła, pograłem 3 godziny i bawiłem się dobrze. Wiadomo nie jest to duża i szumnie zapowiadana produkcja, ale jak dla mnie mocny średniak. Przeciwnicy dysponują przeciętnym AI, ale za to są bardzo celni. Gram na poziomie średnim i wcale nie ma tak prosto. Misję dość ciekawe i widowiskowe (bullet cam). Ślinik graficzny bardzo fajny, grafika stoi na przyzwoitym poziomie ( platforma wiertnicza prezentowała się super). Ogólnie dobra rodzima produkcja :].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem z jedna misja lub jest to jakis blad mianowicie chodzi o misje hmm chyba z 4-5 gdzie ide z gosciem jego gosciu rani i zostaje sam potem musze rozwalic te wyrzutnie ladunkem c4 wszystko ok rozwalam potem jak to zrobie pisze dotrzyj do punktu ewakuacyjnego i w zaden sposob nie moge do niego dotrzec ani woda ani droga nie mam pojecia :/ moze jakas pomoc ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra całkiem miła, pograłem 3 godziny i bawiłem się dobrze. Wiadomo nie jest to duża i szumnie zapowiadana produkcja, ale jak dla mnie mocny średniak. Przeciwnicy dysponują przeciętnym AI, ale za to są bardzo celni. Gram na poziomie średnim i wcale nie ma tak prosto. Misję dość ciekawe i widowiskowe (bullet cam). Ślinik graficzny bardzo fajny, grafika stoi na przyzwoitym poziomie ( platforma wiertnicza prezentowała się super). Ogólnie dobra rodzima produkcja. Po 3 godzinach gry, wystawiam 7/10.Gra całkiem miła, pograłem 3 godziny i bawiłem się dobrze. Wiadomo nie jest to duża i szumnie zapowiadana produkcja, ale jak dla mnie mocny średniak. Przeciwnicy dysponują przeciętnym AI, ale za to są bardzo celni. Gram na poziomie średnim i wcale nie ma tak prosto. Misję dość ciekawe i widowiskowe (bullet cam). Ślinik graficzny bardzo fajny, grafika stoi na przyzwoitym poziomie ( platforma wiertnicza prezentowała się super). Ogólnie dobra rodzima produkcja :].

 

No tak, gdyby ta gra zostala wyprodukowana poza granicami Polski to juz za sam fakt dlugosci rozgrywki (3h to jakies delikatne nieporozumienie) zostala by zjechana w temacie do granic mozliwosci. Przy innych grach za 6h gry obrywa sie jej konkretnie a tu prosze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak ambitnie wygladaly plany

With 16 missions spanning eight to ten hours of gameplay, there should be plenty of sneaking around to do

zrodlo

 

ps. uwazam ze gry polskiej produkcji od chwili pojawienia sie wiedzmina powinny przestac byc ocenianie z jakas wyjatkowa ulga bo jak widac potrafia w Polsce wyprodukowac gre w "swiatowym standardzie". Co widac po Wiedzminie, a druga czesc prawdopodobnie przypieczetuje to (moje) przekonanie.

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, gdyby ta gra zostala wyprodukowana poza granicami Polski to juz za sam fakt dlugosci rozgrywki (3h to jakies delikatne nieporozumienie) zostala by zjechana w temacie do granic mozliwosci. Przy innych grach za 6h gry obrywa sie jej konkretnie a tu prosze :)

 

Jeszcze nie ukończyłem gry, grałem na razie 3 godzinki, myślę że mam dopiero gdzieś 40% gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra całkiem miła, pograłem 3 godziny i bawiłem się dobrze. [...]

Przeciwnicy dysponują przeciętnym AI, ale za to są bardzo celni. [...]

Ogólnie dobra rodzima produkcja. Po 3 godzinach gry, wystawiam 7/10.

 

To już wolę jak przeciwnicy głupotę nadrabiają liczebnością, niż umiejętnością trafienia w głowę zamaskowanego człowieka w krzakach z pistoletu z 200m .

Super krótko i marnie, ale 7/10 bo polskie? A gdzie "polak potrafi"?

Mówię NI! tandecie z zagranicy, powiem i NI! tandecie krajowej!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już wolę jak przeciwnicy głupotę nadrabiają liczebnością, niż umiejętnością trafienia w głowę zamaskowanego człowieka w krzakach z pistoletu z 200m .

Super krótko i marnie, ale 7/10 bo polskie? A gdzie "polak potrafi"?

Mówię NI! tandecie z zagranicy, powiem i NI! tandecie krajowej!

 

Nie oceniłem tej gry przez pryzmat tego że jest naszą polską produkcją. Nawet gdyby ją zrobili w Kurakao i tak bym dał 7/10. Dla mnie gierka jest dobra i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

To już wolę jak przeciwnicy głupotę nadrabiają liczebnością, niż umiejętnością trafienia w głowę zamaskowanego człowieka w krzakach z pistoletu z 200m .

 

 

 

 

Dokladnie! Leze 350 m od celu, w krzakach, w stroju maskujacym i z karabinem z tlumikiem, a po jednym strzale przeciwnicy od razu wiedza gdzie jestem i trafiaja mnie z kalacha.. :/  

Edytowane przez Martinii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ Modd:

 

Niestety to prawda. Osobiście oczekiwałem czegoś w rodzaju Hitmana, czyli jak ktoś to opisał wcześniej: kilka dróg podejścia do celu, dużo skradania się, maskowania i jedna "jedyna" szansa na celny strzał... Moim zdaniem ta gra mam niej "snajpera" w sobie niż przeciętna "strzelanka". Na "hard" i tak celuje się "na czuja" bo "wskaźniki" tak naprawdę nic nie wskazują. Przeciwnicy są sztywni jak kukły, natomiast celnością dorównują snajperom z Grom-u ;-) Zaalarmowani potrafią dostrzec czubek buta w środku gęstych krzaków ;-) Kiedy indziej przechodzą obok tak blisko, że można by im napluć w oko.

Nie mogę się zgodzić, że oprawa graficzna jest ładna - jest jedynie znośna, a poruszająca się na wietrze flora przypomina mi film puszczony z dużym "przyśpieszeniem". Sekwencje "szturmowe", w których ze snajpera przedzierzgamy się w komandosa odsłaniają całą słabość silnika gry, o bugach np. blokujących się "kolegach" z drużyny już nie wspominam.

Ogólnie gra trochę przypomina strzelanie do kaczek (bez skojarzeń ;-) na jarmarku, z tym że kaczki wyglądają i zachowują się tak samo, klonują się i pojawiają znikąd, a ogień prowadzą chyba za pomocą systemu namierzania ciepła.

Wg. mnie duży potencjał komputerowego "symulatora snajpera", który został zmarnowany - ktoś się przestraszył, że się gra nie sprzeda?

 

Ps.

Coś mi się jeszcze skojarzyło - pamiętacie bodajże w pierwszej części "Modern Warfare" była tak fajna "snajperska" misja na terenie "Czarnobyla". Więcej w niej poczułem "klimatu" niż w całym "Snajperze" do kupy.

Edytowane przez Caldur

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem w 5 godzin i 20 minut całość na średnim poziomie trudności, więc napiszę troszkę więcej.

 

Gra wita nas tym samym menu, co w poprzednich strzelankach od City. Dobra optymalizacja, grałem w Full HD (1920 x 1080) ze wszystkimi ustawieniami na maksa. Graficznie poprawnie, choć bez rewelacji, w budynkach jest paskudnie. Mechanizm bullet cam dobrze się sprawdza, brakuje mi jednak więcej animacji po tym jak przeciwnik dostaje headshota. Snajper nie ma lornetki, co jest dużym błędem, zaś w pewnym etapie gramy gościem z lornetką, który wskazuje snajperowi cel ataku. Niestety mało mamy dowolności w wykonaniu danej misji, często zdarzało się, że chciałem gdzieś wejść i napotykałem niewidzialną ścianę, po prostu gdzieś się kończy granica danego poziomu i nie da się jej przekroczyć. W dodatku kilka razy zdarzyło się zaciąć o drzewa, osłony, kompanów, czy gdzieś w budynku. Wrogowie mimo, że załatwimy kogoś po cichu dostrzegają nas nawet z 300 metrów i strzelają bardzo celnie, aż do przesady. W grach od City na ogół wrogowie byli głupi, działali jak mięso armatnie, tutaj też są głupi ale potrafią dobrze strzelać. Niestety czasem pojawiają się znikąd, ktoś kto pisał skrypty miał zły dzień. Dźwięk poprawny, niczym specjalnym nie zachwyca. Misje dość różnorodne, jednak brakuje mi jakieś zimowej mapki. Pomimo tych wad, to najlepszy FPS od City Interactive. Nie ma się co oszukiwać, ta niskobudżetowa gra nie zostanie zauważona. Uważam jednak, że warto zagrać, by przekonać się jaki postęp zrobili ludzie od City. Myślę, że niebawem powstanie jakiś FPS, który będzie mógł się równać z produkcjami z zachodu. Ode mnie 6,5/10.

Edytowane przez oldskul

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakonczenie gry bylo chyba robione dzien przed wpuszczeniem gry do tloczni :lol: Przeszedlem gre i powiem tak, gra doslownie otarla sie o bycie dobra produkcja. Niestety sporo niedopracowanych <span style='color: red;'>[ciach!]</span>l zanizylo dosc znacznie poziom. Jesli chodzi o fabule to zabraklo w studio kogos kto ogarnal by to juz jako calosc bo nie ma co ukrywac ze historia opowiedziana w tej grze jest troche z [gluteus maximus]. Mam wrazenie ze fabula byla ukladana misja po misji. A propo lornetki, dostalismy ja na czas jednej misji, zastanawiam sie tylko dlaczego nie mogla byc do naszej dyspozycji od samego poczatku. Moze nastepna produkcja tego studia bedzie juz prezentowala naprawde dobry poziom.

 

ps. wystawianie tej grze 8/10 troche osmiesza recenzenta... i gazete/portal dla ktorego pisze.

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie oceniłem tej gry przez pryzmat tego że jest naszą polską produkcją. Nawet gdyby ją zrobili w Kurakao i tak bym dał 7/10. Dla mnie gierka jest dobra i tyle.

 

Niestety muszę odwołać moją wcześniejszą ocenę po 3 godz gry.

 

Grę w końcu ukończyłem, zajęło mi to 6 godz i 40min. Grałem na poziomie średnim. Z początku gra wydaje się być interesująca i nawet się podoba, człowiek jest pod lekkim wrażeniem bullet cam i ogólnie snajperskiego klimatu gry. Jednak w połowie gry ciśnienie opada, bullet cam już się opatrzy, gra robi się nudna bez wyrazu, fabuła mało interesująca i oklepana. Przeciwnicy głupi jak but aż do bólu, i ta ich celność tak jak już ktoś pisał z 300 a i nawet 400 metrów. Co do grafiki to z początku też zachwyca by potem jednak dojrzeć że jest mocno średnia. Nie obyło się też bez bugów jak zacinający się wrogowie, lub wróg który strzela do nas bokiem itd, trochę ich jest. Gra mogła być całkiem dobrą produkcją, niestety trochę im nie wyszła, może następna ich produkcja będzie trzymała już wyższy poziom. Grze wystawiam 5/10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem z jedna misja lub jest to jakis blad mianowicie chodzi o misje hmm chyba z 4-5 gdzie ide z gosciem jego gosciu rani i zostaje sam potem musze rozwalic te wyrzutnie ladunkem c4 wszystko ok rozwalam potem jak to zrobie pisze dotrzyj do punktu ewakuacyjnego i w zaden sposob nie moge do niego dotrzec ani woda ani droga nie mam pojecia :/ moze jakas pomoc ??

 

Misja sie nazywa Samotny Wilk PRosze o pomoc

Edytowane przez polaczek76

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Większość graczy na dźwięk tej nazwy wykrzywia twarz w grymasie pogardy albo wprost przeciwnie, uśmiecha się złowieszczo energicznie zacierając dłonie. Jedni ich szczerze nienawidzą, inni z kolei wielbią za celność oraz nieuchwytność. Wszyscy muszą jednak zgodnie przyznać, że snajperzy potrafią być cholernie upierdliwi, szczególnie gdy trafimy na rasowego „campera”. Strzelcy wyborowi już kilkukrotnie posłużyli jako temat na pełnowymiarowego shootera, ale dotychczas tylko Sniper Elite od Rebellion wzbudził większe emocje. Tytuł zyskał grono wiernych sympatyków, niemniej do miana pozycji z „górnej półki” raczej nie aspirował. Zaistniałą sytuację postanowiło więc zmienić City Interactive, nasz rodzimy i największy developer, słynący z niskobudżetowych strzelanin. Polityka firmy w ostatnich miesiącach przeszła gruntowną modernizację, co zaowocowało premierami wielu przyzwoitych gier (Race ON, Piła, Darkest of Days), ale to właśnie Sniper: Ghost Warrior miał stanowić krok milowy w rozwoju warszawskiego studia. City Interactive przygotowało zatem profesjonalny scenariusz, popracowało nad mechaniką gry i zakupiło czwartą generację Chrome Engine od Techlandu, aby nadać Sniper: Ghost Warrior odpowiednią formę. Opłaciło się, gdyż końcowy efekt jest naprawdę o klasę lepszy niż dotychczasowe dokonania polskiego producenta - tylko czy to wystarczy, żeby wejść do pierwszej ligi?</p>

<p class="rteright"><b>Autor:</b> Caleb - Sebastian Oktaba</p>

PEŁNA TREŚĆ PUBLIKACJI NA ŁAMACH PORTALU PUREPC.PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z misją "Zwykłe Spotkanie". Mianowicie w momencie gdy już opuszczam obóz coś mnie zabija. Ewidentnie jest to jakiś błąd bo nawet jeśli się gdzieś schowam to cały czas dostaję obrażenia. W poradniku na gry-online recenzent miał ten sam problem, tylko że on miał dużo apteczek, ja niestety mam jedną i nie mogę dobiec do wzgórza. Może mi ktoś pomóc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...