kotekzkz Opublikowano 19 Maja 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2010 Buduje kompa, przy czym robię to pierwszy raz. Mam problem z połączeniem kilku kabelków. Budzą wątpliwości ze względu na inne oznaczenia na płycie i obudowie. Zacznijmy od FireWire na obudowie: Tak wygląda port na MOBO: Imageshack - ie1394.jpg A tak kabel FIREWIRE z obudowy: Imageshack - kabelfirewire.jpg No i opis wszystkich żył: Biały - VP 2x Czarny - VG 2x Zielony - TPB+ Niebieski - TPA+ Pomarańczowy - TPA- Czerwony - TPB- Czarny gruby - Ground a tutaj jeszcze opis portu z instrukcji obsługi: Yfrog Image : yfrog.com/5nbeznazwy1kopiabg Zależałoby mi na szczegółowości odpowiedzi gdyż jak wcześniej napisałem jestem w dziedzinie laikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...