Jump to content
panzar

Core i5/i7 - Sandy Bridge (LGA 1155)

Recommended Posts

Według tego: P67 'OC' Bioses (internal PLL overvoltage fix) - hwbot.org daje bardzo dużo, ja niestety wciąż teoretyzuję bo w pcp nie ma ani procków, ani płyty.

 

Jak widze screeny tych ludzi to standard dla 5GHz-5.2GHz jest 1.55v-1.6v wiec nie uwazam, aby 4.6GGHz na 1.3 i 4.8GHz na 1.35v bylo slabym kreceniem :)

 

Problem jest taki, ze jak ustawie 1.55v-1.6v na moim chlodzeniu, to za chwile bede wypelnial formularz RMA :lol2:

Edited by kucyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak widze screeny tych ludzi to standard dla 5GHz-5.2GHz jest 1.55v-1.6v wiec nie uwazam, aby 4.6GGHz na 1.3 i 4.8GHz na 1.35v bylo slabym kreceniem :)

 

Problem jest taki, ze jak 1.55v-1.6v na moim chlodzeniu nie ustawie, bo sobie robi ze mnie jaja na ta chwile B-)

 

Walcz :rolleyes:

 

Ja próbuję znaleźć teraz i7 2600k gdzieś dostępnego za ~1200. bo udało mi się wyrwać na allegro gd55 za 500zł, więc olewam pcp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

78 chłodzenie prolima + 1 wentyl 1800

 

Cieply cooler? Powiem szczerze, ze mam wrazenie, ze te pomiary temperatur przynajmniej u mnie sa z kosmosu.

Ja mialemn 78 na 1.4v, a cooler ledwo cieply, obroty wiatraka na minimum (800rpm), bo po co dawac wiecej jak cooler zimny :/ Nie wiem, moze sie to musi wygrzac albo cos, ja tam 80 stopni nie widze.

Tak jak pisalem, jak mialem 80 stopni na Q6600 to cooler byl cieply i dmuchalo cieplym powietrzem :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cieply cooler? Powiem szczerze, ze mam wrazenie, ze te pomiary temperatur przynajmniej u mnie sa z kosmosu.

Ja mialemn 78 na 1.4v, a cooler ledwo cieply, obroty wiatraka na minimum (800rpm), bo po co dawac wiecej jak cooler zimny :/ Nie wiem, moze sie to musi wygrzac albo cos, ja tam 80 stopni nie widze.

Tak jak pisalem, jak mialem 80 stopni na Q6600 to cooler byl cieply i dmuchalo cieplym powietrzem :/

 

ciepły jest dogrzewa go

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kucyk, a jak wyglądają tempy samej płyty po OC? Chipset i sekcja zasilania.

Pytam bo zastanawiam się czy ją wodować jak obecnego P5K Premiuma, czy jest to racjonalnie nieuzasadnione.

 

Zima, radiatory lekko cieple. Ja bym tego nie wodowal, jak cos to tylko CPU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cieply cooler? Powiem szczerze, ze mam wrazenie, ze te pomiary temperatur przynajmniej u mnie sa z kosmosu.

Ja mialemn 78 na 1.4v, a cooler ledwo cieply, obroty wiatraka na minimum (800rpm), bo po co dawac wiecej jak cooler zimny :/ Nie wiem, moze sie to musi wygrzac albo cos, ja tam 80 stopni nie widze.

Tak jak pisalem, jak mialem 80 stopni na Q6600 to cooler byl cieply i dmuchalo cieplym powietrzem :/

 

A jaki jest odczyt temp z płyty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj 13-go. Mam juz w dimu 2600K + Asusa PRO P68. No i sa wielkie problemy. Plyta nie bootuje. Teraz cos tam ustawilem ze bootuje ale caly czas overclocked failed. System na def bios 1053 (. Nie wiem co mam robic. Na forach duzo ludzi pisze o tym problemie,

Edited by Lysyn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj 13-go. Mam juz w dimu 2600K + Asusa PRO P68. No i sa wielkie problemy. Plyta nie bootuje. Teraz cos tam ustawilez ze bootuje ale caly czas overclocked failed. System na def bios 1053 (. Nie wiem co mam robic.

 

Miales wgrany 1053?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie pamieci, jakie napiecie?

 

Na overclockers.co.uk widzialem dwie osoby z podobnym problemem, obie lecialy na corsair xms 1.65v.

 

Co dokladnie podkrecasz? Nie wstaje ci na default czy jak? Wiecej info, to moze cos pomoge :)

Edited by kucyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Botuje ci winda na default? Czemu masz overclocking failed skoro nic nie podkrecasz?

 

Przestaw najwazniejsze rzeczy z auto na maunal tj wpisz timingi, fsb, napiecie na pamieciach itp itd

 

Zostaw tylko jedna kostke ramu, sprobuj w A2 B2, obniz taktownaie ramow na 1333MHz

 

http://vip.asus.com/forum/view.aspx?SLanguage=en-us&id=20110109013000847&page=1&count=14

http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=20110111145552441

 

To jest kwestia BIOSU prawodopobnie i trza czekac na update.

Edited by kucyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...