Skocz do zawartości
Gość Harry Lloyd

Need for Speed: Hot Pursuit

Rekomendowane odpowiedzi

DICE raczej nie robiło Burnouta ;-) a co do gry, to dla mnie (po filmikach i recenzjach) nadal Burnout :P

 

Burnouta nie, ale wspomagalo Criterion przy tworzeniu NFSa i bodajze odpowiadali wlasnie za tla. Gdyby nie bylo tego traficznego nitro a w zamian pojawil sie widok zza kierownicy byloby ciekawiej.

Edytowane przez KrzychuG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to mnie zaskoczyłeś. Dziwne, że EA tego nie promowała "Nowy NFS od twórców Burnouta i Battefileda" ;-)

 

Graficznie gra mi się podoba, ale nitro mogłoby nie być tak jak mówisz i dać srodek tak jak w starych HP. Poza tym dopóki nie sprawdzę dema na PC to nie kupie, bo model jazdy zbyt podobny do Burnoutowego jest, poza tym fizyka jak dla mnie do bani jest - trzaśnięcie w tylek przeciwnika, a ten twardo jedzie dalej, albo odbicie się od bandy i zero reakcji na prędkość. Pewnie mam zbyt wygórowane wymagania, bo w sumie to chciałbym remake'a NFS3/4/HP1, z naprawianiem wozów włącznie. Ktoś w ogóle jeszcze pamięta czasy, gdy trzeba było o samochody dbać w NFS? ;]

 

Zobacz początek Need for Speed: Hot Pursuit - gram.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Maksymalny arcade, ale jak dla mnie gra daje sporo funu, a przynajmniej demo. Trasy są super, i bardzo długie, w wolnym trybie widać jak można jeździć gdzie sie chce. Skończyłem WRC 2010 na klocku, to może za 30 zł wymienie na to, a jak nie to w przyszłym roku zagram na PC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.youtube.com/watch?v=tgrDKaU7ULI&feature=mfu_in_order&list=UL

 

Kurcze wyscig w burzowa noc swietnie wyglada :) Az mi sie przypomnialo smiganie w high stakes w nocy :) to bylo cos (jak na tamte lata). W ogole oprawa audio/video robi wrazenie. Tylko te kilkuset metrowe drifty mnie przerazaja... Liczylem na bardzie "stonowane" arcade

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

filmik

System rankingowy jest chyba przesadzony, koleś ma 232k bounty i dopiero rank 5, a jest 20 (osobno dla obu trybów). Przy 10-20k na wyścig to chyba baaaardzo długo zajmie osiągnięcie max, nie mówiąc o multi. Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grając nie mam 'feelingu' Burnouta, ale tak naprawdę przyjemność z gry tylko po multi;

 

W trybie SP nie ma co szukać wrażeń bo gra... jest jałowa;

No - wiadomo, 10 lat temu trasa, auto i to wystarczyło ale dzisiaj...

 

Na + napewno optymalizacja, krótkie czasy ładowania, miła dla oka oprawa wizualna;

Model jazdy to zero trudności, kwestia wyczucia i odpalania w odpowiednim momencie nitro/hamulca/strzałek od skręcania;

 

Dirt 2 to to nie jest, Shift to to nie jest, GRiD też nie, NFS Undercover/Undegroundy/Most Wanted też nie...

Celowałbym w model od Burnout Paradise; Może coś z Blur'a;

 

Ogólnie ma się wrażenie, że auto nie skręca; Tak jakby ważyło 5 ton;

Za to jak się dobrze wejdzie poślizgiem w zakręt to mamy wrażenie jakby auto ważyło 50kg

Ciężko opisać w sumie;

 

10/10 czy 9/10 to dla mnie przesadzona ocena, 8... 8.5/10 owszem;

Edytowane przez serwal4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wgłębiając się bardziej - ręcznym mocno zarzuca ale można lekkimi i długimi driftami pokonywać łuki operując zwykłym hamulcem... i kurczę ale to naprawdę działa i sprawdza się wyśmienicie;

Podejrzewam, że na analogowym padzie byłoby lepiej niż na klawiaturze;

 

Ogólnie trzeba w to zagrać żeby ocenić; Bo naprawdę ciężko opisać wrażenia z modelu jazdy w tej grze;

 

edit:

Chyba zaczynam pojmować skąd takie entuzjastyczne recenzje;

Ta gra mimo że prosta do bólu... wciąga;

To naprawdę daje radę;

Trasy są długie, poziom trudności w SP coś prezentuje (próby czasowe ciężko za 1. razem na złoto przejechać jak nie znamy trasy);

Nie ma też efektu, że zostawiamy kierowców cpu w tyle, co chwilę siedzą nam na zderzaku...

 

edit2:

Wydajność:

Trasa w deszcz Porsche GT3 RS, kamer zza auta, komp z podpisu (8800GT się trochę grzeje, ma w 3d 85-100'C):

W grze cienie medium, opcje wszystkie on, rozdzielczość 1920x1200, brak wymuszonego aa/anizo;

W panelu sterowania nvidii ustawienia zaawansowane, domyślne;

System XP Sp3, stery do grafy 261.00;

 

Min 16fps, max 54fps, średnio 36fps;

Edytowane przez serwal4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EA tylko wyłożyło kasę. Powiedz lepiej czy modelowi bliżej do Burnout'a, Blur'a czy Spit Second. tudzież daleko od Shifta, Dirt 2 etc [;

 

Model jazdy to polaczenie ciezaru zelbetonu z elastycznoscia gumy :lol: Gdyby model jazdy byl ze split second to bylbym w 7 niebie bo tam smigalo sie genialnie. Czuc bylo ze fura ma kontakt z podlozem i odpowiednio reaguje na skret kol. Tutaj mam wrazenie ze kazda fura prowadzi sie bardzo podobnie, jesli nie tak samo. No mogli nad tym popracowac bo to zdecydowanie najslabszy element gry. Oprawa audio/video jest genialna chociaz mam wrazenie ze na filmikach w 480p na yt wygladala lepiej :lol: Podejrzewam ze to przez nienajlepsza jakosc filmikow, moze jakis delikatny blur by sie przydal w grze. Kolejna rzecz ktora mi przeszkadza to wrazenie ze AI w wyscigach (bez policji) jest strasznie oskryptowane. Czyli: na poczatku wyscigu wszycy jada prawie ze rowno, bez znaczenia jakim wozem, ciagle przetasowania. Zwalniaja, daja sie wyprzedzac, sami wyprzedzaja. Jak zostaje niewiele m do mety to nagle wszytkim dretwieje noga na gazie i zaczynaja zwalniac. Jesli nie jedziemy pierwsi to ich doganiamy i dojezdzamy 1. Jesli jedziemy pierwsi to robi sie jeszcze wieksza przewaga. No moze to tylko moje odczucia ale ja tu wyraznie widze znienawidzony "catchup". No i ten strasznie zaniedbany tryb freeride, w ktorym nie ma kompletnie zadnych atrakcji typu poscigi policyjne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu(u)Czyżby ostatnią miło wspominaną częścią będzie Shift a przed nią Most Wanted?

 

Napisze tak, najlepiej sprawdz sobie sam :) Moze model jazdy bedzie Ci odpowiadal, a tak kolo nosa przejdzie Ci gra ktora moglaby Cie wciagnac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wgłębiając się bardziej - ręcznym mocno zarzuca ale można lekkimi i długimi driftami pokonywać łuki operując zwykłym hamulcem... i kurczę ale to naprawdę działa i sprawdza się wyśmienicie;Podejrzewam, że na analogowym padzie byłoby lepiej niż na klawiaturze;Ogólnie trzeba w to zagrać żeby ocenić; Bo naprawdę ciężko opisać wrażenia z modelu jazdy w tej grze;edit:Chyba zaczynam pojmować skąd takie entuzjastyczne recenzje;Ta gra mimo że prosta do bólu... wciąga;To naprawdę daje radę;Trasy są długie, poziom trudności w SP coś prezentuje (próby czasowe ciężko za 1. razem na złoto przejechać jak nie znamy trasy);Nie ma też efektu, że zostawiamy kierowców cpu w tyle, co chwilę siedzą nam na zderzaku...edit2:Wydajność:Trasa w deszcz Porsche GT3 RS, kamer zza auta, komp z podpisu (8800GT się trochę grzeje, ma w 3d 85-100'C):W grze cienie medium, opcje wszystkie on, rozdzielczość 1920x1200, brak wymuszonego aa/anizo;W panelu sterowania nvidii ustawienia zaawansowane, domyślne; System XP Sp3, stery do grafy 261.00;Min 16fps, max 54fps, średnio 36fps;

 

Nie muli Ci przy wypadkach? Bo u mnie jak tylko zalicze dzwona i zmienia sie kamera to komp wariuje, przeskakuja klatki i dzwiek sie wali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem bardzo optymistycznie nastawiony do tej gry, lecz się zawiodłem - zawiodłem się tym, że wersja na pc to strasznie słaby port z konsoli. 1/3 efektów graficznych z gry poszła sie wietrzyć, wystarczy zobaczyć filmiki na youtube - w wersje konsolową grałem (demo) więc mam porównanie. Dema na pc nie było bo twórcy chcieli dopracować wersję na pc - a raczej skonwertować jak najszybciej aby zdążyć na premierę.

 

I do tego brak możliwości wrzucenia własnej muzyki (na xbox jest taka opcja), oraz fakt że nie można wyłączyć cutscenek z wypadków -dobijanie leżącego.

 

szkoda...

 

update : oczywiście grałem na wymuszonym aa x16

Edytowane przez -Wader-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem bardzo optymistycznie nastawiony do tej gry, lecz się zawiodłem - zawiodłem się tym, że wersja na pc to strasznie słaby port z konsoli. 1/3 efektów graficznych z gry poszła sie wietrzyć, wystarczy zobaczyć filmiki na youtube - w wersje konsolową grałem (demo) więc mam porównanie. Dema na pc nie było bo twórcy chcieli dopracować wersję na pc - a raczej skonwertować jak najszybciej aby zdążyć na premierę.I do tego brak możliwości wrzucenia własnej muzyki (na xbox jest taka opcja), oraz fakt że nie można wyłączyć cutscenek z wypadków -dobijanie leżącego.szkoda...update : oczywiście grałem na wymuszonym aa x16

 

Hahah to juz wiem skad moje zdziwienie ze grafika w grze wyglada gorzej niz na yt :lol: Fajne walki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hahah to juz wiem skad moje zdziwienie ze grafika w grze wyglada gorzej niz na yt :lol: Fajne walki

 

A może ktoś natkał się na informacje, czy grzebanie w plikach pomoże poprawić grafę lub przynajmniej wymusić AA? :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Czyżby ostatnią miło wspominaną częścią będzie Shift a przed nią Most Wanted?

 

Chill out, już jest filmik zapowiadający Shift 2 Unleashed. ;) Co do HP, cóż, taka odmóżdżająca gierka na popołudnia, pod żadnym względem nie podpinać do tego kierownicy, bo szkoda łożysk, ale na "jedną rękę" na klawiaturce można pograć. Traktuję tą gierkę jak taki przerywnik jak np. Icy Tower. :P 

 

Realizmu całkowicie brak, obijanie sztuczne, ale za to bajery z kolczatkami i impulsem mi się podobają. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś natkał się na informacje, czy grzebanie w plikach pomoże poprawić grafę lub przynajmniej wymusić AA? :>

 

Mi udalo sie wymusic jedynie AF ;) A i fajnie ze jestem zmuszany do ustawiania analogow za kazdym wlaczeniem gry (pad od ps2). Tylko ja tak mam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, im dłużej gram w NFS'a tym... bardziej oderwać się nie mogę;

Ta gra naprawdę sprawa mnóstwo radości;

 

Kilometrowy ciągły drift na 'ślimaku' Reventonem w rytm Pendulum - Watercolour...

Czyżby faktycznie w prostocie siła?

 

W sumie na chwilę obecną to NFS nowy ma najładniej wymodelowane auta wśród samochodówek na PC;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawde chce wam sie jeszcze grac w te same odgrzewane nudne kotlety ? Nie wiem, czy ja sie starzeje, czy coraz wieksza ilosc gier robiona jest pod okreslony target wiekowy - czytaj gimbusy. Ten NFS pod taki wlasnie nalezy.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...