Skocz do zawartości
paba

Pompa i chłodnica

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem kompletnie zielony w sprawach chłodzenia wodnego ale przeczytałem dużo tematów by zaznajomić się trochę otóż planuje zwodować mojego kompa.

Specyfikacje:

procesor: AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 5200+, 2712 MHz

płyta główna: Gigabyte GA-M56S-S3

zasilacz: FEEL III - 500ATX

karta graficznaNVIDIA GeForce 8600 GT (256 MB)

 

Mam zamiar kupić tą pompkę:

http://www.pc-tuning.pl/Hydor+Seltz+L20+II_p157.html

i taką chłodnice:

http://www.pc-tuning.pl/Alphacool+Chodnica+NexXxos+Pro+I+rev+2_p710.html

 

I moje pytanie czy to wystarczy by zwodować procka i karte graf. Ewentualnie jaką chłodnice kupić by schłodzić jeszcze płytę główną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Procesor to jeszcze można zwodować, ale grafika to kompletnie nieopłacalny biznes, koszty przewyższą jej wartość, a po drugie on tak mocno nie grzeje się, że potrzebuje od razu bloku. Kolejna sprawa, jakby pominąć wstęp, to do schłodzenia grafy i procka potrzeba co najmniej chłodnicy 2x120, aby mieć niższe temperatury niż na AC, no i kompletny zestaw LC to nie tylko pompka i chłodnica, ale i węże, złączki oraz w twoim przypadku, również rezerwuar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz mieć zbiorniczek wyrównawczy płynu, dający też możliwość wygodnego odpowietrzenia układu, Ostatecznie zamiast reza możesz użyć węża na trójniku ale będzie to czasochłonne. Na początekproponuję to :

 

Coolriver rev.2 12V :: ..:: Angela.pl ::.. - pompka jest już z rezerwuarem i starczy spokojnie na dwa bloki + chłodnicę.

Edytowane przez BuMeL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...