Skocz do zawartości
Cinek177

Jaki wybrać ? i na co zwrócić uwagę

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam prośbę o pomoc przy wyborze monitora. Nie za bardzo wiem na jakie parametry mam zwrócić uwagę. Zależy mi na tym żeby miał jakieś 22". Pierwszy warunek to na pewno cena. Chciałbym wydać jak najmniej. Znalazłem Dell 2208WFP za niespełna 400 zł. Niestety nie znam się na tym i nie wiem czy jest warty uwagi czy lepiej rozejrzeć się za czymś innym. Na allegro jest jeszcze coś takiego ale nie wiem czego się można spodziewać po wystawowym monitorze http://allegro.pl/item1124315474_nowy_gateway_platinum_22_hdmi_1080i_fv_gw36m.html. Jest jeszcze coś takiego http://allegro.pl/item1148800094_nowy_gateway_fhd_1080p_audio_20000_1_5ms_basmar.html. Znalazłem jeszcze samsunga http://allegro.pl/item1152162542_monitor_samsung_2233_sn_fullhd_hit_promocja_cenowa.html. Bardzo prosiłbym o pomoc przy wyborze któregoś z nich lub zaproponowanie czegoś innego. Obecnie skłaniam się ku dell'owi ze względu na najniższą cenę lub samsnugowi ze względu na fullHD i atrakcyjny design.

 

 

 

SORY, poprawione linki: SAMSUNG: SAMSUNG 2233SN 22" FullHD 2233 HIT okazja !!! (1149204889) - Aukcje internetowe Allegro ACER: Nowy ACER 22'' X223W 5ms DVI GW36m-cy Basmar (1123529185) - Aukcje internetowe Allegro eMachines: Nowy Gateway FHD 1080p Audio 20000:1 5ms Basmar (1148800094) - Aukcje internetowe Allegro

Edytowane przez Cinek177

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tych wszystkich najlepszy bd ten Samsung , ponieważ jest FullHD , ma dobry kontrast 50 000:1 i ogólnie dobra marka . Przy wyborze monitora zwróć uwagę na :

 

- Kontrast

-Czas reakcji matrycy

-Rozdzielczość (najlepiej 1920x1080)

-Wejścia(czy są wejścia HDMI itp.)

-Kąty(najlepiej jak największe)

-pobór prądu (nie dla wszystkich istotne lecz równie ważne )

-design ( to ostateczność)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach