ath Opublikowano 22 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2010 Alice Madness Returns : American McGee's Alice 2 - EA Games Wczorajsza konferencja firmy Electronic Arts okazała się źródłem wielu ciekawych zapowiedzi. Jedna z najistotniejszych dotyczy nowej produkcji Americana McGee oraz założonej przez niego ekipy Spicy Horse Games. Zgodnie z dotychczasowymi sugestiami, okazała się nią nowa odsłona psychodelicznych przygód Alicji z Krainy Czarów, nosząca tytuł Alice: Madness Returns. Od wielkiego pożaru, w którym śmierć poniosła cała rodzina głównej bohaterki, minęło jedenaście długich lat. Alicja spędziła ten czas w Zakładzie dla Psychicznie Chorych w Rutledge, w którym podjęto próbę wypędzenia z jej umysłu traumatycznych wspomnień. Teraz, po dziesięciu latach walki, Alicja otrzymała szansę wyjścia na wolność. Sytuacja nie została jednak opanowana w całości – bohaterka w dalszym ciągu cierpi z powodu dawnych przeżyć. Wyjazd do Londynu nie przyniósł oczekiwanej ulgi. Mroczne koszmary oraz nocne wizje nieustannie nawiedzają Alicję, która, będąc pod kontrolą psychiatry, nie jest w stanie powrócić do normalności. Wydaje się, że najlepszym ku temu sposobem jest ucieczka do Krainy Czarów. Okazuje się jednak, że pod nieobecność Alicji świat funkcjonujący w jej wyobraźni uległ znacznej degradacji. Coś potoczyło się złym torem, dzięki czemu kontrolę nad światem przejęły demony. Czy Alicji uda się uratować niezwykła krainę? Czy bohaterka okaże się wystarczająco silna, by poradzić sobie z przeszłością oraz poznać rzeczywistą przyczynę śmierci członków rodziny? Alice: Madness Returns pod względem mechaniki rozgrywki utrzymane zostanie w podobnym stylu, co część pierwsza. Otrzymamy zatem w nasze ręce trzecioosobową grę akcji, w której czas będziemy spędzać na eksploracji kolejnych lokacji, a także walce z różnego rodzaju przeciwnikami. Do dyspozycji gracza i Alicji oddanych zostanie wiele rodzajów broni, z nożem kuchennym na czele. W wyprawie towarzyszyć nam będą postacie znane z historii o Krainie Czarów. Kontynuacja niezwykłego, pecetowego hitu sprzed dziesięciu lat, który znalazł na całym świecie 1,5 miliona nabywców, zostanie wydana w przyszłym roku w wersjach na Xboksa 360, PlayStation 3, a także komputery osobiste. Zostanie przy tym zaprojektowana w doskonale znanym stylu, wykorzystującym moc najnowszej generacji konsol oraz pecetów. Dzięki temu twórcy będą w stanie wykreować niesamowite światy, zaprojektowane w sposób wyszukany i powstałe przy wykorzystaniu różnego rodzaju nowinek technicznych. W Sieci możecie się również natknąć na oficjalną stronę internetową Alice: Madness Returns. Znajdziecie na jej łamach nieco informacji na temat fabuły, zrzuty ekranowe (prezentujące wyjątkową oprawę graficzną produkcji), a także pierwszy zwiastun (niepokazujący jednak gry w akcji). American McGee zapowiada kontynuację mrocznych przygód Alicji | Wiadomość 2010-07-21 09:10:19 | GRY-OnLine Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wreq Opublikowano 23 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2010 Mam nadzieję, że nie "spatolą" klimatu z poprzedniczki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 23 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2010 (edytowane) OFICJALNY TRAILER 2010 i kilka screenów Pewnie znowu zacznie się "dyskusja", jaka to grafa słaba etc... Jak dla mnie mogą zrobić remejka :D Mam nadzieję, że Kocurek powróci w wielkim stylu :wink: Edytowane 23 Lipca 2010 przez konkurs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2011 Nowe gameplay'e - Zobacz w akcji grę Alice: Madness Returns | Wiadomość 2011-03-07 09:06:21 | GRY-OnLine Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOFEK Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2011 Przy pierwszej części bawiłem się wyśmienicie :) Mam nadzieję, że produkcja będzie skierowana do graczy pełnoletnich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 8 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2011 Ciekawie to wyglada. Na poczatku bylem sceptyczny co do gameplayu ,ale teraz wyglada to calkiem zacnie. Grafa moglaby byc lepsza, no ale czego wymagac od UE3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 18 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2011 Wczoraj była premiera u nas, na świecie kilka dni temu. Testował ktoś ? :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 18 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opinie są podzielone, ale wspólne jest w nich to, że gra i rozgrywka się powtarza, to samo tylko w innych szatach na innych levelach. Jeżeli grę potraktujemy jako platformówkę z niezłym klimatem i stylistyką możne być fajnie. Alice: Madness Returns Video Game, Review | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com Quick Look: Alice: Madness Returns - Giant Bomb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2011 (edytowane) Co tu mówić, czekałem długo na kolejną Alice. Jest prześwietna. Kto pokochał pierwowzór to zakocha się w nowej odsłonie. Dawno nie było tak dobrej platformówki i to z takim jeszcze klimatem jak Alice. To się nazywa oldschool :) a nie DNF. Rewelacja, klimat, system walki, grafika (artyzm), muzyka, postaci i humor. Jedyny - to za physx, z high efekty wyglądają pięknie (chyba nigdzie nie było jeszcze takiego wykorzystania physx-a). Jestem zmuszony grać na low physx aby mieć stałe 60fps. Straszna szkoda, bo wbrew pozorom gra traci jak się ją ujrzy z physx na high. Przestaliby już te cyrki robić i pisać optymalizacje pod CPU, niby wersja 3.0, do której SDK już jest ma polepszyć wydajność na CPU, ale wymagany pewnie będzie rewrite kodu. Nie mam pojęcia skąd te średnie recenzje, jak się w tytule nie ma "Mega Opts" i "hollywoodzkiego" polotu to tak jest ;P Edytowane 19 Czerwca 2011 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2011 Potwierdzam, gierka bardzo fajna, godny następca części pierwszej. Wciąga od pierwszych minut. Może nie ma tak mega skomplikowanych zagadek, czy za dużo myślenia, ale sporo rzeczy jest poukrywanych, trzeba trochę połazić. I mega krwawa produkcja, szczególnie jak Alicja wpadnie w tzw. "hysterię" :D Na klawce i myszy się gra mega koślawo - albo ja już tak przyzwyczaiłem się do pada od x360 i używam go w każdej możliwej grze, albo na prawdę devsi mają coraz większe trudności z zaadoptowaniem sterowania w konsolowych portach. Tak czy siak po 1,5h nie czuć znużenia i chce się dalej chlastać nożykiem. :] Rewolucji nie ma, ale jest miód i mega grywalność z pierwszej części, czyli to czego brakuje nowemu diukowi. Co do physx to nawet na low można go zaobserwować na włosach naszej Ali. :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zeby jeszcze tylko EA nie lecialo w kulki i dawalo orginalna Alice do kazdej kupionej kopii na piecu a nie tylko tych na Origin :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2011 (edytowane) Włosy i ubranie (apex clothing) nie są liczone przez PhysX (przyśpieszane sprzętowo), przynajmniej tak wynika z poniższego cytatu :) dlatego je widać. Wszystkie te particle na high i fluid spokojnie CPU by liczylo (wielordzeniowe) tylko brak optymalizacji (decyzja zapewne polityczna) w softwarze dla CPU powoduje taką a nie inną sytuację na rynku z PhysX. Może 3.0 choć trochę to zmieni :P PhysX Low - basic CPU physics, similar for PC and consoles. Interesting note: physically simulated clothing and hair for Alice are not part of hardware PhysX content, and are not affected by PhysX settings. Edytowane 19 Czerwca 2011 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2011 Pod którym przyciskiem na klawie kryje się Hysteria, bo zapomniałem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2011 (edytowane) "Enter", ale tylko wtedy gdy masz jedną różyczkę. Edytowane 19 Czerwca 2011 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2011 Ale się nagrałem, masakra :) Dla mnie to jest GOTY póki co :P (prócz wieśka) a na pewno w swoim gatunku. Przydałoby się przejść drugi raz z physx na high bo traci się wiele uroku bez niego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2011 Nom, mega wciągająca. :] Przy okazji odpaliłem sobie jedynkę na chwilę, żeby zobaczyć jak ta grafika się postarzała. I o dziwo w tej wersji co dodają do Madness Returns działa bez problemu pad, miło. :] Na x360 i ps3 też można pograć w pierwszą część Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom256 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2011 Grę dopiero zacząłem. Zapowiada się nieźle. Kto lubił starą Alicję polubi też nową. Na wykręconym GTX280 + i7 920 i 3GB RAM, wszystko na FULL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2011 (edytowane) Sapki fps do niegrywalnego poziomu i tak będą jak z "pieprzownicy" pociśniemy, kiedy fizyka jest na "high". Ja zakochałem się w dźwiękach, najlepszy jest od trzeciego poziomu "konika" - trzy kliki i zawsze banan na twarzy, a jak za pierwszym razem ambient do walki zagrał to aż ciarki maiłem. Ogólnie muzyka, odgłosy budują tą grę, nawet mdłe i doczytujące się tekstury nie mają wpływu na odbiór całości. Polecam pobawić się w menu: equip. Radzę też dawkować w późniejszych rozdziałach zabawę, bo znużenie potrafi dopaść jak robimy coś po raz enty. Gra na szesnaście godzin i 96% ukończenia, szkoda tylko, że łatwo jest domyślić się kto jest tym złym. Edytowane 20 Czerwca 2011 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2011 Pograłem wczoraj z 2h i jest naprawdę zacnie. Generalnie najbardziej podoba mi sie design gry. Co ciekawe gram na normalu i monentami jest dość trudno. Denerwuje nierówna grafika, niektóre tekstury to chyba brali z poprzedniej części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapituta Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2011 Gra zasysa i to bardzo. Zagrałem trzy razy a na liczniku mam już prawie 8h (45%). Fajny klimat, ciekawe levele, grafika całkem ładna tylko tekstury czasem rażą niską rozdzielczością. Co do fizyki to gram na high i jak dotąd tylko w jednym miejscu zaobserwowałem spadek płynności (początek 3 rozdziału). Dla niektórych physx to zbędny bajer ale w tym przypadku gra traci dużo po jego wyłączeniu. Podsumowując gra BARDZO, BARDZO DOBRA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2011 Ciekawe, ze z PhysX na High nie odnotowujesz spadków. U mnie na High bardzo często zdarzają się dropy do ok 25 fps. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2011 Po cholerkę ten cały physx, skoro na dobrych pc nie można pograć z przyzwoitym fps'em ? :[ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapituta Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2011 (edytowane) Ciekawe, ze z PhysX na High nie odnotowujesz spadków. U mnie na High bardzo często zdarzają się dropy do ok 25 fps. Spadki fps są. Chodzi mi o to, że tylko na tym levelu (początek 3 rozdziału) fps spada czasem na tyle, że zaczyna to przeszkadzać w grze. Ustawiłem sobie max fps na 35 i jak mi spadnie do 30 czy nawet 25 to nie odczuwam tego tak bardzo. Jak komuś mało fps z physx zawsze można sie pobawić z plikami ini: \Documents\My Games\Alice Madness Returns\AliceGame\Config\AliceEngine.ini i pozmieniać kilka liczb na mniejsze: PhysXGpuHeapSize - tu akurat lepiej dać wiecej np 128 PhysXMeshCacheSize - tu akurat lepiej dać wiecej np 16 ApexDestructionMaxChunkIslandCountHigh FluidSimulationTimeLimit DebrisLifetime MaxDynamicChunkCount Edytowane 20 Czerwca 2011 przez lapituta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2011 Po zobaczeniu różnicy płynności 30fps vs 60fps (ogromna różnica) to wolę mieć physx na low a mieć te 60fpsów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2011 (edytowane) czy ktos z tu obecnych gral w inna wersje niz PC? interesuje mnie na ktorej platformie gameplay moze byc lepszy. czy ma ktos porownanie? :) Edytowane 20 Czerwca 2011 przez Sarkazm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2011 Z jakiego powodu na innej platformie gameplay mial by byc inny? :blink: To nie 98 gdzie pod ta sama nazwa wydawano rozne gry na pc i psx'a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2011 A co ma gameplay do platformy ? Jedyna różnica to, że na pc możemy sterować klawiaturą i myszą co jest nieporozumieniem w takiej grze. No i lepsza grafa/efekty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 21 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2011 (edytowane) Skończyłem grę po 9h i 30min :) Super klimat, dobra optymalizacja (bez physx 60-90fps) i ciekawy design poziomów. Najważniejsze, że nie jest to bezmyślny platformer także czasem trzeba pogłówkować jak dostać się do wszystkich "sekretów" ;) Edytowane 21 Czerwca 2011 przez kaijitsu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 22 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2011 Ja póki co jakieś 5h i hmm dopiero "chapter 2" a z tego co wiem to jest ich 5. Ogólnie to odkrywam wszystkie sekrety, zbieram ciach!ły i upgrade'uje bronie. :] Największa wada gry ? Schematyczność, wszystko sprowadza się do tego samego, każda nowa sceneria to w zasadzie taki sam ciąg. Idziemy do przodu, szukamy dźwigni, ukrytych platform, ciachamy, zbieramy wspomnienia i tyle. Żadnych urozmaiceń.. No, ale wszystko nadrabia psychodeliczny klimat, hektolitry krwi, po tym czuć, że to stara, dobra Ala. :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 19 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2011 (edytowane) U mnie jest cały czas 30fps czy mam włączony physx czy wyłączony na minimum na high to i tak 30fps. jest na to jakaś rada? config to cd2 e8200 4ghz i gtx570. jeszcze jeden problem. Nie mogę zmienić rozdzielczości w grze cały czas jest 1280 na 720. Jakieś pomysły? Edytowane 19 Lipca 2011 przez marantz5003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...