Jump to content
birdman

kope lat ;)

Recommended Posts

A w sigu dane techniczne. :D

 

Tutaj chłopaki to już tylko na oślej siedzą to nie pamiętają chyba starych czasów 8rda itp. :]

 

Część się nie może rozstać z 1700 t-bred ;-)

Edited by piec22

Share this post


Link to post
Share on other sites

8rda rox! Ale zostalo mi juz tylko pudełko ;)

 

Szkoda ze zjazdow w gdansku samhain juz nie robi to by sie mozna bylo znowu upic kolektywnie ;)

I tak, czolg chyba mialem ;) Ale sam juz nie pamietam jaki :D

 

Normalnie chyba se dla sentymentu popodkrecam tego zloma co teraz mam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gwoli ścisłości- 8RDA+ roxował rulezem :) Ech piękne czasy pierwszych wc ściąganych jeszcze przez 4max'a z DE. A autora również pamiętam, stara gwardia, stare dobre czasy.

 

 

roxowała dopiero NF7-S rewizja 2.0 Abita :D Piękne czasy. Ile kumpel miał problemów z tym Epoxem lol można by nie jedną książkę napisać :D Czasy zacne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A krótko po tym chyba pojawiła się zajawka na x800xt i wysokie o/c. Wspominamy jak dziadki, choć faktycznie teraz już nie ma tego "klimatu" (praca, rodzina, a i na forum jakoś więcej młodych- gniewnych neo kids).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czołg w avatarze pamiętam, samego czołgistę mniej. Ale to dobrze wiedzieć, że żyje i ma się dobrze. Przydałoby się wiedzieć o kilku innych duszach, PelzaKu choćby.

 

Do tej pory, choć nigdy nie miałem nic od AMD (tak wyszło, żadne tam fanbojstwo), pamiętam że najlepsze selekty Athlona XP 1700+ miały zielone "czapki", te szare podobno kręciły się słabiej. Niby niewiele, bo raptem kilka lat, ale już są komórki o zbliżonych mocach obliczeniowych. Cóż, postęp, sam mam telefon z prockiem szybszym od swojego pierwszego komputera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hah, kojarzę autora, oczywiste jak 2+2 = sqrt(16)

 

Pamiętam jak składałem kompa znajomemu. Jeszcze nie było wtedy chyba "co kupić", więc po dłuższej rozkmince forum, w zestaw poszedł w.w. NF7-S rev 2.0 :D

Pamiętam też minę sprzedawcy w sklepie, jak podeszliśmy do niego z kartką i zastrzeżeniem: "ma być dokładnie to, co napisane, proszę nawet nie proponować (uwaga, słowo-klucz!) codegena".

 

.:.:ed:.:.

tak się zacząłem zastanawiać...

reed, bruce, varrol, berkut, eee...graham

Edited by m4r

Share this post


Link to post
Share on other sites

sklerotycy ;]

 

A ty sie pewnie nadal nie nauczyles garanda obslugiwac ;)

 

A co do WC to kiedys nie bylo tak latwo jak dzisiaj, trzeba bylo kombinowac ;) Ale mina goscia na szrocie ktory uslyszal ze ta nagrzewnica od kadeta to do chlodzenia komputera mi potrzeba - no poprostu bezcenne ;D Bloki wodne firmy Miko ;)Ręczne robienie zapinek z plexi i tak dalej ;)

No i godziny z seti :D

Nie ma co, czlowiek sie postarzal... Teraz nie mam absolutnie nic podkreconego a bude od kompa otwieram raz na rok co by odkurzyc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.